cas-genesys-single

CRM pune accent pe relaţiile cu clienţii, asigurând astfel succesul companiei dumneavoastră pe termen lung

De-a lungul anilor, competiţia în majoritatea pieţelor a devenit din ce în ce mai acerbă şi a necesitat o orientare consistentă a strategiei companiei către client. Pe lângă proprietăţile comparabile ale produselor cum ar fi funcţionalitatea maximă , preţurile corespunzătoare pieţei şi un nivel înalt de calitate, azi clienţii îşi doresc mai mult – interacţiune personalizată, profesională, precum şi servicii de primă clasă.

Strategia ideală pentru succesul pe termen lung al companiei dumneavoastră: adaptarea proceselor şi serviciilor pentru a întruni nevoile clienţilor dumneavoastră şi alinierea sistematică a operaţiunilor activităţii dumneavoastră.

cas-crm-focus-clienty

În mod particular, acest lucru presupune crearea unor relaţii solide cu clienţii. Prin intermediul proceselor eficiente, integrale, între companii şi procesele comerciale care sunt create la valoarea clienţilor, veţi reuşi să continuaţi să vă impresionaţi clienţii potriviţi. Clienţii impresionaţi de profesionalismul serviciilor şi produselor dumneavoastră vă vor recomanda compania şi altora – având drept rezultat “excelenţă în relaţiile cu clienţii”. Acest lucru oferă o experienţă unică clienţilor dumneavoastră şi în acelaşi timp creşte caracterul atractiv al locurilor de muncă în cadrul companiei dumneavoastră. O nouă generaţie CRM vă ajută să oferiţi un program foarte eficient de administrare a relaţiilor cu clienţii prin intermediul programului “excelenţă în relaţiile cu clienţii”.

Ce reprezintă programul “excelenţă în relaţiile cu clienţii”?

  • Personalizarea reprezintă cheia spre success pentru strategia unei companii
  • Aşteptările clienţilor sunt respectate şi chiar depăşite
  • Depăşirea aşteptărilor clienţilor are drept rezultat clienţi foarte mulţumiţi
  • Clienţii mulţumiţi vă vor recomanda şi altora
  • O administrare eficientă a relaţiilor cu clienţii creează locuri de muncă atractive
  • Descoperiţi noua generaţie CRM: pentru succesul companiei dumneavoastră

CAS genesisWorld creează standarde noi în administrarea relaţiilor cu clienţii

Noua generaţie CRM vă ajută să vă impresionaţi clienţii. CRM vă permite să identificaţi nevoile clienţilor dumneavoastră, să le acordaţi asistenţă în mod profesional şi să le oferiţi cele mai bune servicii. Reţeta pentru succes: CAS genesisWorld creează transparenţă, procese eficiente şi renume companiei. Drept rezultat, puteţi beneficia de proceduri de lucru structurate în vânzări, marketing, service şi în întreaga companie.

CAS genesisWorld se concentrează pe cel mai important bun al dumneavoastră: clienţii. Toţi angajaţii dumneavoastră au la îndemână cele mai importante informaţii cu care să recunoască şi să îndeplinească cerinţele clienţilor. Dosarul clientului vă oferă o imagine la 360° asupra detaliilor relevante.

Angajaţii dumneavoastră pot utiliza CAS genesisWorld pentru a accesa informaţii între departamente şi pentru a lucra perfect împreună. Cu CRM, coordonarea programului, administrarea sarcinilor, administrarea conţinutului şi serviciile către clienţi devin o joacă de copii. CAS genesisWorld asigură aceste lucruri prin baza sa de date centrală, tablouri de bord şi drepturi de acces personalizate. Rezultatul: angajaţii dumneavoastră salvează timp preţios.

Prin administrarea proiectelor şi a rapoartelor la o simplă apasare a unui buton, deţineţi instrumente de control eficiente pentru a lua decizii bine informate. Prin planificarea proiectelor target, structurilor evidente şi analizelor actualizate bazate pe datele companiei, CAS genesisWorld vă permite să aveţi mereu în vedere imaginea de ansamblu şi să acţionaţi în timp real.

Pentru a respecta cerinţelor dumneavoastră individuale ale CRM, CAS genesisWorld poate fi oricând personalizat în mod flexibil – fie în fiecare staţie la nivelul utilizatorului pentru integrarea altor aplicaţii la nivel IT, fie între numeroase locaţii şi de-a lungul graniţelor naţionale la nivel organizaţional – mobil şi multilingv.

cas-crm-product-01
cas-crm-01

Personalizarea în întreaga companie: competenţă, transparenţă şi eficienţă pentru angajaţii dumneavoastră

Pentru a comunica cu success cu clienţii dumneavoastră, aveţi nevoie de o bază de date care să fie mereu actualizată. CAS genesisWorld revoluţionează modul de actualizare a adreselor, susţine înregistrarea adreselor şi se asigură că datele sunt întotdeauna de cea mai bună calitate – verifică automat corectitudinea şi copiază, acumulează date în scopuri decizionale, actualizează automat adresele când se produc schimbări, afişează date în ordine ierarhică şi conform clasificărilor, suportă formate şi caractere din diferite ţări. Criteriile variate de căutare şi filtrare vă permit să utilizaţi adresele conform cerinţelor. Masca adresei se adaptează uşor şi flexibil în funcţie de conţinut şi ergonomie la cerinţele dumneavoastră individuale.

Inima fiecărui contact: o privire asupra dosarului clientului şi fiecare angajat are imediat o imagine de ansamblu. Dosarul clientului conţine toate programările, sarcinile, notiţele, corespondenţa, oportunităţile pentru vânzări, plângerile, comenzile, notele de expediţie şi proiectele – de fapt, toate informaţiile sunt structurate şi organizate cronologic pentru a oferi o imagine completă.

 

CAS genesisWorld suportă în mod optim strategia dumneavostră orientată către client. Fundamentul: administrarea datelor centrale cu drepturi de acces individuale oferă tuturor angajaţilor toate informaţiile necesare. Personalul dumneavostră va fi mereu foarte bine informat, va oferi sfaturi profesionale, va lua decizii bine documentate şi va observa orice reducere substanţială în sarcinile zilnice. Drept rezultat, angajaţii dumneavostră vor lucra eficient şi vor fi mult mai fericiţi – astfel compania dumneavoastră este condusă în mod eficient şi fără probleme.

CAS genesisWorld asigură cooperare eficientă între departamente: programări, alocarea resurselor, distribuirea sarcinilor sau proiectelor comune pot fi organizate într-un timp foarte scurt. Tablou de bord personalizate oferă imediat o imagine de ansamblu. Astfel personalul dumneavostră nu este împovărat cu munca de organizare şi se poate concentra asupra sarcinilor importante.

În mod ergonomic şi intuitiva, CAS genesisWorld vă permite să organizaţi informaţiile în mod clar în sistemul de navigare şi pe tablou. O interfaţă familiară cu imaginea şi aspectul ultimei versiuni de Windows inspiră încredere angajaţilor şi se asigură că aceştia se familiarizează foarte repede cu programul.

Ce oferă CAS genesisWorld companiei dumneavoastră

  • Administrarea centrală standardizată a adreselor cu actualizări şi verificări pentru copii
  • Administrarea clienţilor cu dosare ale clienţilor şi o imagine la 360°
  • Profilul clientului pentru adresele selectate
  • Opţiuni de selectare şi caracteristici de căutare globală pentru toate datele
  • Administrarea documentelor centrale şi ale proiectelor, precum şi a corespondenţei
  • Programări între departamente şi administrarea resurselor
  • Tablouri bine structurate, activităţi transparente şi continuări
  • Metodă inteligentă de lucru şi uşor de operat
  • Sistem pe diverse nivele privind drepturile de acces securizat
Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide