Unicarm

Unicarm a fost infiintata in anul 1994 si are ca activitate principala productia si comercializarea produselor din carne. Au devenit un brand renumit la nivel national si au, in prezent, peste 1400 de angajati si peste 23 de magazine in tara.

Trecerea Unicarm pe ASiSria a crescut viteza de preluare, prelucrare, livrare si facturare a comenzilor si a redus costurile cu hartia si serverele

Producatorul si distribuitorul de produse din carne, mezeluri si conserve Unicarm Satu Mare a facut update de versiune la ASiSria pentru a putea prelua comenzile de la clienti si a pregati livrarea lor direct de pe terminalele mobile.

Implementarea noului proces de vanzare si pregatire a comenzilor in ASiSria a permis cresterea acuratetei si vitezei de livrare a comenzilor si a generat o reducere a costurilor cu hartia pe intregul lant de pregatire a comenzilor, cu serverele si cu licentele pentru acestea.

O mai buna administrare a serverelor de la sediul central al firmei permite ca toate depozitele si punctele de lucru din tara sa lucreze online pe serverele de la depozitul central.

Comenzile sunt preluate de la clienti, de catre agentii firmei, direct pe terminalele mobile sau automat din portalul de management al comenzilor al fiecarui lant de retail de tip International Key Account.

Ele ajung in mod automat la sediul central sau la depozite, imediat dupa ce au fost preluate de agenti si introduse in aplicatia ASiSria, pentru a fi pregatite pentru livrare de catre gestionari, de pe terminalele mobile sau statiile de lucru de tip touchscreen.

Prin legatura directa a aplicatiei cu cantarele, gestionarii pot prelua si procesa comanda cu comanda, in ordinea sosirii si livrarii, urmand sa introduca direct in calculator si cantitatea pregatita, aferenta fiecarei comenzi, pe care o vor citi de pe cantar.

Astfel, sunt eliminate erorile de livrare si creste viteza de pregatire si facturare a comenzilor deoarece cantitatile pregatite nu mai trebuie introduse in ASiS de catre serviciul de facturare, iar facturarea va presupune o simpla operatie de generare si listare a facturilor, toate datele necesare fiind deja introduse in sistemul online de catre agenti si gestionari.

Cu ajutorul centralizatoarelor, comenzile magazinelor proprii sunt integrate cu comenzile clientilor, pentru eficientizarea rutelor de transport.

Update-ul de versiune a permis si calibrarea productiei necesare pe baza comenzilor reale primite din piata si posibilitatea implementarii urmaririi proceselor de productie pe terminalele mobile.

Tabletele pentru agenti, touchscreen-urile pentru gestionari si abonamentele de date au fost furnizate tot de Soft Net Consulting, pe baza parteneriatului strategic incheiat cu Orange.

Implementarea ASiSria in cadrul Unicarm a fost supervizata direct de Dorin Andreica, managing partnerul Soft Net Consulting.

Call Now Button
Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook