WME_LOGO_negru

Ce beneficii ofera CRM-ul integrat in WinMENTOR ENTERPRISE?

Integrarea modulului de CRM cu ERP-ul WinMENTOR ENTERPRISE si existenta unei baze de date comune celor doua aplicatii permit generarea de situatii si rapoarte care inglobeaza informatii si date extrase din ERP.

De exemplu, pentru urmarirea in CRM a interventiilor la clienti in cadrul activitatilor de service (suport tehnic), putem accesa din nomenclatorul de parteneri existent deja in ERP informatii privind soldurile clientilor si contractele active de service.

Pentru activitatile de suport tehnic pot fi generate devize de servicii si facturi pentru interventiile rezolvate, fiind inregistrate problemele ridicate de clienti, modul lor de rezolvare, prioritizarea sesizarilor, termenele de solutionare stabilite, disponibilitatea responsabilului de suport alocat si facturarea interventiilor.

winmentor-enterprise-crm1

Modulul CRM permite urmarirea relatiilor cu clientii, lead-urilor de vanzari si istoricului fiecarui client sau prospect, prin asocierea de oportunitati, oferte, comenzi, contracte, facturi si task-uri de follow-up.

In cadrul fiecarei oportunitati se pot defini toate etapele procesului de vanzare si negociere, incepand de la prima prezentare, continuand cu fiecare intalnire de ofertare si negociere si pana la semnarea contractului, iar ulterior facturarea produselor/serviciilor.

Fiecarei oportunitati ii pot fi atasate documente scanate, preluate din arhive si corespondente externe programului.

In functie de stadiul si evolutia negocierii, pot fi determinate automat potentialul de vanzare asociat fiecarei oportunitati, probabilitatea de vanzare si veniturile estimate a fi generate.
Cu ajutorul task-urilor de follow-up (urmarirea ulterioara a sarcinilor) asociate fiecarei oportunitati aflate in curs, agentii de vanzari pot fi avertizati, prin e-mail sau prin SMS, inainte de termenul limita fixat pentru o actiune planificata, care este deadline-ul cand trebuie sa revina la client sau prospect cu o solicitare telefonica pentru a obtine un raspuns sau pentru fixarea unei noi intalniri.
Avertizarea nu dispare din program pana in momentul in care este citita efectiv de catre destinatar.
Managerii pot urmari activitatea si gradul de incarcare cu sarcini pentru fiecare agent prin vizualizarea task-urilor alocate si indeplinite.
Din fiecare oportunitate, agentul de vanzari poate genera automat oferta, contractul de abonament cu graficul de facturare asociat, contractul comercial cu graficul de livrare aferent sau comenzile ocazionale.

Pentru situatiile in care o oferta nu este agreata de prospect, aplicatia inregistreaza si motivele care au dus la respingerea acesteia (prezenta unui competitor preferat, tarifele prea mari practicate).

Se pot defini campanii de marketing si vanzari, in cadrul carora se face analiza costurilor si veniturilor estimate comparativ cu cele reale, inregistrate pe baza documentelor (comenzi, facturi, bonuri de consum).

Bonurile de consum si facturile de intrare din ERP adauga costuri la campaniile de marketing si vanzari din CRM, iar comenzile si facturile de iesire genereaza venituri.

Se poate urmari astfel profitabilitatea fiecarei campanii, prin raportarea veniturilor generate si valorii contractelor semnate la costurile directe si indirecte asociate acesteia.

Fiecare campanie de marketing sau vanzari are o durata precisa, definita prin data inceperii si finalizarii sale, un set de obiective urmarite si de segmente de piata vizate.

Unei campanii ii pot fi asociati anumiti clienti sau prospecti-tinta importati din baza de date a ERP-ului sau adaugati manual de agenti, filtrati dupa diverse criterii, cum ar fi: localitatea unde au sediul, cifra de afaceri, numarul de angajati, domeniul de activitate.

Este posibila si trimiterea de email-uri catre clienti, direct din program, cu atasarea de oferte si materiale de prezentare.

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide