Consideram ca o implementare de succes trebuie sustinuta de service si asistenta de calitate.

Soft Net Consulting configureaza, impreuna cu fiecare client in parte, pachetul de servicii cel mai potrivit pentru intretinerea solutiei implementate. Uitati de griji! De problemele voastre tehnice si de micile sincopele de activitate ce decurg din utilizarea programului informatic ne ocupam noi.

Clientii de service ai Soft Net Consulting au la dispozitie patru modalitati pentru a contacta departamentul de suport si a solicita asistenta in rezolvarea problemelor intampinate in utilizarea programelor: Portalul Clienti; Suportul Online (chat online) – ambele pot fi accesate direct din website; prin e-mail si prin asistenta telefonica.

Prin Portalul Clienti puteti inregistra o cerere de suport, puteti vizualiza starea solicitarilor plasate anterior de dumneavoastra si va puteti informa cu privire la noutatile aparute in sistem (modificari legislative, ultima versiune disponibila a programului informatic sau un raport nou care a fost dezvoltat recent).

De asemenea, aici veti putea consulta devizele si serviciile facturate de Soft Net Consulting in raport cu pachetul de service cumparat.

Fiecare fima care este client de service Soft Net Consulting poate avea unul sau mai multi utilizatori ai Portalului Clienti. In cazul in care solicitati crearea mai multor utilizatori, unul dintre ei (de obicei, directorul general) va putea vizualiza toate problemele sesizate la nivel de companie, iar ceilalti utilizatori vor vedea doar sesizarile plasate de fiecare dintre ei si stadiul rezolvarii lor.

Validarea procesului de service se face doar de catre dumneavoastra, prin acceptarea sau respingerea solutiei comunicate pe fiecare caz in parte.

Chiar daca consultantul Soft Net Consulting considera inchis si rezolvat un caz sesizat, puteti solicita oricand redeschiderea lui daca nu sunteti multumit de modul de rezolvare a problemei.

Clientii sunt tinuti la curent prin e-mail, saptamanal, cu situatia minutelor consumate din abonamentul de service contractat pentru a-si putea gestiona cat mai eficient minutele disponibile.

Pachetele de servicii suport

BASIC

  • 6 ore servicii HELP DESK
  • 1 zi/an consultanta analiza diagnostic a afacerii si analiza statusului actual al sistemului informatic sau pentru instruirea noilor utilizatori
  • orarul de suport este de luni pana vineri, intre orele 9 si 17

STANDARD

  • 18 ore servicii HELP DESK
  • 3 zile/an consultanta analiza diagnostic a afacerii si analiza statusului actual al sistemului informatic, reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat, configurare aplicatie pe specificul clientului sau pentru instruirea noilor utilizatori
  • orarul de suport este de luni pana vineri, intre orele 9 si 17

ENTERPRISE

  • 36 ore servicii HELP DESK
  • 6 zile/an consultanta analiza diagnostic a afacerii si analiza statusului actual al sistemului informatic, reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat, configurare aplicatie pe specificul clientului sau pentru instruirea noilor utilizatori
  • deplasarea la sediul clientului pentru solicitările punctuale de servicii postimplementare
  • orarul de suport este de luni pana vineri, intre orele 9 si 22

CORPORATE

  • linie telefonica speciala pentru management
  • 100 ore servicii HELP DESK
  • 12 zile/an consultanta analiza diagnostic a afacerii, analiza statusului actual al sistemului informatic, reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat, configurare aplicatie pe specificul clientului sau pentru instruirea noilor utilizatori si 4 zile de programare
  • consultant tehnic
  • persoana de vanzari dedicata
  • orarul de suport este 7/7, 24/24

Pentru a alege pachetul care vi se potriveste, ar trebui sa raspundeti la urmatoarele intrebari:

  • icon

    Cat de des inregistrati probleme legate de sistemul informatic?

  • icon

    Care este volumul de probleme sesizate?

  • icon

    Care este numarul de utilizatori ai sistemului informatic?

  • icon

    Cat de dinamica este evolutia afacerii dumneavoastra?

  • icon

    Cat de repede doriti sa vi se solutioneze problemele tehnice?

  • icon

    Care este impactul problemelor intampinate asupra functionarii si eficientei afacerii dumneavoastra?

Conversia orelor neconsumate

Orele de consultanta neconsumate se pot converti in ore de dezvoltare sau in ore de suport help desk.

Orele de suport help desk neconsumate se pot converti in ore de dezvoltare sau in ore de consultanta.

Orele de dezvoltare neconsumate se pot converti in ore de suport help desk sau in ore de consultanta.

Serviciile de suport pentru clienti

Furnizare documentatie produs

La cererea clientului, se furnizeaza documentatia tehnica asociata solutiilor informatice din portofoliul Soft Net Consulting care descrie si detaliaza pasii ce trebuie parcursi de utilizatori pentru rezolvarea unei probleme. De exemplu, care este procedura de lucru pentru avansuri in modulul de contabilitate.

Furnizare documentatie versiuni noi

Detalierea – din perspectiva utilizatorilor – a noutatilor si modificarilor aduse de operarea intr-o noua versiune a programului fata de versiunea existenta, cu accent pe modificarile legislative.

Instalare versiuni noi

Consultantul de suport intra de la distanta (remote) pe serverul clientului si instaleaza versiunea noua.

Definire utilizatori noi si setarea drepturilor de utilizare

Atunci cand in organizatia client intra un nou angajat care, prin natura sarcinilor sale de serviciu, va accesa sistemul informatic si va opera date si documente in program, consultantul de suport din partea Soft Net Consulting va crea utilizatorul nou in sistem, ii va asocia meniuri si ii va acorda drepturi de utilizare, a caror extindere este limitata de cerintele clientului si natura activitatii desfasurate de noul angajat.

■ Instruire utilizatori

Utilizatorii programelor sunt instruiti in aria lor de competenta pentru folosirea eficienta a programului, fie ca vorbim de instruirea utilizatorilor nou angajati, fie ca vorbim de cei vechi ale caror arii de competenta au modificate. Recomandam utilizarea acestui serviciu ori de cate ori apar utilizatori noi intrucat consultantii Soft Net Consulting detin competente de instruire mai ridicate decat utilizatorii interni ai aplicatiilor si pot gestiona mai eficient procesul practic de invatare, in special cel cu privire la functionalitatile complete si la zi ale programelor informatice.

Configurare formulare

Consultantul de suport realizeaza designul personalizat al facturilor sau al oricarui alt formular de document primar si personalizeaza rapoartele conform nevoilor clientului, adaugand coloane noi sau creand criterii suplimentare de grupare si filtrare a informatiilor si datelor.

Asistenta erori de operare si corectare date

In cazul in care utilizatorii din cadrul firmei client sesizeaza faptul ca jurnalul de TVA sau declaratiile nu sunt generate corect, consultantul de suport se conecteaza la serverul clientului, testeaza functionalitatea care da erori de operare, identifica sursa erorilor, comunica solutia clientului pentru a putea fi evitata aparitia in viitor a altor erori din aceeasi cauza si corecteaza datele gresite, daca i se solicita acest lucru.

■ Repunerea in functiune a aplicatiilor

In cazul in care apar probleme datorita utilizarii necorespunzatoare a aplicatiilor sau apar defectiuni sau modificari ale infrastructurii hardware, consultantii nostri de suport repun aplicatiile in functiune, prin instalarea lor in conditiile prevazute de Certificatul de Licentiere.

■ Timpi de interventie   

Soft Net Consulting opereaza cu doua tipuri de cazuri: normale si de urgenta. Cazurile de urgenta sunt cele in care fluxul normal al activitatii este intrerupt pe motive de nefunctionalitate a sistemului informatic (nu mai merge facturarea, este blocata accesarea sistemului informatic de catre utilizatori datorita caderii acestuia – sistemul este “down”). Timpii de interventie pentru aceste cazuri sunt de 24, respectiv 36 de ore, in functie de tipul de abonament contractat. Pentru cazurile normale, termenul de rezolvare este de 72, respectiv 120 de ore de la sesizarea problemei, in functie de tipul de abonament.

Analiza statusului actual al sistemului informatic

Evolutia afacerii fiecarui client genereaza nevoi si asteptari in schimbare din partea sistemului informatic. Analiza diagnostic realizata de consultantul de implementare permite identificare acestor noi nevoi si dezvoltarilor necesare pentru punerea de acord a functionalitatilor sistemului informatic cu noul stadiu de dezvoltare a afacerii clientului.

Reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat

Pe baza expertizei sale sectoriale si bunelor practici dobandite in baza mai multor implementari de succes in industria Dumneavoastra, consultantul de implementare poate sugera modificari ale proceselor sau ale modului de exploatare a sistemului. De exemplu: schimbarea listelor de preturi in sensul simplificarii modului lor de gestionare, atasarea unui sistem customizat de discounturi fiecareia dintre aceste categorii, stabilirea unor limite de credit furnizor sau validarea fiecarei comenzi in functie de rezervarile de stoc disponibil.

Configurarea aplicatiei informatice pe specificul clientului

Presupune configurarea unor parametri sau procese in sistemul informatic in functie de specificul activitatii clientului pentru punerea in aplicare a sugestiilor si recomandarilor facute in faza de reorganizare a proceselor.

Consultant tehnic dedicat

Consultantul care a realizat implementarea sistemului informatic achizitionat de la Soft Net Consulting asigura ulterior si service-ul post implementare, intervenind atat la sediul clientului, cat si de la distanta (remote). Utilizatorii din cadrul firmei client tin legatura cu consultantul tehnic dedicat pentru problemele de suport help desk mai complexe, cat si pentru consultanta.

Consta in activitati de modificare si dezvoltare de functionalitati ale programelor din portofoliul Soft Net Consulting sau ale aplicatiilor dezvoltate la comanda, atat pe partea de operare a documentelor si surprindere a fluxurilor, cat si pe partea de realizare de rapoarte specifice.

Managementul firmei client ce achizitioneaza acest serviciu (inclus exclusiv in pachetul “Corporate”) va beneficia de o linie telefonica speciala, la care consultantul din partea Soft Net Consulting va raspunde imediat si prioritar in cazul in care exista mai multe solicitari in acelasi timp, de la diferiti clienti, in centrala telefonica.

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide