Distributie

Clientii nostri de distributie au retele dezvoltate la nivel national sau regional, detin mai multe depozite amplasate pe diverse rute de transport si provin din diverse industrii. Ei distribuie de la materiale de constructii, piese auto si carburanti la bauturi (bere, vin) sau produse de uz veterinar.

Generarea automata a comenzilor de aprovizionare catre furnizori, direct din comenzile de livrare primite de la clienti.

Legarea nomenclatorului de articole cu baza de date de furnizori prin asocierea codului fiecarui articol distribuit cu un anumit furnizor si cu detaliile aferente contractului incheiat cu acesta: cantitatea minima de produse ce pot fi comandate, termenul de livrare. Aceasta corelare de date ajuta la intocmirea necesarului de aprovizionare.

Generarea necesarului de aprovizionare personalizat in functie de anumite criterii definite de client: vanzarea medie zilnica, compararea stocului disponibil cu stocul minim sau cu cel maxim, comenzile de livrare neonorate.

Colectarea comenzilor de livrare de pe teren, de la sediul clientilor, prin ASiS Mobile. Agentii de vanzari pot introduce in sistemul informatic comenzile primite de la clienti, pot emite facturi si pot sa incaseze pe loc, cu chitanta, contravaloarea facturilor emise. De asemenea, agentii pot vizualiza in ASiS soldurile pe clienti, stocurile de marfuri pe depozite, listele de preturi aferente fiecarui client, datele persoanelor de contact din partea clientilor. Pot apela direct persoanele de contact selectate din aplicatie pentru stabilirea de intalniri sau pentru confirmarea comenzilor. De asemenea, pot consulta rapoartele de vanzari, rapoartele de facturi neincasate si de realizare a targeturilor, precum si o macheta a istoricului fiecarui client pe ultimele 30 de zile, care detaliaza ce a cumparat si ce s-a facturat in ultima luna pentru acel client. La sediul central se pot seta limite de credit pentru fiecare client. In sistemul informatic se poate specifica tipul de livrare agreat: direct de la furnizor, cu ridicare de la depozit de catre client sau cu livrare la sediul clientului si includerea in centralizatoarele de transport.

Gestionarea comenzilor de livrare cu sau fara rezervare de stoc. Sistemul permite setarea customizata a starilor comenzilor de livrare cu definirea in aplicatia informatica a unor actiuni care decurg automat dintr-o anumita stare a comenzii. De exemplu, comenzile aflate in pregatire au fost deja validate in sistem, iar actiunea care urmeaza este de picking de marfa in depozit. In cazul comenzilor definitivate, acestea sunt pregatite pentru facturare si introducere in centralizatoarele de transport.

Centralizatoarele de livrare si transport permit verificarea disponibilitatii stocurilor, gruparea comenzilor pe masini si pe rute de transport. Clientii care au de livrat mai multe comenzi cu aceeasi masina pot sa factureze in masa (bulk) toate comenzile aferente aceluiasi mijloc de transport. De asemenea, facturarea in grup (bulk) a comenzilor este utila pentru firmele de distributie care detin mai multe depozite situate pe diferite rute de transport si care doresc sa grupeze comenzile ce sunt situate pe o anumita ruta si sa le factureze deodata, in vederea livrarii.

Rapoartele de incarcare optima a parcului auto propriu asigura faptul ca toate facturile sunt alocate pe masini in limita greutatii disponibile si grupate pe rute, iar gestionarul primeste totaluri de pregatit din fiecare articol pentru toate masinile care urmeaza a fi incarcate. Fiecare sofer primeste facturile si marfa aferente impreuna cu ruta de urmat si lista centralizatoare a clientilor de pe acea ruta.

Generarea automata in sistemul informational a cantitatilor de ambalaje aferente cantitatilor de produse comandate si vandute si transferul automat al ambalajelor pe lantul de distributie.

Integrarea distributiei cu portalurile online proprii de vanzare B2B si B2C permite afisarea pe portaluri a unor informatii preluate din sistemul informatic: preturile de vanzare, istoricul cumparaturilor unui client, stocurile de produse disponibile, promotiile, lista de clienti si soldul clientului. De asemenea, pot fi preluate in sistem comenzile plasate de clienti in portal in vederea facturarii si livrarii.

Definirea automata in sistemul informatic a listelor de preturi asociate unui anumit client sau unei categorii de clienti, in vederea facilitarii vanzarii. Gestionarea in aplicatia ASiS a contractelor incheiate cu furnizorii si cu clientii, avand drept scop preluarea direct din contracte a listelor de preturi negociate, pentru acuratetea datelor din comenzile de aprovizionare si livrare.

Personalizarea nomenclatoarelor de produse, grupate pe clase de produse sau pe clienti tinta.

Gestionarea codurilor de bare pentru introducerea informatiilor despre articole in nomenclatoare, scanarea si tiparirea de etichete. Pregatirea marfii pentru livrare cu ajutorul terminalelor mobile prin scanarea codurilor de bare ale etichetelor produselor si preluarea automata a informatiilor din sistem.

Definirea promotiilor in ASiS pe grupe de clienti si pe produse (gen 1+1 gratis sau la 3 produse un bonus) si aplicarea lor automata atunci cand in comenzile de livrare preluate de la clienti apar anumite produse aflate in promotie sau atunci cand clientii apartin grupei de clienti careia ii este destinata promotia.

Permit transferul marfurilor intre depozite in baza comenzilor de transfer primite de la un alt depozit.

Fiecare agent de vanzari poate vizualiza doar datele privitoare la portofoliul propriu de clienti.

Calculul automat al comisioanelor agentilor in functie de incasari, de numarul de zile ce au trecut de la facturare pana la incasare, de incadrarea in termenul de incasare sau depasirea lui, de atingerea targetului de vanzari.

Setarea de alerte in functie de stocul minim si maxim pe fiecare depozit, prin care sistemul ii avertizeaza pe utilizatori ca trebuie lansate comenzile de aprovizionare.

Integrarea implementarilor ERP cu solutii SFA si WMS.

Fixarea limitelor de credit pentru clienti.

Legarea circuitului comenzilor de livrare si aprovizionare de limitele de credit pe fiecare dintre clienti.

Listarea automata a certificatelor de calitate si conformitate la facturare.

Vizualizarea distributiei stocurilor pe gestiuni si pe categorii de articole

Facturarea automata a comenzilor grupate pe aceeasi masina si ruta. 

Uneori, companiile din domeniul distributiei se confrunta cu o serie de probleme datorate in special lipsei unui sistem informatic integrat cu ajutorul caruia isi pot gestiona intreaga activitate. Aceste companii trebuie sa faca fata unor provocari de tipul:

  • icon

    Administrarea promotiilor venite de la fiecare furnizor in parte

  • icon

    Activitatea va este afectata de produsele cu un ciclu de viata scurt

  • icon

    Va aflati in imposibilitatea de a oferi anumite servicii datorita faptului ca nu beneficiati de infrastructura necesara

  • icon

    Fluctuatii neasteptate ale cererilor, ceea ce rezulta intr-un niivel mai ridicat al stocurilor de rezerva

  • icon

    Stocuri mari, datorate dificultatii de previzionare a cererilor din partea clientilor

  • icon

    Munca oamenilor de vanzari este ingreunata datorita faptului ca sunt introduse in mod constant produse si servicii noi

  • icon

    Administrarea comenzilor venite de la telefon, fax, web si EDI

  • icon

    Schimbarea strategiei de vanzare: focusarea pe valoarea produsului si nu pe pretul acestuia

Nevoile sunt mari, iar solutiile dintre cele mai diverse. Soft Net Consulting va propune implementarea unui sistem informatic cu ajutorul caruia sa reusiti sa depasiti aceste provocari si astfel sa cresteti eficienta proceselor desfasurate, sa beneficiati de o vizibilitate mai buna, sa dezvoltati relatii durabile si profitabile cu clientii dumneavoastra si sa puteti urmari livrarile in timp real.

Implementand si utilizand un sistem software de management al afacerii, veti reusi sa:

Corelati achizitiile cu stocurile si vanzarile

Planificati livrarile

Urmariti fluxurile de marfa de la comanda pana la incasarea contravalorii

Urmariti codurile si denumirile multiple ale articolelor

Integrati sistemul cu alte solutii informatice (CRM, SFA, WMS)

distribution2

Testimoniale

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide