CAS genesisWorld: Numărul 1 în gestiunea relaţiei cu clienţii

    CAS genesisWorld este soluţia ta xRM/CRM standard, pentru un management interconectat al relaţiei cu clienţii:

    • Customizare scalabilă şi flexibilă, interfeţe şi module inteligente – pentru o stocare centralizată și integrată a datelor, pentru un business modern şi eficient, fără excedent de hârtie.
    • Funcţionalitate xRM/CRM extensivă – pentru managementul şi organizarea cu succes a afacerilor.
    • Mobilitate şi posibilitatea de personalizare pe toate dispozitivele utilizatorilor care au încorporat un control intuitiv – pentru acces nelimitat la
      date şi libertate în Vânzări, Marketing, Servce şi Management.
    • Noi dimensiuni de relaţionare (xRM) prin integrarea relaţiilor între date – pentru analize detaliate şi un management al relaţiilor de business de orice natură.

    Trecerea la CAS genesisWorld a fost ca un salt cuantic.

    Uwe Mommert
    Director, Landau Media, media/servicii

    Rating de top în satisfacţia clienţilor

    CAS genesisWorld a fost cotată peste medie în studiile i2s 2014/2015, bazate pe comparaţii directe cu alte soluţii CRM. CAS Software, împreună cu CAS genesisWorld s-au dovedit a fi cele mai bune în toate aspectele cheie ale satisfacţiei clienţilor.

    Capture

    Cea mai ergonomica solutie de CRM din Romania

    Interacţiune unică

    Inovatorul meniu radial oferă o aplicabilitate complet nouă şi intuitivă permițând interacţiunea concentrată pe client.

    Adaptabilitate nelimitată pentru afacerea ta

    CAS genesisWorld centralizează şi procesează informaţii din toate sursele de date, având ca scop deschiderea de noi orizonturi pentru managementul relaţiilor de business: add-on-uri şi interfeţe pentru aplicaţii terţă-parte sunt in- tegrate cu uşurinţă într-o singură interfaţă operaţională.

    Toate informaţiile din aplicaţi de tip Office, soluţii de comunicaţii şi arhivare, material de management şi sisteme ERP pot fi interconectate, furnizând resursele optime pen- tru un management eficient al proceselor de afaceri.

    CAS genesisWorld pune la dispoziţie soluţii specifice dife- ritelor industrii, sub forma unei suite complete cu module care îmbogăţește software-ul pentru fiecare utilizator in- dividual, în funcţie de rolul său în organizaţie.

    Fie că este vorba despre o afacere mică, medie sau mare, CAS gene- sisWorld este o soluţie scalabilă, acum şi în viitor, adaptată la nevoile de business, fiind capabilă să susţină dezvoltarea companiei din primul moment.

    Referinte Internationale

    Peste 400.000 clienti multumiti

    Cine este CAS Software AG?

    52m

    Cifra de afaceri a Grupului CAS în 2015*

    500+

    Angajaţii Grupului CAS*

    200

    Partenerii de vânzări şi implementare

    52m

    1.000+ Experţi CAS CRM

    22%

    Investiţie în inovaţie -procent cifra de afaceri

    300M

    Utilizatorii produselor CAS

    40

    Prezenţa Internaţionala

    11

    CRM disponibil in 11 limbi

    CAS genesisWorld: o solutie putenică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

    Cum pot fi inspirați emotional și in mod durabil clienții și potențialii clienti în lumea noastră digitalizată? Soluții indi- viduale, serviciile de primă clasă și comunicarea personali- zată sunt cheile succesului pentru companiile care au focus pe clienți. CAS genesisWorld este asistentul dumneavoas- tră digital, special conceput pentru a vă sprijinii cu funcții inteligente și procese automate pe tot parcursul gestionă- rii relațiilor și management al informației, care vă ajută in consolidarea loialitatii clienților dumneavoastră.

    CAS genesisWorld oferă flexibilitatea necesară care contribuie la succesul companiei dumneavoastră asigurând luarea de decizii proactive, totul în combinație cu module de bază indispensabile, module individuale și numeroase posibilități de interconectare cu alte sisteme existente in fiecare companie. Structura modulară vă oferă de aseme- nea, oportunitatea de a personaliza CRM-ul pentru nevoile specifice companiei dumneavoastră, inspirând astfel expe- riențele clienților și generând relații de afaceri durabile

    CAS genesisWorld pentru activitatea zilnică.Inteligent. Flexibil. Eficient.

    Cheia unei comunicări de succes cu clienții și partenerii de afaceri este un dosar al contactelor central și actualizat, cu o vizualizare la 360° a tuturor informațiilor necesare. Cu CAS genesisWorld puteți obține rapid și centralizat toate informațiile de care aveți nevoie despre un contact. Acest lucru crește eficiența companiei și a echipelor dumneavoastră de lucru, asigurând experiențe impresionante ale clienților, datorită interacțiunilor personalizate și orientate către client, atât online cât și offline Întâlnirile de afaceri, sarcinile sau proiectele de grup sunt transparente iar organizarea lor interdepartamentală este foarte ușoară. Procesele automatizate și sarcinile repetate asigură angajații dumneavoastră se se poată concentra pe ceea ce este important – clienții.

    Managementul Contactelor

    • Any-Relationship-Management (xRM): Modelarea oricărui tip de relație, cum ar fi relațiile cu clienții, sau cu furnizorii, cu partenerii de afaceri, cu angajații etc., ușor de configurat si simplu de folosit.
    • Contactele pot fi înregistrate ca persoană individuală, companie / organizație sau ca persoană de contact a unei companii sau organizații incluzând fotografia persoanelor sau logo-ul companiei.
    • Contactele pot fi captate foarte rapid, inteligent și simplu direct din semnătura de e-mail, pagini web sau orice document si text, folosind simplu copy paste și valori implicite predefinite.
    • Adresele se pot exporta si importa in format vCard.
    • Creați noi contacte fotografiind o carte de vizită cu telefonul mobil. Datorită recunoașterii OCR, cartea de vizită este analizată, interpretată și apoi stocată în CAS geneesisWorld ca un contact.
    • Verificarea contactelor duble
    • Calificarea contactelor: aceasta constă în verificarea, corectarea și adaugarea de informatii lipsă prin compararea contactelor din sistem cu baze de date online ale furnizorilor de servicii de adrese. În plus, poate ajuta la actualizarea și îmbunătățirea datelor despre companii folosind informații din bilanțurile contabile.
    • Verificarea consistenței contactelor: sistemul verifică automat daca datele de contact introduse sunt consistente, de exemplu, Codul postal cu Orasul/Regiunea, sau codul IBAN cu Numele bancii.
    • Completarea automată a informaţiilor despre adrese pe baza codului poştal, de ex. completarea automată a oraşului, a județului si a regiunii după introducerea codului poştal. Informatie disponibila pentru peste 40 de ţări europene.
    • Opțiunea transferului de istoric a contactului de la compania A la compania B, daca persoana îşi schimba locul de munca.
    • Persoana de contact cu multiple roluri in diferite firme. Mai multe identități diferite ale acesasi persoane de contact, pot fi create și alocate la companii diferite.
    • Clasificarea contactelor: opţiuni de clasificare personalizată an contactelor, de exemplu client tip A / B / C potenţial client, partener de afaceri, furnizor, sau orice altă clasificare dorită.
    • Drepturi de acces și editare cu trei opțiuni (publice, sensibile pentru utilizatori, privat) pentru a asigura protecția datelor.
    • Ierarhie organizationala. Vizualizare grafica a structurilor si ierarhiei unei corporatii / grup de firme / firme / subfirme.
    • Setarea metodei preferate de contactare precum e-mail, SMS, telefon sau poştă convenţională pentru corespondenţă.
    • Căutare şi filtrare detaliată a contactelor în funcţie de orice criterii.
    • Gruparea contactelor in liste de marketing pentru a fi folosite in campanii.
    • Georeferenţierea şi vizualizarea contactelor direct pe hărţi încorporate din OpenStreetMap. Vizualizarea grafică a contactelor selectate sub formă de hărţi termografice (heatmaps).
    • Integrarea datelor de contact din reţelele de socializare, inclusiv Facebook, Xing, LinkedIn, Twitter şi bloguri, respectând cele mai noi legi de protecţie a datelor.
    • Sincronizare unidirecţională şi bidirecţională a contactelor cu Microsoft Exchange.

    Document management inteligent

    • Gestionarea documentelor în orice format precum PDF, imagine, fişiere Microsoft Office sau CAD.
    • Atribuirea documentelor în categorii, precum ofertă, proces-verbal sau raport.
    • Deschiderea fişierelor în modul de scriere pentru editarea documentelor sau în modul protejat împotriva redactării, doar pentru citire.
    • Blocare document
    • Salvarea versiunilor anterioare ale documentelor si detaliere de observaţii.
    • Şabloane personalizate în designul companiei: scrisori, faxuri şi emailuri pentru comunicările rapide.
    • Compunerea şi trimiterea scrisorilor, faxurilor şi e-mailurilor personalizate cu câmpuri variabile, date din sistem, şi ataşamente. Documentele pot fi trimise pe e-mail direct din sistem fara a fi nevoie de alte operatii.
    • Import de imagini
    • Interfaţă flexibilă pentru a crea şi edita documentele direct în Microsoft Office. documene
    • Arhivare: stocarea centralizată a oricăror documente în arhiva sistemului.
    • Legarea documentelor (atasarea) cu orice alte seturi de date, de exemplu, o adresă sau o întâlnire.

    Task management transparent

    • Task-uri / Sarcini: gestionează toate sarcinile în curs sau finalizate, clasificate ca sarcini unice sau de echipă.
    • Vedere generală listă: afișarea sarcinilor în formă de listă personalizabilă cu orice ordine de sortare, cum ar fi cuvinte cheie, prioritate sau termen limită.
    • Atribuirea & Delegarea responsabilităţilor: nreați sarcini pentru alți angajați și definiți o persoană responsabilă cu procesarea sarcinii create.
    • Serviciul de notificări: notificarea sarcinilor nou create sau la primirea unei sarcini delegate.
    • Priorități și clasificare prin culori: Puteți utiliza un sistem de prioritati A, B sau C care include si o evidențiere a culorilor pentru clasificare vizuală mai rapidă a priorităților.
    • Editarea duratei și a stării: Planificarea duratei de executie a unei sarcini în valoare estimată, țintă și reală, precum și afișarea stării procesării ca si bara de progres și în procente.
    • Planificarea sarcinilor: planificarea unei sarcini utilizând sarcinile follow-up.
    • Funcţia alerte: Alertă automată la termenul limită al sarcinii.
    • Mutarea sarcinilor: Mutarea automată a sarcinii dacă aceasta nu este finalizată.
    • Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile: Sincronizare unidirecţională si bidirecţională cu dispozitive mobile.

    Comunicare inteligenta

    E-mailuri

    • Client E-mail intern: utilizarea opţională a clientului de e-mail integrat în CAS genesisWorld.
    • Mode online / offline: accesul online şi offline la emailurile din CAS genesisWorld email client.
    • Integrare cu client e-mail extern
    • Client CRM direct in Outlook: informații importante din CAS genesisWorld sunt disponibile direct in Microsoft Outlook fara a fi nevoie de a deschide CRM-ul intr-o fereastra separata.
    • xRM mail: creați și personalizați e-mailuri ținând cont de informații relevante din diverse surse, de exemplu, evenimente, oportunități de vânzare, apeluri telefonice sau chestionare.
    • Criptare S/MIME: Citiți, trimiteți și arhivați e-mailuri in forma criptata S/MIME end-to-end.
    • Trimitere de e-mailuri direct din contact: trimiterea directă de e-mailuri direct din datele de contact a unei companii / persoane.
    • Legături logice: legarea automată a e-mailurilor cu adresele asociate și tipurile suplimentare de înregistrare de date
    • Trimiterea și arhivarea campaniilor de e-mail: campanii de e-mail cu trimitere directă sau programata automat pentru alt moment in viitor, inclusiv arhivarea automată a campaniilor de e-mail trimise cu legaturi logice catre clienti.
    • Stare trimitere: afişarea stării progresului în momentul trimiterii mesajelor email.
    • Reguli pentru e-mailuri: stabilirea regulilor pentru mutarea sau arhivarea automată în dosarele predefinite.
    • Arhivare: arhivați e-mailuri individuale direct în dosarul de client si puteti utiliza șabloane de arhivare pentru a seta automat legăturile logice (cu o oportunitate de vanzare, sau proiect de exemplu) și independent de clientul de e-mail sau hardware-ul folosit, de exemplu, tablet-PC-urile, sau telefoane mobile.
    • Formă de adresare & semnaturi: se pot folosi forme de adresare predefinite pentru comunicarea individuală cu clientii și setări globale sau individuale pentru semnaturi.
    • Asistent Out-of-office: definirea mesajelor pentru perioada în care nu sunteţi la birou cu ajutorul unui asistent automat.
    • Verificarea automată a ortografiei.

    Telefoane

    • Documentarea conţinutului unui apel telefonic – apleuri primite / efectuate.
    • Recunoaşterea apelantului: Identificarea apelurilor primite şi afişarea automata a datelor de contact si istoricul clientului, alternativ se poate deschide doar jurnalului de apeluri (CTI).
    • Salvarea tuturor apelurilor: crearea jurnalelor de apeluri și a listelor de apeluri, efectuate, primite, programate, pierdute.
    • Actualizarea automată a datelor: Actualizarea automată a datelor cheie precum informatii despre partea apelantă, și parametrii apelului – data / ora de început încheierea şi durata apelului (CTI).
    • Apeluri telefonice programate: Programarea apelurilor telefonice ca o înregistrare de date dedicată vizualizarea în calendarul dumneavoastră.
    • Apelare rapidă direct din ecranul de adrese printr-un simplu click.
    • Sisteme telefonice acceptate: Toate sistemele telefonice care acceptă TAPI, și in plus Skype for Business și Swyx.

    Managementul timpului de primă clasă

    Calendar

    • Creare întâlniri: creați cu ușurință întâlniri direct în calendar și includeți automat participanții relevanți.
    • Calendar personal: calendar personal cu planificare publică, confidenţială sau personală.
    • Calendar de echipă: afișați mai mulți utilizatori într-un singur calendar pentru a oferi o imagine de ansamblu rapidă a intervalelor de timp liber.
    • Calendar resurse: afişarea resurselor in calendar precum sălile de conferinţe, autovehiculele companiei sau echipamentele necesare in multiple situaţii.
    • Vizualizare calendar partajat: vizualizarea calendarelor altor utilizatori.
    • Drepturi de acces: permiterea drepturilor speciale de vizualizare în perioade libere sau blocate.
    • Vizualizare zi / săptămână / lună: afişare întâlniri pe zile, săptămâni sau luni.
    • Zile de sărbătoare legală: afişarea şi planificarea zilelor de sărbătoare legală

    Întâlniri

    • Întâlniri private și confidențiale: puteți marca întâlnirile ca private sau confidențiale. Cele private pot fi vizualizate doar de către participanții directi la întâlnire iar cele confidențiale pot fi vizualizate numai de utilizatorii autorizați.
    • Întâlniri publice: marcaţi întâlnirile ca publice, accesibile de către toţi colegii.
    • Acces la întâlnirile terţilor: vizualizarea întâlnirilor terţilor unde nu sunteţi participant. Acest lucru necesită atribuirea drepturilor corespunzătoare.
    • Evenimente zi-completă: selectează opţiunea “eveniment zi-completă” la întâlniri programate pentru întreaga zi.
    • Întâlniri “în afara biroului”: marcaţi întâlnirile ca fiind “în afara biroului”
    • Întâlniri cu format iCalendar: invitarea participanților externi la o întâlnire, precum şi captarea răspunsul la invitaţiile externe.
    • Delegarea întâlnirilor: crearea de întâlniri pentru terţi.
    • Întâlniri fără suprapuneri: afișând disponibilitatea utilizatorilor sau a resurselor, de exemplu, săli de întâlnire sau mașini la piscină, este mult mai ușor să planificați întâlniri fără suprapuneri.
    • Întâlniri recurente: creați întâlniri recurente pe bază zilnică, săptămânală, lunară sau anuală.
    • Reprogramare: mutaţi întâlnirile programate uşor cu “drag and drop”.
    • Reprogramare automată: reprogramarea automată a întâlnirilor recurente în cazul în care cad în weekendsau zilele de sărbătoare legală.
    • Serviciul de notificări: notificare la scurt timp înainte de expirarea programării întâlnirilor recurente cu privire la crearea de noi programări, sau atunci când întâlnirile sunt şterse sau modificări ale celor existente.
    • Funcţia alerte: alerte personalizabile pentru situații relevante.
    • Legaturi logice in sistem: programări legături logice cu toate înregistrările relevante de date din sistem precum documente, adrese sau proiecte.
    • Sincronizarea datelor cu soluţii Microsoft: sincronizarea întâlnirilor cu Microsoft Exchange / Microsoft Outlook.
    • Sincronizarea datelor cu dispositive mobile: sincronizare uni / bidirecţională cu dispozitive mobile – telefoane mobile, tablete.

    Obţineţi o vedere de 360° a clienților dumneavoastră

    • Dosarul clientului: vedere structurată şi cronologică a întregului istoric legate de un client, precum toată comunicarea arhivată – emailuri, telefoane, vizite, documente sau oportunităţi de vânzare.
    • Tabloul de bord: vă oferă o vizualizare optimizată si rapida a stării curente și al detaliilor cheie ale clienților.
    • Meniu Radial: acces rapid la diferite acțiuni pentru înregistrările de date, prin meniul radial.
    • Legături logice cu sens semantic: atribuirea legăturilor logice dintre înregistrările de date bazate pe valori definite precum legăturile dintre clienţi, concurenţi şi contactele cheie din cadrul unei oportunitati de vanzare.
    • Afișare selectivă a informației și legături logice: opțiuni complete de filtrare pentru afișarea selectivă a datelor referitoare la un client, de exemplu, oportunități deschise.
    • Configurație specifică utilizatorului: utilizatorii au acces numai la datele care le sunt relevante.
    • Funcționalitate completă offline: acces la datele CRM și funcțiile CRM în modul offline.
    • Conexiune la sisteme ERP: Integrați flexibil sistemele ERP pentru a sincroniza facturi, produse, prețuri . Acest lucru contribuie la asigurarea transparenței depline în cadrul oportunitatilor de vanzare, oferte- lor, facturilor sau starea plaților

    Căutați informații în mod sistematic

    • Căutarea Picasso: asistenții inteligenți care folosesc algoritmi IA îți oferă informații rapid și sugestii pentru activitățile tale actuale.
    • CAS SmartSearch: căutare în timp real, inteligentă cu listă personalizată şi hit list, sortată în funcţie de relevanţă.
    • Căutare globală: căutați activ în toate tipurile de înregistrări de date, de exemplu, adrese, documente, întâlniri sau e-mailuri arhivate.
    • Căutare fonetică: căutare simplificată de contacte bazată pe asemănări fonetice, de exemplu caut “Ion”, iar sistemul va oferii, de asemenea, si rezultate posibile pentru “Ionescu” sau “Ionuț”, dar si “Jorn” sau “Yannis”.
    • Căutare în dosarul clientului: căutarea intrărilor din dosarul clientului pentru anumite cuvinte specifice, de exemplu, în câmpul “Subiect” din toată informatia din dosar.
    • Opțiuni de căutare și filtrare ținând cont de legăturile logice: Puteți efectua o căutare detaliată, incluzând toate atributele dorite ale unei înregistrări de date și orice informații legate suplimentar, de exemplu, toți clienții cu oportunități deschise care nu au fost neglijati in ultima perioadă
    • Căutari complexe: Interogări complexe de căutare prin condiții de filtrare, cu paranteze, “și / sau” condiții și “mai mari / mai mici de / egale cu” condiții.

    Căutarea Picasso vă va afișa mereu cele mai relevante informații fără a fi nevoie sa cautati implicit.

    Suport intuitiv pentru fluxuri de lucru: Serviciu de notificare şi acţiuni automate

    • Notificări personalizate: reguli personalizabile pentru notificări automate, ca de exemplu în cazul modificării unui document sau a unei adrese de către alta persoană.
    • Notificare cu schimbarea legăturilor logice: arhivarea automată a notificărilor inclusiv stabilirea legăturii logice primare.
    • Suport flux de lucru: iniţierea automată a funcţiilor de urmărire ca răspuns la o acţiune iniţială, de ex. generarea unui mesaj de întâmpinare sau setarea de noi înregistrări de date când se deschide un nou cont de client.
    • Perioada de execuţie: specificarea unei perioade de execuţie pentru fiecare regulă, cum ar fi o zi, sau să fie finalizată într-un anumit interval de timp.
    • Chestionare și sondaje: puteți trimite automat chestionare (de exemplu, studii de satisfacție a clienţilor) prin inter- mediul serviciului de notificare și acțiuni automate.

    Crearea de rapoarte. Măsurarea succesului.

    • Definirea vizualizării tablourilor de bord de la nivelul companiei pentru a oferi o vedere generală a tuturor datelor relevante.
    • Tabloul de bord pentru clienţi sau proiecte: vedere de ansamblu specifică clienţilor a datelor definite care includ cifre din vânzări, plângeri şi produse vândute.
    • Şabloane de rapoarte predefinite: accesul la şabloane de rapoarte în format PDF pentru prezentarea oricărei selecţii de date.
    • Definirea personalizată de şabloane de rapoarte: definirea de şabloane suplimentare de rapoarte pentru prezentarea unei vederi de ansamblu a datelor.
    • Gruparea interactivă a datelor în liste.
    • Exportul analizelor de date: există o serie de opțiuni disponibile in sistem pentru a exporta rezultatele analizelor datelor pentru o editare ulterioară sau pentru a analiza datele în alte sisteme precum Microsoft Access sau Business Intelligence Tools.
    • Export de date în format (CSV) pentru editarea ulterioară în alte aplicaţii.
    • Trimitere automata de rapoarte pe e-mail: rapoartele pot fi generate si trimise automat la o dată / interval dorit, către un alt utilizator al sistemului sau către clienţi.
    • Arhivare: rapoartele pot fi arhivate si legate logic la dosarele de client pentru a fi interogate oricand pentru comparaţie.
    • Integrare cu Crystal Reports.

    Comunicaţii interdepartamentale: Intranet & Portal de companie

    • Informaţii despre companie: prezentarea structurii comapniei cum ar fi divizii, subdivizii, arbore organizaţional.
    • Tabloul de notificări şi forumuri de discuţii: schimb de informații la diverse niveluri: nivel de companie, departamental, de grup sau specific pe anumite proiecte.
    • Angajati și competențe: căutați angajați cu competențe sau abilități specifice.
    • Galerie de imagini cu angajaţii: afișați o galerie de imagini a angajaților cu detalii despre abilitățile și competențele lor.
    • Definirea proceselor și a fluxurilor de lucru interne: afișarea proceselor de lucru pentru o gestionare rapidă, cum ar fi crearea automată a unei sarcini atunci când trimiteți o solicitare de asistență la departamentul IT.
    • Pagina de start personală: definirea unei pagini personale de start cu module personale precum „Taskurile mele de astăzi”, sau „Buletin de ştiri interne“, favorite personale, sau notificări.
    • Agenda telefonică a companiei: agenda telefonică a angajaţilor cu funcţii de căutare şi acces direct la pagina personală a angajaţilor.
    • Planificări la nivelul companiei şi a departamentului: accesul la calendarele partajate ale altor departamente sau ale întregii companii.
    • Liste cu zilele de naştere cu notificare activă pe pagina de start.
    • Bază de date cu informaţii: fișiere structurate de documente și informații cheie, inclusiv opțiuni ușoare de căutare și acces.
    • Organigramă: vedere generală a ierarhiei corporaţiei cu posibilitatea de contactare directă a persoanelor din organigramă.
    • Flux administrare concedii: cereri de concediu, aprobarea de către superiorul ierarhic aferent, administrarea cererilor si detaliilor de concediu.
    • Calendar şi liste concedii: vedere generală a concediilor luate, aprobate, refuzate şi programate.
    • Managementul absenţelor: managementul perioadelor de absenţă, cu vedere generală şi opţiuni de evaluare.
    • Formulare online: acces la formularele companiei, de ex. sugestii de îmbunătăţirea proceselor intrerne, şi posibilitatea de a crea formulare online noi şi personalizate utilizând un designer integrat.
    • Checklists: liste integrate și personalizabile pentru planificare și pregătire de activitati, de exemplu, pentru târguri comerciale sau călătorii de afaceri.
    • Calendar: calendar personal cu avertisment în caz de suprapuneri cu alte întalniri planificate.
    • Calendar de echipă: acces la calendarele partajate ale altor angajaţi şi grupuri.
    • Calendar resurse și managementul resurselor: acces la calendarele partajate de planificare a resurselor și managementul resurselor companiei precum sălile de conferinţă sau autovehiculele companiei.
    • Vedere de ansamblu a proiectelor: pagina de start a proiectului cu informaţii legate logic – angajaţi, întalniri, documente şi sarcini.
    • Managementul contactelor: gestionarea companiilor, persoanelor de contact şi contactelor individuale.
    • Managementul documentelor: completarea şi publicarea structurată a tuturor tipurilor de documente.
    • Dosar general: consolidarea documentelor cheie legate de un proiect într-un singur dosar.
    • Managementul sarcinilor: gestionarea propriilor sarcini şi delegarea de sarcini către alte persoane.
    • Notificări automate: primiți notificări automate despre modificări importante, cum ar fi “Întâlnire nouă” sau “Sarcină delegată”.

    CAS genesisWorld pentru managementTransparenta maximă. Vizualizare inteligentă

    CAS genesisWorld oferă echipei de management o privire de ansamblu fiabilă a rentabilității clienților, a eficienței sau a previziunilor de vânzări. Folosind rapoarte generate automat, managementul companiei se va bucura de avanta jele unui puternic instrument de luare a deciziilor în timp real și o vedere de 360 de grade a tuturor indicatorilor de performanță ai companiei.

    Rapoarte detaliate și prognoze

    • Rapoarte și prognoze: creați în mod automat rapoarte actualizate de orice fel și afișați-le ca documente PDF.
    • Analize între înregistrările de date: generare de rapoarte complexe, multidimensionale, pe orice tip de înregistrare de date, inclusiv luând în considerare legaturile logice aferente cu alte tipuri de date.
    • Șabloane și formate de afișare: creați șabloane specifice contextului necesar. Formate de afișare ușor de utilizat pentru rapoarte, de exemplu, sub formă de tabele, formă grafică și diagrame.
    • Vizualizare rapoarte: afișați indicatori în tabele de valori ce pot include diferite niveluri de grup sau formă grafică.
    • Intervalele de analiză și trimitere automată: analize în intervale de timp specificate, inclusiv trimiterea automată a unui raport, de exemplu săptămânal în zilele de vineri către un anumit grup de persoane.

    Modulul de raport cu funcții de drill-down oferă o vizualizare la 360° a tuturor cifrelor cheie importante companiei tale

    CAS genesisWorld pentru vânzăriRecunoaște potențialul. Crește productivitatea.

    Clienții au propriile lor dorințe și nevoi speciale, acest lucru reprezentând potențialul individual de afaceri pentru vânzările dumneavoastră. Cu CAS genesisWorld vă segmentați clienții și urmăriți, de exemplu, oportunitățile de vanzare de la primul contact până la închidere folosind indicatorul grafic de progres – asta înseamnă că puteți profita la maxim de orice potențial de succes. În acest fel, echipa dvs. de vânzări vă poate recomanda produsul potrivit la momentul potrivit, precum și vânzarea ascendentă și încrucișată, ceea ce contribuie la creșterea vitezei și a volumului de vânzare. CAS genesisWorld vă ajută să faceți întregul proces de vânzare mai transparent și mai eficient.

    Gestionează și optimizează procesele de vânzare

    • Dosarul clientului: arhivarea tuturor documentelor şi corespondenţei cu un client în dosarul relevant al clientului.
    • Lead-uri: utilizați un tip de înregistrare de date specific pentru a introduce rapid date când luați con- tact cu un potențial client; urmată de calificarea adresei cu opțiunea de a converti lead-ul într-o oportunitate de vânzare.
    • Oportunităţi de vânzare: afișați întregul proces de vânzare (achiziția prospectului, faza ofertei, vânzăre și finalizare).
    • Indicator grafic de progres: vizualizarea progresului sub formă de bare orizontale colorate pentru a afișa, de exemplu, fazele unei oportunități.
    • Prognoza vânzărilor: beneficiați de o multitudine de opțiuni de analiză pentru oportunitățile de vânzăre, ca de exemplu, puteți analiza în funcție de zona de vânzări sau persoana de vânzări.
    • Profit pe vânzare: suport pentru calcularea marjelor de contribuţie ale oportunităților
    • Pipeline de vânzări interactiv: Afișați în mod interactiv pipeline-ul de vânzări cu variante de afișare și filtrare după contact inițial, ofertă, contract.
    • Vânzări sistematice: definiți procesele de vânzare, cataloagele de criterii de calificare și întregul proces de vânzare, foarte simplu.
    • Definirea fazelor de vânzare: Definiți fazele de vânzare cu functia “Activitatea următoare”, care indică acțiuni imediate cum ar fi, un apel telefonic, o întâlnire la o client sau un e-mail.
    • Definirea structurilor de vânzări: extindeți oportunitățile de vânzare pentru a include definirea ierarhică a structurilor și metodelor de vânzare, cum ar fi definirea activităților și a etapelor standard a unei vanzari.

    Folosind indicatorul grafic de progres, puteți vizualiza si edita etapele unei oportunitati în doar câteva click-uri.

    • Definirea zonelor de vânzare: definirea ierarhică a teritoriilor de vânzare cu până la trei niveluri de defalcare, de exemplu, Europa, Romania și Muntenia.
    • Măsurarea loialității emoţionale a clienţilor: determinarea loialității emoţionale utilizând Fan-Indicator® şi investigarea nivelului global de satisfacţie a clientului, există 5 categorii și întregul proces se bazează pe tehnici științifice.
    • Analiza punctelor tari și a punctelor slabe (SWOT): opțiune de analiză pentru a identifica cei mai profitabili clienți și potențiali- clienți, precum și prognoza cifrei de afaceri
    • Probabilitate de închidere a unei vânzări: analiza potențialului vânzării utilizând calculul automat al probabilității de închidere.
    • Ponderea concurenţilor şi contactelor: analiza concurenţei bazata pe ponderea şi evaluarea concurenţilor şi contactelor.
    • Crearea ofertelor și a altor documentații: Creați confortabil cotații care țin cont de toate opțiunile următoare: produse alternative, informații detaliate despre produs sau propuneri de finanțare.
    • Listă de prețuri și discount-uri: Liste de prețuri și reduceri pentru produse care vă permit să setați prețuri individuale pentru clienți.
    • Cataloage de produse: Afișați produsele într-o formă de catalog folosind imagini și descrieri, ceea ce face crearea ofertelor mult mai ușoară.
    • Emitere facturi: creați tipuri de documente de vânzări precum oferte, comenzi, facturi sau note de credit direct din adrese, oportunități sau proiecte.
    • Căutarea geografica “în apropiere”: afişarea şi selectarea adreselor într-o arie geografica definita, direct pe hartă.
    • Geomarketing: prezentarea tuturor tipurilor de înregistrări de date, de exemplu, toate oportunitățile de vânzare în așteptare, ca heatmaps.
    • Serviciul de notificare şi acţiuni automate: notificări personalizabile, ca de exemplu o notificare este trimisa automat echipei interne de vânzări daca personalul de pe teren actualizează o ofertă clientului.
    • Interfață cu sistemele ERP: vă puteți integra cu sisteme ERP și avea access la contacte, facturi, avize de livrare sau oferte direct din CAS genesisWorld CRM, fără a schimba aplicația.

    Afișați toate tipurile de date direct pe hartă, de exemplu – oportunitățile deschise.

    Gestionează și optimizează procesele de vânzare

    • Dosarul clientului: arhivarea tuturor documentelor şi corespondenţei cu un client în dosarul relevant al clientului.
    • Lead-uri: utilizați un tip de înregistrare de date specific pentru a introduce rapid date când luați con- tact cu un potențial client; urmată de calificarea adresei cu opțiunea de a converti lead-ul într-o oportunitate de vânzare.
    • Oportunităţi de vânzare: afișați întregul proces de vânzare (achiziția prospectului, faza ofertei, vânzăre și finalizare).
    • Indicator grafic de progres: vizualizarea progresului sub formă de bare orizontale colorate pentru a afișa, de exemplu, fazele unei oportunități.
    • Prognoza vânzărilor: beneficiați de o multitudine de opțiuni de analiză pentru oportunitățile de vânzăre, ca de exemplu, puteți analiza în funcție de zona de vânzări sau persoana de vânzări.
    • Profit pe vânzare: suport pentru calcularea marjelor de contribuţie ale oportunităților
    • Pipeline de vânzări interactiv: Afișați în mod interactiv pipeline-ul de vânzări cu variante de afișare și filtrare după contact inițial, ofertă, contract.
    • Vânzări sistematice: definiți procesele de vânzare, cataloagele de criterii de calificare și întregul proces de vânzare, foarte simplu.
    • Definirea fazelor de vânzare: Definiți fazele de vânzare cu functia “Activitatea următoare”, care indică acțiuni imediate cum ar fi, un apel telefonic, o întâlnire la o client sau un e-mail.
    • Definirea structurilor de vânzări: extindeți oportunitățile de vânzare pentru a include definirea ierarhică a structurilor și metodelor de vânzare, cum ar fi definirea activităților și a etapelor standard a unei vanzari.

    CAS genesisWorld pentru marketingInformează-ți potențialii clienți. Impresionază-ți clienții.

    Crearea exactă a grupurilor țintă este esențială pentru marketingul de succes. CAS genesisWorld vă sprijină activitățile de planificare și comunicare: definiți fazele de comunicare individuale, utilizați funcții simple de filtrare pentru a selecta destinatari adecvați, acțiuni de urmărire specifice și conduceți campanii direcționate, multifazate, prin diferite canale de comunicare. În acest fel, puteți urmări costurile și succesul activităților dumneavoastră de marketing. Atât reacțiile destinatarului, cât și potențialul de vânzare sunt înregistrate, iar noile oportunități sunt transmise direct echipei de vânzări.

    Conținut personalizat. Campanii de marketing specifice grupului țintă

    • Selectarea grupurilor ţintă şi liste de marketing: combinarea grupurilor ţintă specifice în listele de marketing, pe baza contactelor din baza de date centrale, aplicând funcţii de căutare şi filtrare pe scara largă sau fine.
    • Metoda de contactare permisă şi preferată: Respectarea automată a metodei de comunicare permise şi preferate a fiecărui contact in parte, în cadrul campaniilor de email, pentru a respecta reglementările de protecţie a datelor.
    • Comunicări personalizate: șabloane HTML pentru comunicare personalizată prin e-mail, scrisori și telefon.
    • Campanii de corespondență integrate: asistentul pentru campanii de e-mail are opțiuni complete pentru a vă ajuta să selectați grupuri țintă și comunicare personalizată.
    • Campanii marketing cu etape multiple: gestionarea, executarea prin diverse canale de comunicare şi evaluarea campaniilor cu etape multiple utilizând designerul grafic de campanii de marketing.
    • Statusul campaniei: descrierea statusului şi progresului unei campanii, cum ar fi “planificat”, “activ”, “complet”.
    • Documentarea campaniei: arhivați toate informațiile din cadrul unei campanii, inclusiv contactele grupului ținta vizat, campaniile de e-mail trimise, apelurile telefonice și documentele aferente.
    • Planificarea bugetului: elaborarea unui buget pentru fiecare campanie. Înregistrarea costurilor şi profitului generat din acţiunile finalizate şi resursele utilizate.
    • Manevrarea adreselor de e-mail incorecte: identificați adresele incorecte dintr-o campanie si îmbunătățiți calitatea datelor.
    • Analiza: Analiza campaniilor de e-mail, ținând cont de bugetele de marketing utilizate si succesul acestora.
    • Managementul evenimentelor: planificarea evenimentelor cu managementul resurselor, organizarea invitațiilor și analiză. Alte funcții includ: restricția de participare, înregistrarea participanților prin e-mail persona- lizat și link-uri de înregistrare sau înregistrări online.
    • Chestionare multimedia: în chestionare și sondaje pentru clienți puteți încorpora conținut multimedia, cum ar fi video sau imagini.

    Marketing e-mail profesional pentru managementul relațiilor individuale

    • Nu sunt necesare abilități de programare pentru a trimite campanii de e-mail personalizate.
    • Creați și personalizați campanii de e-mail în format HTML pentru grupurile de clienți selectați – fără cunoștințe de programare. Integrare cu sisteme de marketing externe.
    • Controlul calității: îmbunătățește-ți calitatea campaniilor prin efectuarea de teste pentru erori, definind o procedură de lansare înainte de a trimite campanii de e-mail.
    • Verificarea adresei înainte de a trimite: verificați corectitudinea adreselor de e-mail posibilă eliminare a acestora din lista de marketing asociată pentru transferul in sistemele de marketing externe.
    • Administrarea abonaților la liste de emailing și a anulărilor: înregistrarea cererilor de abonare și anulare la newsletter, pentru a actualiza viitoarele campanii de e-mail.
    • Evaluarea succesului: Creați rapoarte complete privind ratele de deschidere, click sau anulare de newsletter și evaluarea succesului unei campanii de e-mail.

    CAS genesisWorld cu project management și helpdeskPlanificare profesională. Implementare de succes.

    Cu CAS genesisWorld angajații dumneavoastră lucrează printr-un sistem de procese și control foarte eficient: Planifică și își structurează proiectele în mod corespunzător, incluzand riscuri, milestones și obiective de urmarit, precum și sarcini, resurse, bugete, costuri chiar de la începutul proiectelor. Starea proiectului, analizele ad-hoc și un sistem de avertizare vă permit să vă mențineți proiectele în permanență în plan. După o privire rapidă în dosarul clientului sau a proiectu- lui înainte sau în timpul unui apel telefonic, personalul de la serviciul cu clienții poate răspunde întrebările vizate și poate gestiona mult mai eficient așteptările clienților. Ce- rerile de servicii pot fi procesate rapid și transmise în mod sistematic către persoana potrivită. Toate acestea vă aju-  tă să oferiți servicii individuale pentru clienți și experiențe unice.

    Managementul proiectelor

    • Vedere generală proiecte, vedere a tuturor datelor care aparţin unui proiect precum întâlnirile, sarcinile, documentele şi jurnalele de apeluri telefonice.
    • Vedere generală starea proiectelor, vedere a proiectelor în aşteptare, în curs şi critice sau a limitelor şi indicarea statusului global pe baza unui cod de culori (verde, galben, roşu).
    • Planuri de proiect personalizate: creați planuri de proiect pentru proiecte precum: proiecte de clienți, dezvoltare de produse, pregătirea târgurilor cu dependențe predecesoare / succesoare și atribuirea responsabilităților și a resurselor materiale si manopera.
    • Planificarea resurselor umane: Planificați volumul de munca al angajaților, având în vedere managementul competențelor și o imagine de ansamblu a disponibilității pe perioade anumite de timp.
    • Înregistrarea timpului de lucru și a cheltuielilor: înregistrați timpi de lucru la nivel de client, proiect și activitati aferente proiectelor, precum și cheltuieli cu funcții integrate pentru bonuri fiscale, costuri zilnice, costuri de călătorie și diurne.
    • Controlul proiectelor: Evaluarea tuturor înregistrărilor de timpi de lucru aferente unui proiect, cheltuielilor și serviciile terților, cu verificarea automata a planurilor bugetare

    Service & Asistență clienți

    • Înregistrați solicitările de asistență folosind diferite canale de comunicare. Notificări interne și externe bazate pe reguli, cum ar fi atunci când sunt primite noi solicitări.
    • Procesați solicitările de service de la primul contact până la rezolvarea problemelor, alocand responsabilități, priorități sau delegare către echipe de lucru.
    • Calculul costurilor de service: înregistrați automat sau manual timpii de lucru si costurile aferente serviciilor de service și alocarea exactă a acestor costuri de service pentru fiecare client.
    • Planificarea echipei de service: planificați usor programul de lucru al echipei de service, cu alocare directa de
    • cazuri /solicitări clienți sau operații recurente de intreținere.
    • Managementu FAQ (întrebari frecvente): adaugarea incidentelor rezolvate în baza de date FAQ. Publicarea documentelor FAQ dorite pe un portal online pentru a fi accesate de clienți.
    • Portal de service: portal de helpdesk cu vedere de ansamblu a tuturor solicitărilor de service, posibilitate de inregistrare de noi utilizatori, căutarea in baza FAQ. Clienții pot crea 24/7 noi solicitari de service și pot vizualiza starea procesării solicitarilor deja deschise.
    • Dreptul la asistenţă: obțineți informații despre versiunile produselor care sunt disponibile pentru asistență și despre persoanele care au dreptul să creeze solicitari noi de service. Încorporați detalii despre companii sau contacte individuale care au fost blocate de la serviciile de suport.
    • Service Level Agreements (SLAs): asigurarea contractuală a prestării serviciilor, de ex. scopul, timpul de răspuns, timpul de procesare, documentaţia de implementare a produsului şi factura de mentenanţă.
    • Canale de comunicare: legarea solicitărilor de asistenţă de canalele de comunicare existente precum e-mail, telefon şi portalul de servicii.
    • Managementul cererilor de asistență: maparea fluxurilor de lucru complexe, la nivelul întregii companii pentru înregistrarea şi procesarea comprehensivă a cererilor de asistență de la clienți.
    • Şabloane de emailuri: creați e-mail cu raspunsuri pentru client direct din cererile de asistență.
    • Notificări standard: Trimiteți notificări automate către persoanele care deschid cererilor de asistență la primirea și procesarea acestora sau la modificarea înregistrărilor de date aferente.
    • Gestionarea produselor in uz la clienți: captarea de informații despre produsele folosite de clienți, direct din contacte sau contracte SLA.
    • Conturi de e-mail pentru helpdesk: configurați conturi de e-mail ca și conturi de asistență Helpdesk pentru a declanșa crearea automată a cererilor de asistență în CAS genesisWorld la primirea unui e-mail.

    Personalizarea CAS genesisWorld pentru pe nevoile dvs.Design individual. Personalizare flexibilă

    Indiferent de cerințele speciale ale companiei dumnea- voastră – CAS genesisWorld se poate adapta flexibil la acestea. Utilizatorii, managerii CRM sau administratorii pot adapta orice proces al companiei în CAS genesisWorld fo losind uneltele de lucru oferite de sistem și fara a solicita nici un fel de asistenţă către consultanţi externi, creând astfel costuri suplimentare inutile.

    Administrare și personalizare

    • App Designer: puteți personaliza interfețele de utilizator fără cunoștințe de programare. Folosind drag & drop puteți extinde și dezvolta: forma in care informațiile sunt afișate, elemente de orice fel, câmpuri și diagrame. De asemenea, puteți extinde aplicațiile existente sau chiar sa creați propriile aplicații.
    • Efectuați personalizări fără cunoștințe de programare și de oriunde.

    Îmbunătățiți informațiile și design-ul aplicațiilor existente doar prin drag and drop, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare.

    • Creați și administrați orice personalizare sau reguli la nivelul companiei, centralizat folosind consola de administrare. Toate acestea se pot face fără a folosi limbaje de programare.
    • Personalizarea structurii de date: Includerea de cerinţe speciale precum crearea de noi câmpuri, introducerea şi selectarea opţiunilor disponibile, descrieri multilingve sau vizualizări.
    • Navigatoare de date individuale și centrale pentru angajați individuali sau departamente ale companiei, precum si afișar de foldere și vizualizări într-o structură arborescetă.
    • Tablouri de bord configurabile individual.
    • Creați și salvați filtre de date personalizate pentru acces rapid.
    • Câmpuri cu formule dinamice: lucrați cu câmpuri unde rezultatele sunt calculate cu formule matematice, si control dinamic al opțiunilor de asistență la intrare sau texte.
    • Conturi personale pentru angajați: Configurați automat conturile de utilizator pentru noii angajații, cu drepturi și setări personalizate.
    • Protecția datelor: Protejați-vă de accesul la date, cum ar fi exportul neautorizat de date.

    Beneficiați de flexibilitate tehnică

    • Distribuție automată de software: Instalați CAS genesisWorld, update-uri de software, add-onuri și extra module folosind funcția de distribuție automată.
    • Distribuție automată a încărcării serverului de aplicații pentru a gestiona utilizarea optimă a capacității si resurselor a mai multor servere de aplicații CAS genesisWorld.
    • Centru de întreținere: gestionați-vă baza de date în mod inteligent folosind funcții de curățare a datelor pe care le puteți defini manual.
    • Multitenancy: accesați diferite baze de date / sisteme.
    • Formate Unicode: Afișarea corectă a caracterelor internaționale – orice limbă folosită.
    • Integrare cu aplicații terțe: partajați și sincronizați datele din CAS genesisWorld cu orice aplicații terțe.

    Extindeți CAS genesisWorld cu conexiuni și interfețe noi

    Microsoft Exchange și Microsoft Outlook

    • Puteți utiliza Microsoft Outlook ca și client de e-mail pentru CAS genesisWorld.
    • Microsoft Outlook Add-in: folosind acest Add-In, accesați direct informațiile din CAS genesisWorld in Microsoft Outlook. Datele CRM sunt afișate automat, precum și dosarul clientului.
    • Contacte si întâlniri: Sincronizare bidirectionala între Microsoft Exchange și CAS genesisWorld pentru contacte si întâlniri.

    Integrare cu Enterprise Resource Planning (ERP)

    • Sincronizarea automată a datelor: sincronizați datele din CAS genesisWorld cu datele ERP, cum ar fi documente fiscale, articole deschise, produse achiziționate sau informații despre livrare.
    • Sincronizarea bidirecţională a datelor: Introduceți și editați contacte și proiecte atât în sistemul ERP, cât și în CAS genesisWorld cu sincronizare automată.
    • Cataloage de produse: prezentați grupuri de produse și produse individuale ca pagini HTML în cataloage cu funcții și grafică predefinite și ușor de utilizat.
    • Legaturi logice automate: Conectați automat clientii la produsele vandute și facturile aferente și afișați informații suplimentare din sistemul ERP direct in sistemul CRM pentru o raportare completă.

    Prezentați-vă portofoliul de produse în timpul unei vizite la clienți folosind catalogul de produse.

    Încercați soluțiile noastre și obțineți o perspectivă asupra performanței produselor actuale CRM. Oferim date demo în aplicațiile noastre pentru a vă oferi o experiență mai bună a funcțiilor și a numeroaselor opțiuni oferite de software-ul nostru.

    Call Now Button
    Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

    Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

    Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

    Inchide