WinMENTOR ENTERPRISE este un program ERP dezvoltat in Romania de catre firma TH Junior, sub platforma Oracle, care se adreseaza companiilor mijlocii si mari.

WME_LOGO_negru

Este un pachet de aplicatii care beneficiaza de experienta de peste 23 de ani a unui colectiv care a oferit pietei de profil din Romania un produs preferat pana astazi de peste 45.000 de utilizatori: pachetul de aplicatii de gestiune WinMENTOR.

Prin completa sa rescriere, a rezultat o suita de tip ERP matura si completa, menita sa completeze gama de produse software a unui producator recunoscut pentru prezenta sa activa in piata.

Destinat companiilor mijlocii si mari, WinMENTOR ENTERPRISE suporta un numar ridicat de utilizatori simultani (zeci, chiar sute), care nu doar adauga volume impresionante de date in baza de date, ci, mai ales, ruleaza rapoarte (sintetice sau detaliate) pe perioade lungi, a caror generare presupune culegerea informatiilor de pe miloane de documente, sintetizarea lor, si mai apoi prezentarea rezultatului. Drept urmare, a fost ales ca si sistem de gestiune a bazei de date, sistemul ORACLE.

wme2

Avantajele sistemului WinMENTOR ENTERPRISE:

ORACLE va permite extinderea nelimitata a numarului de utilizatori.

ORACLE va permite sa stocati in siguranta zeci de milioane de inregistrari in WinMENTOR ENTERPRISE:

► “inchiderea de luna” este o formalitate;

► rapoartele se pot genera pe perioade oricat de lungi doriti;

► “refacere stocuri solduri” desi exista pentru cazuri extreme, procedura e una utopica

Integritatea referentiala ORACLE nu ne va permite:

► sa modificam o intrare care contine vreun articol din care s-a vandut o bucatica sau s-a achitat vreun leu al facturii (astfel se elimina problema stocurilor negative si a legaturilor pierdute),

► sa stergem din greseala o inregistrare (unitate de masura, banca, persoana) care a fost folosita vreodata in baza de date, ceea ce va conduce la imposibilitatea “disparitiei” documentelor.

Programul WinMENTOR ENTERPRISE nu doar foloseste baze de date Oracle, ci absolut toate tranzactiile sunt procesate pe server. Nu se fac la statia client operatii asupra datelor (nici adaugari, nici extrageri de date), totul fiind transmis direct la server.

Traficul este diminuat

Laptop-ul dumneavoastra poate fi situata oriunde in lume, nu doar in reteaua locala

Pot fi mai putin performante, echipamentele de retea, deasemenea; ceea ce conteaza mult sunt serverele;

Functionalitati minime ale modulului ERP:

Urmarirea documentelor de intrare-iesire

  • icon

     Urmarirea acestor documente este cruciala pentru o aplicatie ERP, reprezentand unul dintre pilonii de baza ale oricarui astfel de sistem.

  • icon

    Se vor urmari in mod obligatoriu informatii contabile, de gestiune precum si functionale (lot produs, stare produse, provenienta, rulaj, adaos, evolutie pret, etc). Informatiile vor fi utilizate atat in organizarea activitatilor proprii cat si in relatia cu clientii companiei noaste.

Urmarirea tuturor gestiunilor unei companii si miscarile intre acestea

  • icon

    Aceasta facilitate va fi integrate in aplicatia tip BIS pentru a furniza prin rapoarte online informatii despre: starea gestiunilor, miscarile intre sau catre gestiuni. In conditiile in care informatiile sunt introduse doar la receptionarea documentelor de la client, rapoartele vor fi disponibile pana la data la care documentele au fost furnizate de catre acesta.

  • icon

    In situatia in care introducerea informatiei este realizata de catre angajati, acestia vor avea la dispozitie metode de eficientizare a activitatii date de: operarea cu coduri de bare, implementarea politicilor de transfer, scurtarea timpilor de operare a datelor, informatii in timp real referitoare la component stocurilor, recomandari de aprovizionare, recomandari de vanzare (ex.: lichidarea stocurilor articolelor perisabile).

Urmarirea termenelor de plata si a soldurilor partenerilor

  • icon

    Urmarirea informatiilor referitoare la conditiile de plata practicate in relatia cu un partener (termen de plata, plafon de credit, plata folosind instrumente de plata sau negarantata de acestea) vor permite companiei dumneavoastra sa contribuie intr-o maniera esentiala la manimizarea riscurilor financiare la care se expun clientii.

Urmarirea operatiunilor de decontare aflate in curs (CEC, BO)

  • icon

    Informatiile referitoare la necesarul de capital pentru a stinge obligatiile garantate prin instrumente de plata, pot reduce riscurile la care compania este expusa.

Evidenta intrarilor si iesirilor de numerar din companie

  • icon

    Urmarirea platilor si incasarilor va asigura urmarirea corecta a cash-flow-ului, asigurand astfel o mai buna gestionare a capitalurilor.

  • icon

    Implementarea de rapoarte de analiza in aplicatia BIS va permite, de asemenea, o mai buna planificare si urmarirea a fluxurilor de numerar ale companiilor.

Urmarirea trasabilitatii produselor

  • icon

    Implementarea loturilor de produse va permite urmarirea garantiilor si termenelor de valabilitate a produselor tranzactionate de companiile client, asigurand astfel respectarea prevederilor legale si minimizand pierderile pe care acestea le inregistreaza din cauza produselor al caror termen de valabilitate este deposit din cauza unei ineficiente urmarire a informatiilor.

Posibilitatea de a urmari bugetele si incadrarea bugetara a veniturilor si cheltuielilor

  • icon

    Sursa de avantaj competitiv, fiind necesar pentru a putea furniza informatii referitoare la bugetele si executia bugetara a companiilor client.

Posibilitatea de a urmari centre multiple de cost-profit

  • icon

    Reprezinta o sursa de avantaj competitiv. Este necesar sa putem furniza informatii referitoare la profitabilitatea fiecarui centru de cost-profit, incadrarea acestuia in bugetele allocate, evolutia veniturilor si a cheltuielilor etc.

Utilizarea aplicatiei atat din reteaua locala cat si prin Internet

  • icon

    Independenta in introducerea datelor va permite utilizatorilor mobile sa-si gestioneze activitatea si din alte locatii decat sediul firmei.

Respectarea legislatiei romanesti referitoare la modul de urmarire a datelor, precum si la modul de raportare in relatia cu institutiile statului

  • icon

    Avand la dispozitie o aplicatie care genereaza in mod automat o parte importanta din declaratiile utilizate in relatia cu institutiile statului, precum si un sistem care elimina o parte importanta din posibilele erori de introducere a datelor, exista garantia unor servicii cu un nivel mai ridicat de calitate.

Urmarirea mijloacelor fixe

  • icon

    Urmarind in timp real starea mijloacelor fixe aflate in dotarea companiilor toti beneficiarii enuntati vor avea posibilitatea de a urmari atat elemente de cost, cat si elemente referitoare la functionarea, nefunctionarea anumitor mijloace fixe, starea de exploatare etc.

Existenta unui sistem tip BIS integrat sau integrarea cu un sistem tert tip BIS

  • icon

    Implementarea unui astfel de sistem va permite managerilor implicate in luarea deciziilor sa fie in control cu afacerea lor, in baza datelor introduse in prealabil.

Arhitectura programului este impartita pe subunitatile companiei

WinMENTOR ENTERPRISE duce mai departe facilitatile de lucru oferite companiilor care au multiple puncte de lucru, multiple gestiuni, sucursale etc.

Cu privire la politica de securitate, fiecare operator are acces numai la subunitatea in care lucreaza (ex: subunitatea Timisoara, subunitatea Lugoj etc.). Mai departe, la nivelul subunitatii pot fi mai multe gestiuni (magazine, depozite s.a.), asupra carora se pot seta restrictii de acces, intocmai precum in WinMENTOR.

wmenterprise3

Subunitatea este complet „izolata”, intocmai precum un satelit al programului WinMENTOR. Se „vad” doar tranzactiile din cadrul acesteia, toate listele (stocuri, intrari, iesiri, creante, balante) au efect numai asupra subunitatii respective. Operatorii cu drepturi speciale sunt singurii care pot avea acces asupra intregii companii, indiferent de subunitate.

Comenzile de la clienti rezerva stocurile si determina necesare de aprovizionat (cat trebuie sa aprovizionez din fiecare articol, pentru a putea satisface cererile curente, tinand cont de stocul curent, precum si de marfa care este deja „in curs de aprovizionare”?). Dar, rezervarea are efect la nivel de subunitate! Astfel, la Timisoara se inregistreaza o comanda, care rezerva stocul, dar acelasi articol poate fi vandut linistit la Lugoj, unde este alta subunitate.

Exceptand modulul de baza – WinMENTOR: contabilitate, gestiunea stocurilor, partenerilor si a trezoreriei, module suplimentare ale WinMENTOR sunt:

sistemul de baza simplificat pe operatii elementare: facturare, incasare prin chitanta, vanzare prin casa de marcat

modul de conexiune cu dispozitive tehnice de vanzare, reglementate de lege

amortizarea mijloacelor fixe si evidenta obiectelor de inventar

functii necesare desfasurarii unei activitati comerciale

functii necesare desfasurarii unei activitati productive

analiza manageriala

mentenanta parcului auto si a utilajelor

aplicatie B2B pentru preluarea comenzilor de pe internet de la partenerii firmei

solutie IT pentru punctele de lucru aflate la distanta fara posibilitatea conectarii prin internet la baza de date aflata la sediul central

conector pentru interfata cu alte sisteme informatice

variante ale modulelor necesare (standard sau extins)

numarul de calculatoare pe care se doreste sa functioneze fiecare modul in parte

Aplicabilitate industrii

WinMENTOR ENTERPRISE este destinat utilizarii de catre firme cu profil comert (en-gros, en-detail), productie, constructii, contabilitate-consultanta si audit contabil, prestari servicii, transport s.a.

Clienti care utilizeaza WinMENTOR ENTERPRISE

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide