Managementul contactelor.
Utilizați funcțiile inteligente ale soluției Smart We pentru a digitaliza contactele rapid și ușor.
SmartWe vă poate capta informațiile de contact indiferent de sursa din care provin: e-mail, documente, cărți de vizită sau pagini web. Și apoi salveaza informațiile corecte la locul potrivit, astfel încât să poată fi accesate în orice moment.
Meniul radial vă menține clientul în centrul atenției, oferind acces rapid la informațiile importante și conexe.


Calendarul echipei.
Utilizând fascinantul instrument de management al întâlnirilor, din SmartWe, vă puteți impresiona clienții și colegii, precum și familia și prietenii.
Nu veti uita nimic.
Evitați să vă suprasolicitați și începeți să vă echilibrați timpul.
Cu SmartWe gestionarea celei mai valoroase resurse – timpul – nu a fost niciodată mai ușoară.
Principiul fanilor.
În calitate de pionier al filozofiei Customer Centricity, SmartWe integrează și principiul fanilor. Companiile concentrate pe satisfacția clienților pot măsura acum conexiunea emoțională a acestora și, astfel, pot vedea starea actuală a relațiilor cu clienții utilizând chestionare, aceste informații pot fi afișate în mod transparent și folosite pentru a răspunde clienților în mod individual. Utilizând principiul fanilor clienții dvs. vor deveni fani și se vor simți conectați emoțional cu dvs.

CAS SmartDesign®.
Soluției SmartWe i s-a oferit un aspect familiar și cunoscut pe toate platformele datorită tehnologiei sale CAS SmartDesign®, unice la nivel global.
Indiferent dacă lucrați pe o tabletă, PC, smartphone sau într-un browser Web – mediul de lucru și software-ul dvs. sunt identice pe toate dispozitivele.
Simplu. Intuitiv. Inteligent.

Funcționare mobilă.
Bucurați-vă de o cea mai bună calitate a relațiilor cu clienții – SmartWe vă oferă mai multă libertate și independență.
Asistentul dvs. personal vă poate însoți pe smartphone sau tabletă – oriunde și oricând.
Și nu doar când sunteți online, cu SmartWe funcționarea offline este, de asemenea, ușoară și fluentă.
Oportunități și potențiali clienți.
Gestionați-vă vânzările pe baza unor previziuni mult mai fidele. Recunoașteți dintr-o singură privire potențialul de vânzare.
SmartWe vă oferă asistența tehnică necesară pentru o buna valorificare a oportunitatilor. Transparent, eficient și incredibil de simplu.


Noua funcție de căutare, Picasso.
Cuvintele lui Picasso „Nu caut, găsesc” sunt indicative pentru căutarea noastră, care vă oferă și mai rapid toate informațiile de care aveți nevoie.
Pe baza acțiunilor dvs. individuale, căutarea Picasso bazată pe inteligență artificială prezintă documentele, întâlnirile și contactele într-o imagine de ansamblu clar structurată.
Documente personalizate și e-mailuri.
Adresați-vă personal clienților dvs. introducând forme de salut și adrese în mod automat.
Acest lucru vă permite să creați e-mail-uri perfect formatate și să le trimiteți în timp record.
Toate documentele sunt stocate central, ceea ce face accesul și mai ușor.


Istoricul clientului.
Fiecare client are un dosar propriu: puteți derula cu ușurință documentele, e-mailurile, apelurile telefonice și programările.
SmartWe se asigură că toate informațiile relevante sunt legate cu clientul respectiv.
Acest lucru înseamnă că nimic nu se pierde niciodată și că fiecare detaliu este disponibil rapid.
Geocodificarea.
Utilizând vizualizarea hărții, puteți vedea dintr-o singură privire locul exact în care se află clienții și potențialii clienți.
Apoi, puteți accesa informații esențiale despre aceștia, precum oportunități, locuri de muncă sau apeluri telefonice și îi puteți contacta direct din lista de vizualizare.
Căutarea de proximitate vă permite să afișați parteneri sau sucursale care sunt situate în imediata apropiere a unui contact.


Project Management.
SmartWe Project vă ajută să economisiți cea mai prețioasă resursă: Timpul!
Puteți planifica proiecte si le puteți structura corespunzător, incluzând etape, sarcini și obiective de urmărit. Iar aplicația de planificare a resurselor vă ajută să gestionați cu atenție resursele disponibile, ceea ce vă va ajuta să detectați blocajele din timp și să le gestionați cu ușurință.
Angajații dvs. își înregistrează timpul de lucru direct în aplicația de proiect, oferind astfel informațiile necesare pentru generarea de rapoarte cât și pentru analize de performanță. SmartWe Project are grijă de managementul proiectului, astfel încât dvs. să puteți avea grijă de proiect.
Asistenții SmartWe.
De ce ar trebui să te gândești la toate de unul singur? De ce să afli totul de unul singur? De ce să lucrezi inutil?
Lasă asistenții SmartWe să te ajute. Asistentul de adrese are grijă rapid de adrese. Asistentul de corespondență face ca generarea e-mailurilor să devină o joacă de copii. Asistentul de relații vă atrage atenția asupra oportunităților și a riscurilor. Asistentul inteligent CAS SmartSearch nu doar că gândește pentru tine, ci se gândește mai departe.

Securitate și protecția datelor.
Protecția și securitatea datelor este una dintre cele mai importante preocupări ale noastre. Te poți baza pe cele mai înalte niveluri de securitate pentru protecția datelor – „Hosted in Germany”.
Fără breșe de securitate, criptare optimă și un sistem sofisticat de drepturi fac din SmartWe o fortăreață sigură.


Bun venit!
Entuziasmul dvs. este cea mai importantă preocupare a noastră. Acesta este motivul pentru care vă oferim SmartWe astfel încât să îl puteți utiliza intuitiv și fascinant ușor. Sunteți curioși sau aveți întrebări suplimentare? Aici veți găsi o imagine de ansamblu a celor mai importante răspunsuri.
Dacă răspunsul dvs. nu este inclus, Adrian ENE și echipa sa SmartWe așteaptă cu nerăbdare mesajul dvs. – vom fi bucuroși să vă sprijinim.
Telefon: +40728881232
E-mail: smartwe@softnetconsulting.ro
Contractul dvs. SmartWe
Începeți gratuit !
Pot lucra cu date reale în faza de pornire gratuită?
Care sunt costurile?
Cum pot anula?
Soluția dvs. SmartWe
Ce sistem de operare trebuie să folosesc?
SmartWe necesită programe instalate local pentru câteva funcții. Acestea pot fi instalate pe majoritatea sistemelor de operare. O imagine detaliată a acestor funcții și a sistemelor de operare poate fi găsită aici .
Ce conexiune la internet trebuie să folosesc?
Cât de mare este disponibilitatea SmartWe?
Acest lucru nu se aplică momentelor în care serverele nu sunt disponibile din cauza actualizărilor software, a lucrărilor de întreținere sau a circumstanțelor dincolo de controlul SmartWe (de exemplu, forță majoră, eroare a unei terțe părți).
Cum pot primi asistență?
Securitatea datelor dumneavoastră in SmartWe
Cât de sigure sunt datele mele?
Vor fi transferate datele mele printr-o conexiune sigură?
Ce reglementări privind protecția datelor se aplică datelor mele?
Aveți întrebări despre SmartWe?
Sau sunați la:
+40 728 881 232
(Suntem încântați să vă ajutăm de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00)

Starter SmartWe
Pentru un început bun al managementul relațiilor de succes
9.9 eur
Net/Utilizator/Luna
Managementul clientilor si al contactelor
Oportunitati
Managementul sarcinilor
Managementul intalnirilor
Dosar general al documentelor
Template-uri pentru e-mailuri si suport
Dosarul clientului
Functie de cautare inteligenta
Acces online
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
SmartWe Team
Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă
19.9 eur
Net/Utilizator/Luna
Managementul clientilor si al contactelor
Oportunitati
Managementul sarcinilor
Managementul intalnirilor
Dosar general al documentelor
Template-uri pentru e-mailuri si suport
Dosarul clientului
Functie de cautare inteligenta
Acces online
Acces offline
Arhivarea e-mailurilor pe server
Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile
Functii noi pentru aplicatiile existente
Planificarea resurselor si inregistrarea timpului**
Crearea si personalizarea aplicatiilor si a diferitelor tipuri de rapoarte***
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.
*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.
SmartWe Premium
Pentru un CRM de succes, perfect pentru cel mai bun management al relațiilor
29.9 eur
Net/Utilizator/Luna
Managementul clientilor si al contactelor
Oportunitati
Managementul sarcinilor
Managementul intalnirilor
Dosar general al documentelor
Template-uri pentru e-mailuri si suport
Dosarul clientului
Functie de cautare inteligenta
Acces online
Acces offline
Arhivarea e-mailurilor pe server
Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile
Functii noi pentru aplicatiile existente
Planificarea resurselor si inregistrarea timpului
Crearea si personalizarea aplicatiilor si a diferitelor tipuri de rapoarte
Harta
Campuri programabile
Fan Indicator – Transforma-ti clientii în fani: Evalueaza si masoara loialitatea clientilor
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.

Testează SmartWe acum
Vă invităm să descoperiți variantele SmartWe pentru compania dvs. – este fascinant de simplu.
Fă o primă impresie și cunoaște SmartWe fără înregistrare.
SmartWe Team
Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă
19.9 eur
Net/Utilizator/Luna
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată apoi inregistreaza-te pentru 8 luni de utilizare GRATUITA
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.
*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.