CRM- ul este business-ul dumneavoastra

CRM-ul reprezinta un set de strategii, politici si tehnologii destinate atragerii, retinerii si fidelizarii clientilor. Intr-un sens larg, CRM include activitatile aferente departamentelor de marketing, vanzari, financiar si suport tehnic relativ la clienti, potentiali clienti, furnizori si parteneri.

Aplicatiile de tip CRM ofera o vizibilitate globala asupra tuturor informatiilor despre clienti si uniformizeaza intreg ciclul de viata al unui proces, de la generarea interesului unui potential client, pana la incheierea unei tranzactii comerciale.

Implementarea unei aplicatii de tip CRM se potriveste oricarui tip de business. Este in special adresata companiilor aflate intr-o continua crestere, care au un ritm de dezvoltare alert. Domeniile in care poate fi de folos o aplicatie CRM sunt multiple: organizatii guvernamentale, servicii financiare, productie, servicii profesioniste, furnizori de servicii de sanatate, sanatate si servicii sociale, vanzare cu amanuntul, turism si divertisment, educatie si media etc.

Aplicatiile de tip CRM permit ca deciziile luate sa fie bazate pe informatii precise si reale despre preturi, conturi, contacte, activitati si alte oportunitati. Ele sunt utilizate in procesele de management a relatiilor cu clientii, iar cu ajutorul lor, companiile isi creeaza si administreaza ciclul de viata al clientului, isi automatizeaza vanzarile si isi optimizeaza procesul de marketing.

De asemenea, sistemele CRM:

  • icon

    Creeaza procese consecvente de vanzare si automatizeaza etapele procesului de vanzare;

  • icon

    Scurteaza ciclul de vanzari;

  • icon

    Ajuta angajatii sa administreze lead-uri, sa urmareasca si sa eficientizeze comunicarea cu clientii;

  • icon

    Permite pesonalizarea comunicarilor cu clientii;

  • icon

    Unifica interactiunile cu clientii si valorifica informatiile despre acestia;

  • icon

    Sustin atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pe clientii existenti;

  • icon

    Creeaza noi oportunitati – atragerea de clienti noi si generarea de noi oportunitati pe clientii existenti;

  • icon

    Pun la dispozitie instrumente complexe de planificare, implementare si monitorizare;

  • icon

    Rezolva problemele de comunicare inter și intra departamentale;

  • icon

    Optimizeaza marketing-ul unei companii – ajuta la crearea campaniilor de marketing si de vanzari pe mai multe categorii de client;

  • icon

    Consolideaza procesul de management;

  • icon

    Mentin un sentiment de siguranta in companie si in relatia cu clientii si partenerii;

  • icon

    Creeaza si creste vizibilitatea companiei.

Pentru compania noastra, CRM reprezinta un element esential de legatura. Avand implementata solutia chiar si pentru business-ul nostru, credem cu tarie in capacitatile acesteia de a ne organiza. Aplicatia CRM ne ajuta sa ne dezvoltam relatiile de afaceri, sa tinem o evidenta clara a clientilor nostri, sa analizam si sa contactam potentiali clienti, precum si sa comunicam eficient, rapid si usor in cadrul companiei noastre.

Pentru a veni in sprijinul companiei dumneavoastra, o aplicatie de acest tip acopera 4 componente de business:

  • icon

    operatiuni de front-office (intalniri, prezentari, telefoane, e-mail-uri, servicii online etc.);

  • icon

    operatiuni de back-office (marketing, prospectare, service);

  • icon

    managementul relatiilor de business cu alte companii;

  • icon

    analiza – centralizarea datelor pentru a elabora campanii de marketing, strategii de vanzare, fluxuri intuitive si eficiente de lucru.

pipeline-vanzari2

Compania noastra a implementat de-a lungul anilor sisteme CRM in cadrul unor companii din domeniul productiei si distributiei, transporturilor, agriculturii, constructiilor, comertului s.a.m.d.

ASIS CRM

ASIS CRM

Aplicatia ASIS CRM este o aplicatie dezvoltata pe tehnologie pentru browser WEB si termienale mobile, ceea ce ii confera o disponibilitate foarte buna indiferent de locul si momentul utilizarii. Parctic, aceasta poate fi utilizata oriunde exista o conexiune internet.

Click pentru mai multe detalii

WinMENTOR ENTERPRISE CRM

WinMENTOR ENTERPRISE CRM

Integrarea modulului de CRM cu ERP-ul WinMentor Enterprise permit generarea de situatii si rapoarte care inglobeaza informatii si date extrase din ERP.

Click pentru mai multe detalii

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide