Integrare Curieri

Accelerează livrările! Simplifică şi automatizează procesele de distribuţie prin integrarea sistemului ASiS ERP cu platforma Postis.

Pandemia i-a învăţat pe oameni că pot cumpăra online orice, oricând şi de oriunde. Creşterea semnificativă a comerţului în general şi online în special însă pune o presiune foarte mare pe capacitatea companiilor de a procesa comenzile şi de a livra produsele la timp. Pentru a respecta promisiunile şi a creşte satisfacţia clienţilor, afacerea ta are nevoie de o tehnologie modernă care să permită  agregarea datelor şi automatizarea proceselor de distribuţie şi livrare. Pentru aceasta am integrat sistemul ASiS ERP cu platforma Postis, cea mai inovativă soluţie pentru transport şi livrare.

Ce câştigi din integrarea Asis ERP-Postis

Urmăreşti în ERP toate operaţiunile specifice procesului de livrare (de la preluarea comenzii şi pregătirea produselor, până la iniţierea livrării şi monitorizarea acesteia) şi foloseşti Postis ca integrator cu peste 150 de soluţii de curierat. Datele sunt preluate automat între cele două sisteme, ceea ce elimină prelucrările manuale şi erorile inerente şi creşte viteza de lucru. Mai mult, ai la dispoziţie numeroase opţiuni de transport şi livrare, inclusiv o reţea cu peste 2.000 de lockere şi puncte de preluare.

  • Câştigi timp prin completarea automată a documentelor necesare pentru livrare
  • Monitorizezi livrările direct din ERP
  • Diversifici opţiunile de livrare şi transport
  • Creşti gradul de satisfacţie al clienţilor
  • Ai control și vizibilitate asupra întregului proces comandă, livrare, post-livrare

Integrarea ASiS ERP- Postis se adresează tuturor companiilor cu activităţi de comerţ online sau offline şi doresc să ofere o experienţă superioară clienţilor. 

Funcționalități cheie

  • Automatizarea schimbului de date intre sistemul ERP şi platforma de curierat pentru preluare comenzi, verificare stocuri, emiterea actelor comerciale și urmărirea fluxurilor financiare
  • Generare, tipărire şi anulare de AWB-uri direct din Asis ERP precum și urmărirea comenzilor în toate etapele de livrare
  • Acces la un catalog de peste 150 de soluții de transport (inclusiv transportatori mici, specializaţi sau livratori) cu acoperire naţională şi internaţională
  • Adăugarea pe site a unui eShop Delivery Widget care oferă clienților multiple opţiuni de livrare (expres, standard sau programată) precum şi locului livrării – la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis.
  • Acces extern în timp real pentru clienţi şi parteneri la informaţii (prin e-mail sau SMS) despre stadiul livrării prin Postis Customer Engagement
  • Derularea de sondaje de opinie pentru evaluarea percepţiei clienţilor despre calitatea livrării (feedack, Net Promoter Score etc) prin Postis CX Tracker

Ce implică această integrare

Integrarea ASiS-Postis este realizată de Soft Net Consulting prin intermediul unui modul dedicat şi nu implică efort din partea beneficiarului. Schimbul de date dintre cele două platforme este complet automatizat şi este personalizat pe specificul activităţii şi cerinţele fiecărei companii.

Soft Net Consulting gestionează întreg procesul şi asigură serviciile de mentenanţă necesare.

Cum ai acces la integrarea ASiS ERP- Postis

Integrarea este disponibilă atât companiilor care utilizează orice versiune a sistemului ASiS ERP, celor care doresc să facă un upgrade la o versiune superioară sau celor care urmează să îl implementeze. Integrarea cu Postis se realizează la cerere, de către echipa tehnică a Soft Net Consulting.

Fiţi în pas cu tehnologia! Noi, cei de la Soft Net Consulting, vă punem la dispoziţie instrumentele necesare pentru creşterea eficienţei activităţii. Optaţi pentru integrarea ASIS ERP-Postis pentru a scurta timpii de livrare şi a oferi clienţilor servicii de calitate.

Pentru mai multe informaţii despre integrarea ASiS ERP-Postis – Solicită o prezentare

Call Now Button
FacebookPortal ClientiSolicita DemoAbonează-te la Newsletter