Distribuție

distributie-servicii-snc

Distribuția este elementul cheie între producători și consumatori, iar orice tulburare a activității generează efecte nedorite la nivelul întregului ecosistem.

Tehnologia are un impact major în acest proces, iar companiile din domeniu au nevoie permanent de inovație pentru a rămâne competitive, pentru a-și crește eficiența și profitabilitatea și pentru a asigura continuitatea circulației mărfurilor.

Companiile de distribuție au nevoie de parteneri tehnologici capabili să le acopere toate cerințele, atât la nivel de front cât și de back-office și care să îi ajute ca produsele să fie comandate în cantități optime, vândute profitabil și livrate la timp.

Din acest motiv, Soft Net Consulting a integrat într-o soluție unică funcționalități de ERP, WMS și CRM pentru a gestiona unitar achiziții, logistică, gestiune financiară, depozit, livrări etc. Tehnologia noastră simplifică și automatizează activitatea, este ușor de implementat și utilizat și aduce o valoare adăugată reală și măsurabilă.

Soft Net Consulting oferă atât suportul de business (consultanță și analiză de procese) cât și tehnologic (sistem ERP care integrează nativ un WMS, CRM, EDI, integrare cu platforme de curierat) pentru a vă optimiza activitățile de distribuție și a crește profitabilitatea afacerii.

Funcţionalităţi de bază

Soluțiile create de Soft Net Consulting pentru companiile de distribuție integrează multiple tehnologii și oferă funcționalități care acoperă toate aspectele activității, unele existând în versiunea standard, altele fiind customizate pe specificul fiecărui client.

  • Gestiunea integrată a proceselor de business și corelarea aprovizionării cu stocurile existente, comenzile clienților și termenele de livrare. Atât ASiS ERP cât și WinMentor permit generarea automată a comenzilor de aprovizionare, pe baza diverșilor parametri definiți în sistem.
  • Integrare nativă ERP-WMS pentru gestionarea unitară a operațiunilor financiare și a stocurilor.
  • Fluxuri eficiente de aprobare a comenzilor de livrare către clienți, în funcție de disponibilitatea stocurilor, istoricul și bonitatea acestora, volum și discount. Acestea pot fi automatizate sau validate de un responsabil.
  • Notificări automate cu privire la solduri, grad de colectare, termene de plată etc. pentru reducerea timpului de încasare a facturilor și optimizarea fluxului de numerar.
  • Setarea de alerte în funcție de stocul minim și maxim pentru avertizarea utilizatorilor și lansarea comenzilor de aprovizionare în timp util.
  • Unelte specifice pentru coordonarea, monitorizarea și motivarea agenților de vânzări, de la trasarea obiectivelor specifice, până la verificarea gradului de atingere a targetului.
  • Integrarea nomenclatorului de articole cu baza de date de furnizori și asocierea codului fiecărui articol distribuit cu un anumit furnizor și cu detaliile aferente contractului încheiat cu acesta: cantitatea minimă de produse ce pot fi comandate, termenul de livrare.
  • Funcționalități avansate de implementare a politicii de prețuri prin corelarea unor multiple seturi de date despre produse, clienți, contracte, sezonalitate, agenți etc.
  • Gestionarea comenzilor de livrare cu sau fără rezervare de stoc și setarea customizată a stărilor fiecărei comenzi (validare, picking, definitivare, facturare sau livrare).
  • Trasabilitatea completă a produselor în funcție de specificații, coduri și multiple denumiri.
  • Merchandising și posibilitatea culegerii de informații din teren despre produsele proprii sau ale concurenței.
  • Integrarea cu platformele de curieri pentru automatizarea operațiunilor de preluare a livrărilor și extinderea opțiunilor de transport (vezi integrarea cu Postis).
  • Opțiuni avansate de colectare, analiză dinamică și vizualizare a datelor pentru a oferi un suport managerial de calitate, prin intermediul soluției Power BI.
  • Funcționalități de tip van Sales prin ASiSmobile pentru optimizarea modului de încărcare a mărfurilor în mijloacele de transport, optimizarea rutelor, monitorizare etc.
  • Organizarea completă a gestiunii stocurilor la nivel de depozit cu multiple facilități de preluare.
distributie-servicii-snc1
distributie-servicii-snc2
  • Integrarea cu platformele de curieri pentru automatizarea operațiunilor de preluare a livrărilor și extinderea opțiunilor de transport (vezi integrarea cu Postis).
  • Opțiuni avansate de colectare, analiză dinamică și vizualizare a datelor pentru a oferi un suport managerial de calitate, prin intermediul soluției Power BI.
  • Funcționalități de tip van Sales prin ASiSmobile pentru optimizarea modului de încărcare a mărfurilor în mijloacele de transport, optimizarea rutelor, monitorizare etc.
  • Organizarea completă a gestiunii stocurilor la nivel de depozit cu multiple facilități de preluare.
  • Integrarea cu o gamă extinsă de echipamente dedicate: cititoare de coduri de bare, scanner mobile, imprimante mobile, de la Zebra sau alți producători.
  • Electronic Data Interchange (EDI) pentru automatizarea schimbului de documente cu partenerii de tip Key Accounts, în funcție de nomenclatoare specifice, conturi proprii, conturi SAP etc.
  • Generarea automată în sistemul informatic a cantităților de ambalaje aferente cantităților de produse comandate/vândute și transferul automat al ambalajelor pe lanțul de distribuție.

Beneficii

Indiferent de tipul produselor distribuite, de acoperirea teritorială sau de existența unei flote auto proprii, soluțiile oferite de Soft Net Consulting te ajută să depășești provocările zilnice, să crești eficiența proceselor desfășurate și să ai o vizibilitate mai bună asupra activității, dar totodată să dezvolți relații durabile și profitabile cu partenerii de afaceri, clienți sau furnizori.

Cu Soft Net Consulting:

  • Ai control asupra afacerii și urmărești fluxurile de marfă de la comandă până la încasarea contravalorii
  • Corelezi în timp real achizițiile cu stocurile și vânzările și eviți sau limitezi situațiile de out of stock
  • Beneficiezi de un sistem integrat ERP-WMS pentru o administrare cât mai coerentă a resurselor
  • Îmbunătățești relațiile cu clienții prin respectarea tuturor promisiunilor de vânzare
  • Planifici livrările într-un mod proactiv și identifici facil cele mai bune opțiuni de transport
  • Depășești mai ușor fluctuațiile la nivel de cerere și aprovizionare
  • Simplifici modul de interacțiune cu partenerii mari de afaceri (Key Accounts) prin automatizarea schimbului de date și documente
  • Optimizezi fluxul de numerar prin utilizarea unui sistem proactiv de colectare bazat pe multiple notificări și alerte
  • Administrezi centralizat comenzile de la clienți, indiferent de canalul sau forma în care acestea sunt plasate: website, email, EDI, telefonic, fax
  • Atingi un nivel ridicat de flexibilitate în politica comercială prin posibilitatea derulării rapide de campanii promoționale, aplicarea de discounturi pe criterii cât mai diverse
  • Reduci riscul financiar prin limitarea creditării clienților cu istoric negativ de plată
  • Implementezi o politică protectivă de prețuri și eviți să vinzi sub marja de profit dorită
  • Optimizezi circulația stocurilor și reduci sumele de bani blocate în stocuri
  • Te aliniezi cerințelor și normelor marilor companii și devii un partener de afaceri respectat

Vrei să aibă și compania ta aceste abilități? Este timpul să treci la un sistem inteligent de gestiune a activității.

Solicită o prezentare completă a soluției pentru Distribuție de la Softnet Consulting, înregistrează-te acum!

Cu Soft Net Consulting ai acces la un sistem integrat ERP-WMS-CRM, care gestionează integrat toate componentele cheie ale afacerii tale: achiziții, vânzări, comenzi, depozit, logistică, livrări etc. Un singur sistem și o singură bază de date, integrate nativ.

Tehnologie

Soluțiile Soft Net pentru distribuție integrează multiple tehnologii, iar clienții au libertatea alegerii celor mai potrivite produse. În funcție de natura proiectului și specificul activității, beneficiarii proiectelor pot implementa sisteme ERP (ASiS sau WinMentor Enterprise), CRM (CAS genesisWorld) SFA, WMS, BI (Power BI).

Toate aceste soluții funcționează integrat și oferă funcționalități foarte performante.

Implementare

Ai libertate de implementare a soluțiilor Soft Net Consulting pentru domeniul Distribuție, în orice scenariu te avantajează: pe propriul server, pe o infrastructură IT în cloud pe care să o administrezi singur, pe o infrastructură IT în cloud administrată de echipa Soft Net Consulting etc.

În acest ultim caz, toate aspectele tehnice (instalare mașini virtuale, configurări, securitate, back-up etc.) sunt în sarcina noastră, pentru ca tu să îți concentrezi atenția exclusiv asupra afacerii. Poți utiliza soluția Soft Net chiar și în situația în care nu ai resurse IT interne (oameni și echipamente) și nu dorești să investești în acestea.

Cum începi?

Nu te limita la citirea acestor informaţii.

Treci la urmatoarea etapă şi discută concret cu echipa noastră de consultanţi despre cum poti utiliza această soluţie în afacerea ta.

Află care sunt etapele unui proiect, cum arată soluţia şi cum trebuie să te pregăteşti.

Această discuţie nu genereaza nicio obligativitate comercială.

Vrei să aibă și compania ta aceste abilități? Este timpul să treci la un sistem inteligent de gestiune a activității.

Solicită o prezentare completă a soluției pentru Distribuție  de la Softnet Consulting

Call Now Button
FacebookPortal ClientiSolicita DemoAbonează-te la Newsletter