Organizare Evenimente

Ce poate face o soluție CRM pentru un organizator de evenimente?

Ai competențe și experiență în organizarea evenimentelor și rezultate remarcabile în palmares, dar te confrunți în ultimii ani cu o scădere constantă a audienței – tot mai puține companii răspund la invitații, iar dintre cei înregistrați doar o parte și ajung să participe.

Pe clienți nu-i interesează însă dificultățile tale și vor să le garantezi prezența în public a reprezentanților organizațiilor țintă.
Tehnologia te poate ajută sa depășești impasul dacă accepți să renunți la agendă, pix și la listele în Excel cu nume, email-uri și numere de telefon.

Noi îți putem facilita tranziția către o soluție profesionistă, special concepută pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele asumate și să probezi acest lucru cu dovezi concrete.

Provocări manageriale

  • Pentru ca să ajungi de la un simplu nume de pe o listă de email-uri și numere de telefon la o persoană care participă efectiv la un eveniment, trebuie ca fiecare posibil contact să parcurgă un proces dirijat de calificare.
  • Alocarea de contacte, monitorizarea procesului de calificare și evaluarea șanselor reale de participare pe baza istoricului interacțiunilor avute sunt însă dificil de realizat cu mijloace analogice.
  • În funcție de categoriile de contacți urmărite, metodele de comunicare și campaniile promovare diferă pentru a asigura obținerea răspunsului dorit.
  • Centralizarea datelor pentru realizarea de evaluări parțiale și analize ale progresului realizat necesită timp și se bazează pe aprecieri subiective și neactualizate.
  • Actualul context impune restricții în ceea ce privește numărul de participanți și numeroase limitări impuse de condițiile distanțării sociale.
  • Cerințele clienților tăi evoluează și se modifică în timp și trebuie să te poți adapta din mers la schimbările apărute.

Cum te ajută tehnologia

CAS CRM este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții care răspunde la toate provocările de mai sus.

Este un produs 100% german – cu eficacitate și fiabilitate validate de mii de clienți din întreaga lume –, dar pe care l-am localizat complet și adaptat nevoilor specifice companiilor românești mici și medii.

CAS CRM este soluția de care ai nevoie ca să poți planifica, organiza și gestiona centralizat un eveniment care să răspundă atât nevoilor audienței adresate, cât și așteptărilor clienților tăi.

Iată ce oferă:

  • Un sistem de management centralizat al datelor potențialilor participanți la eveniment (și al istoricului interacțiunilor cu aceștia), precum și al tuturor etapelor de organizare a evenimentului.
  • Posibilitatea alocării dinamice de liste de contact între membrii echipei de organizare, în funcție de rezultatele înregistrate și de nivelul de încărcare.
  • Monitorizarea procesului de calificare pe fiecare contact, până la nivel de interacțiune, și posibilitatea evaluării corecte a ratei de succes.
  • Eliminarea sarcinilor repetitive de introducere a datelor și reducerea erorilor umane.
  • Realizarea de segmentări ale bazei de potențiali participanți pe diferite criterii.
  • Crearea și lansarea de campanii de promovare personalizate, direct din aplicație, pe diferite canale de comunicare (email, social media, SMS etc.).
  • Crearea și aplicarea automată de politici de discount și de oferte dedicate pe categorii de participanți.
  • Derularea de campanii de tip followup.
  • Realizarea de sondaje post-eveniment și înregistrarea automată a feedback-ului participanților prin utilizarea de formulare online.
  • Simplitate în utilizare și rată de adopție crescută – nu sunt necesare cunoștințe tehnice sau manevre elaborate pentru a introduce/accesa datele, obține rapoarte etc.
  • Acces simplu și rapid, de la distanță, prin aplicația mobilă dedicată (pentru Android și iOS) sau prin browser web (de pe desktop, laptop sau tabletă).
  • Generarea de rapoarte la cerere pe diverse criterii – persoane contactate, număr de confirmări înregistrate, discount-uri acordate etc.
  • Garanția securitătii datelor – nu orice angajat are acces la orice categorie de date despre clienți, ci doar pe bază de drepturi alocate.

Ce câștigi cu Soft Net Consulting și CAS CRM?

  • Posibilitatea de a contacta un număr mult mai mare de potențiali participanți la eveniment și de a asigura, printr-un proces de calificare dirijat, publicul țintă solicitat de client.
  • Informații în timp real asupra stadiului procesului de organizare, al numărului de persoane contactate, de confirmări obținute etc.
  • Siguranța că întregul proces de organizare a evenimentului decurge conform planificării și termenelor agreate cu clientul.
  • Posibilitatea de a proba atingerea obiectivelor asumate prin indicatori obiectivi (statusul persoanelor contactate, rata de conversie, număr de participanți efectivi etc.).
  • Clienți mai mulțumiți pentru că pot urmări și controla modul în care decurge organizarea evenimentului și pentru că au garanția atingerii obiectivelor urmărite.

Ce ai de făcut pentru ca toate acestea să se întâmple?

Acum știi cum te poate ajută tehnologia. Mai trebuie să faci doar un pas: contactează un consultant Soft Net Consulting, că să afli exact cum functionează CAS CRM, cum îl poți folosi în afacerea ta și cum te putem ajuta noi.
Conversația nu te obligă cu nimic, tu decizi când ești pregătit să devi utilizator.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Call Now Button
FacebookPortal ClientiSolicita Demo