Vanzari

Dacă vrei să vinzi mai mult trebuie să ai clienți mulțumiți

Pe o piață globalizata, în care aproape orice produs îl găsești la un click distanță, este greu să te mai diferențiezi doar prin preț. Și nici nu îți poți permite să intri în războiul de uzură al reducerilor, pentru că marja de profit este și așa mică.

Soluția? să oferi clienților ceva în plus. Ca de exemplu, livrarea în aceeași zi a comenzilor. Sau promoții personalizate. Ori un sistem de câștigare de bonusuri. Ceva care să le ofere o experiență care să-i convingă să revină și să devină clienți fideli.

Știm, sună „ca din carte“, dar folosind tehnologia chiar poți realiza lucrurile acestea, iar noi te putem ajută să crești eficiența echipei de vânzări și să ai mai mulți clienți mulțumiți.

Provocări cu care te confrunți în prezent

  • Să păstrezi baza de clienți pe care o ai și să o crești fără să apelezi permanent la reduceri de preț și la discounturi.
  • gestionezi centralizat toate interacțiunile cu clienții, atât cele din magazinul fizic, cât și din magazinul online, dar și de pe social media.
  • Să răspunzi prompt și coerent solicitărilor și plângerilor venite pe mai multe canale (telefonic, email, rețele sociale).
  • crești productivitatea agenților de vânzări, să îi motivezi și să îi eliberezi de sarcinile birocratice de rutină.
  • Să corelezi campaniile de marketing cu informațiile primite de la vânzări, oferta concurenței și oportunitățile de piață.
  • Să ai situația la zi asupra întregului proces de vânzare și să știi în timp real care sunt cele mai cerute produse.
  • Să poți analiza evoluția vânzărilor pe anumite perioade și categorii de produse.

Cum te ajută tehnologia

CAS CRM este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții care răspunde la toate provocările de mai sus.

Este un produs 100% german – cu eficacitate și fiabilitate validate de mii de clienți din întreaga lume –, dar pe care l-am localizat complet și adaptat nevoilor specifice companiilor românești mici și medii. CAS CRM este unealta de care ai nevoie că să ai un centru de înfrumusețare care funcționează „nemțește“, organizat și eficient –, iar clienții să fie mulțumiți de experiența pe care le-o asiguri.

Iată ce oferă:

  • Un sistem centralizat de evidență a tuturor datelor clienților, într-o bază de date fără înregistrări redundante.
  • Simplitate în utilizare și adopție rapidă – agenții de vânzări nu au nevoie de competențe avansate pentru a o folosi și sigur o vor face pentru că îi scapă de introducerea manuală a datelor.
  • Accesibilitate crescută – agenții au acces la informațiile necesare (date clienți și produse, disponibilitate stocuri, oportunități de cross/up-sell etc.), de oriunde s-ar afla și de pe orice tip de echipament folosesc.
  • Integrare nativă cu aplicațiile financiar-contabile – agenții nu mai trebuie să verifice într-o altă soluție care este situația plăților clientului.
  • Corelarea și transpunerea obiectivelor campaniilor de marketing în ținte clare pentru echipă de vânzări.
  • Alocarea de sarcini specifice pe agenți și monitorizarea și evaluarea activității lor.
  • Acordarea discounturilor pe baza unui sistem unitar de criterii, crearea de promoții personalizate pe categorii de clienți, precum și de programe de loializare.
  • Acționează ca o platformă unică de comunicare cu clienții, multi-canal, și oferă posibilitatea integrării cu pagină de social media a companiei pentru a facilita urmărirea interacțiunilor online
  • Permite realizarea de segmentari avansate ale bazei de clienți existente, prin corelarea a diferiți parametri, și să îi descoperiți pe cei cu risc de plecare/pierdere și să luați deciziile adecvate.
  • Sistem integrat de evaluare a nivelului de satisfacție a clienților, a calitătii interacțiunilor etc. (Datele pot fi înregistrate automat prin utilizarea de formulare online.)
  • Generarea de rapoarte la cerere, în funcție de diferite criterii – situația la zi a vânzărilor, cele mai solicitate produse, rezultatele campanii, eficiență agenți etc.
  • Garanția securitătii datelor – nu orice angajat are acces la orice categorie de date despre clienți, ci doar la cele pentru care i se aloca drepturi.

Ce câștigi cu Soft Net Consulting și CAS CRM?

  • Control extins asupra activității echipei de vânzări și asupra afacerii, fără să fii nevoit să să petreci mai mult timp în birou;
  • Mobilitate și libertate de mișcare – știi oricând și oriunde te-ai afla care este situația vânzărilor, încasărilor, stocurilor disponibile și poți evalua în timp real eficiența angajaților;
  • Clienți mai mulțumiți pentru că beneficiază de servicii personalizate și de răspunsuri prompte la solicitările lor.
  • Șanse crescute de a atrage noi clienți prin lansarea de campanii țintite precis și un proces eficient de calificare a lead-urilor.
  • Posibilitatea de a face prognoze realiste de vânzări pe bază analizei evoluției lor.

Ce ai de făcut pentru ca toate acestea să se întâmple?

Acum știi cum te poate ajută tehnologia. Mai trebuie să faci doar un pas: contactează un consultant Soft Net Consulting, că să afli exact cum functionează CAS CRM, cum îl poți folosi în afacerea ta și cum te putem ajuta noi.
Conversația nu te obligă cu nimic, tu decizi când ești pregătit să devi utilizator.

Call Now Button
FacebookPortal ClientiSolicita Demo