Retail

Gestionezi un magazin sau o rețea de magazine și nu ai control asupra activității? Ai nevoie să accesezi datele în timp real sau dorești o evidență centralizată, dar totodată vrei să aplici strategii comerciale la nivel de magazin? Este timpul să îți digitalizezi afacerea cu o soluție modernă de retail, proiectată și implementată de Soft Net Consulting.
Digitalizarea este cheia succesului în comerțul modern pentru că oferă atât control asupra activității, continuitatea aprovizionării și asigurarea profitabilității dorite, cât și o eficiență operațională în procesele de vânzare. Soluția Soft Net Consulting pentru Retail integrează aplicații, echipamente sau servicii și acoperă în întregime cerințele operaționale ale gestionării unui magazin sau a unei rețele de magazine.

Componentele soluției Soft Net Consulting pentru Retail:

  • ERP (ASiS ERP
    sau WinMENTOR®)
  • POS-uri
  • WMS
  • Imprimante fiscale
  • Cântare
  • Scannere/Cititoare
  • Carduri de fidelizare
    clienți

Oferte integrate și acoperire completă

  • Sistem ERP performant cu funcționalități extinse pentru gestiunea completă a fluxurilor de circulație a mărfurilor, de la crearea automată a necesarului de aprovizionare, la recepție, aranjarea produselor la raft și vânzarea efectivă.
  • Înregistrarea în gestiune a produselor după multiple criterii: unități de măsură, forme de ambalare și împachetare, termene de livrare/expirare, denumiri, greutăți, furnizori etc.
  • Automatizarea recepției mărfurilor, a transferurilor de la depozit către magazine și generarea documentelor asociate.
  • Facilități avansate de inventariere în timp real cu terminale mobile prin intermediul modului WMS și preluarea automată a datelor direct de la cântare pentru reducerea timpului de recepție. Inventarul poate fi realizat la nivel de: depozit, magazin/punct de lucru, gestiune, vânzător etc.
  • Alerte de stoc minim, maxim sau optim cu posibilitatea creării comenzilor de aprovizionare în funcție de vânzările curente, perioadele similare anterioare, evoluțiile sezoniere etc. Sistemul corelează comenzile de aprovizionare cu timpii de livrare ai fiecărui furnizor, cantitățile minime la transport, priorități etc.
  • Managementul centralizat al prețurilor de vânzare, discount-urilor, promoțiilor și campaniilor de fidelizare ale clienților. Datele sunt înregistrate/modificate la sediul central și actualizate automat la nivelul fiecărui magazin.
  • Derularea de politici comerciale personalizate pe magazine sau puncte de lucru cu posibilitatea definirii unor liste de prețuri dedicate în funcție de locație, potențial și flux comercial.
  • Capabilități automate de calcul ale prețurilor de vânzare în funcție de valoarea de achiziție, costuri, marja de profit etc.
  • Planificarea centralizată a aprovizionării prin corelarea necesarului existent la nivel de magazin.
  • POS-uri moderne care simplifică munca operatorilor, inclusiv echipamente cu afișaj secundar orientat către clienți pentru derularea de reclame și promoții.
  • Acceptarea celor mai diverse metode de încasare: card de debit, card de credit, cash, tichete de masă, tichete cadou, puncte de fidelizare.
  • Rapoarte manageriale complete asupra activității curente sau istorice, cu detaliere pe stocurilor existente, circulației și vechimii acestora, valori etc.
  • Funcționalități de Business Intelligence și analize de profitabilitate la nivel de magazine, categorii de produse, cantități, intervale orare, furnizori, vânzători etc.
  • Posibilitatea utilizării etichetelor electronice pentru actualizarea prețurilor în timp real și eliminarea etichetelor printate.
  • Soluție web, accesibilă din browser, de pe orice echipament (desktop, laptop, tabletă), indiferent de locație.

Suport și mentenanță

Soft Net Consulting înțelege dependența companiilor de Retail de sistemele informatice și asigură servicii complete de instalare, mentenanță și service în garanție și post garanție, la nivel național.

Pentru clienții care funcționează non-stop, serviciile de suport sunt disponibile în regim 24/7: telefonic, online, remote sau on-site.

snc-retail3

Referințe

Soluția Soft Net Consulting pentru Retail se adresează tuturor operatorilor economici din aria comerțului cu amănuntul: magazine alimentare și non-alimentare, mobilier, electronice, piese auto, minimarket-uri și supermarket-uri în egală măsură.
Casa Textilelor (25 de magazine în 16 orașe) și Fornetti (cea mai extinsă franciză din România) sunt printre companiile care utilizează cu succes soluția de Retail a Soft Net Consulting. Accesați pagina studii de caz pentru mai multe informații.

„Colaborarea cu Soft Net Consulting ne-a permis să implementăm un sistem modern de gestiune a magazinelor și să creștem nivelul de transparență în relația cu partenerii de afaceri. Tehnologia este o componentă importantă a francizei Fornetti și ne ajută să ne dezvoltăm pe termen lung.”

Gabriel Voin, Director Comercial, Fornetti

Beneficii

Antreprenorii care au implementat soluțiile Soft Net Consulting pentru Retail au obținut vizibilitate și control asupra activității prin acces la informații în timp real, centralizând totodată operațiunile de aprovizionare și derulând o politică comercială personalizată la nivel de magazin.

  • Digitalizarea activității și trecerea la un sistem de comerț modern care oferă o experiență superioară de cumpărare tuturor clienților.
  • Creșterea profitabilității prin rafinarea modului de calcul ale prețurilor de vânzare și adaosurilor comerciale prin raportare la marja de profit dorită.
  • Vizibilitate completă asupra vânzărilor și acces la informații granulare privind rezultatele la nivel de magazin, produse, categorii, furnizori, intervale orare etc. Astfel sunt identificate rapid produsele care se vând cel mai greu sau cel mai bine, intervalele orare cu cel mai mare flux de clienți etc.
  • Analize comparative între magazine, orașe, regiuni, produse, furnizori care să permită ajustarea politicii comerciale.

Tehnologie

Soluția Soft Net Consulting pentru Retail integrează toate aplicațiile și echipamentele necesare, proiectul având un singur furnizor și un punct unic de contact. Cu Soft Net Consulting ai libertatea alegerii tehnologiei potrivite și a mărcii preferate de echipamente specifice pentru Retail. Colaborăm cu furnizori precum IT Genetics, Danubius Exim, Scale Expert sau Zebra Technologies.
În funcție de natura proiectului și specificul activității, poți implementa soluția de Retail cu oricare dintre sistemele de gestiune ASiS ERP sau WinMENTOR ENTERPRISE®. Ambele soluții oferă funcționalități performante, diferențierea făcându-se prin nivelul de customizare și bazele de date utilizate.

Implementare

Ai libertatea de implementare a sistemului ERP din oferta Soft Net Consulting, în orice scenariu te avantajează: pe propriul server, pe o infrastructură IT în cloud pe care o administrezi singur sau pe o infrastructură IT în cloud administrată de echipa Soft Net Consulting etc. În acest ultim caz, toate aspectele tehnice (instalare mașini virtuale, configurări, securitate, back-up etc.) sunt în sarcina noastră, pentru ca tu să îți concentrezi atenția exclusiv asupra afacerii. Poți utiliza soluția Soft Net Consulting chiar și în situația în care nu ai resurse IT interne (oameni și echipamente) și nu dorești să investești în acestea.

Cum începi?

Treci la următoarea etapă și discută concret cu echipa noastră de consultanți despre cum poți utiliza această soluție în afacerea ta. Află care sunt etapele unui proiect, cum arată efectiv soluția și cum trebuie să te pregătești. Această discuție nu generează nicio obligativitate comercială.

Call Now Button
FacebookPortal ClientiSolicita DemoAbonează-te la Newsletter