SISTEM ERP
WinMENTOR
ENTERPRISE®
WinMENTOR ENTERPRISE® este un program ERP dezvoltat in Romania de catre firma TH Junior, sub platforma Oracle, care se adreseaza companiilor mijlocii si mari.
SCURTA DESCRIERE
De ce sa alegi solutia WinMENTOR ENTERPRISE® pentru afacerea ta
Destinat companiilor mijlocii si mari, WinMENTOR ENTERPRISE® suporta un numar ridicat de utilizatori simultani (zeci, chiar sute), care nu doar adauga volume impresionante de date in baza de date, ci, mai ales, ruleaza rapoarte (sintetice sau detaliate) pe perioade lungi, a caror generare presupune culegerea informatiilor de pe miloane de documente, sintetizarea lor, si mai apoi prezentarea rezultatului. Drept urmare, a fost ales ca si sistem de gestiune a bazei de date, sistemul ORACLE.

Cum începi?
Această discuţie nu genereaza nicio obligativitate comercială.
AVANTAJE
Avantajele sistemului WinMENTOR ENTERPRISE®
ORACLE va permite sa stocati in siguranta zeci de milioane de inregistrari in WinMENTOR ENTERPRISE®:
- “inchiderea de luna” este o formalitate;
- rapoartele se pot genera pe perioade oricat de lungi doriti;
- “refacere stocuri solduri” desi exista pentru cazuri extreme, procedura e una utopica
Integritatea referentiala ORACLE nu ne va permite:
- sa modificam o intrare care contine vreun articol din care s-a vandut o bucatica sau s-a achitat vreun leu al facturii (astfel se elimina problema stocurilor negative si a legaturilor pierdute),
- sa stergem din greseala o inregistrare (unitate de masura, banca, persoana) care a fost folosita vreodata in baza de date, ceea ce va conduce la imposibilitatea “disparitiei” documentelor.
Programul WinMENTOR ENTERPRISE® nu doar foloseste baze de date Oracle, ci absolut toate tranzactiile sunt procesate pe server. Nu se fac la statia client operatii asupra datelor (nici adaugari, nici extrageri de date), totul fiind transmis direct la server.
Laptop-ul dumneavoastra poate fi situata oriunde in lume, nu doar in reteaua locala

Functionalitati minime ale modulului ERP:
Urmarirea documentelor de intrare-iesire
Urmarirea acestor documente este cruciala pentru o aplicatie ERP, reprezentand unul dintre pilonii de baza ale oricarui astfel de sistem.
Se vor urmari in mod obligatoriu informatii contabile, de gestiune precum si functionale (lot produs, stare produse, provenienta, rulaj, adaos, evolutie pret, etc). Informatiile vor fi utilizate atat in organizarea activitatilor proprii cat si in relatia cu clientii companiei noaste.
Urmarirea tuturor gestiunilor unei companii si miscarile intre acestea
Aceasta facilitate va fi integrate in aplicatia tip BIS pentru a furniza prin rapoarte online informatii despre: starea gestiunilor, miscarile intre sau catre gestiuni. In conditiile in care informatiile sunt introduse doar la receptionarea documentelor de la client, rapoartele vor fi disponibile pana la data la care documentele au fost furnizate de catre acesta.
In situatia in care introducerea informatiei este realizata de catre angajati, acestia vor avea la dispozitie metode de eficientizare a activitatii date de: operarea cu coduri de bare, implementarea politicilor de transfer, scurtarea timpilor de operare a datelor, informatii in timp real referitoare la component stocurilor, recomandari de aprovizionare, recomandari de vanzare (ex.: lichidarea stocurilor articolelor perisabile)
Urmarirea termenelor de plata si a soldurilor partenerilor
Urmarirea informatiilor referitoare la conditiile de plata practicate in relatia cu un partener (termen de plata, plafon de credit, plata folosind instrumente de plata sau negarantata de acestea) vor permite companiei dumneavoastra sa contribuie intr-o maniera esentiala la manimizarea riscurilor financiare la care se expun clientii.
Urmarirea operatiunilor de decontare aflate in curs (CEC, BO)
Informatiile referitoare la necesarul de capital pentru a stinge obligatiile garantate prin instrumente de plata, pot reduce riscurile la care compania este expusa.
Evidenta intrarilor si iesirilor de numerar din companie
Urmarirea platilor si incasarilor va asigura urmarirea corecta a cash-flow-ului, asigurand astfel o mai buna gestionare a capitalurilor.
Implementarea de rapoarte de analiza in aplicatia BIS va permite, de asemenea, o mai buna planificare si urmarirea a fluxurilor de numerar ale companiilor.
Urmarirea trasabilitatii produselor
Posibilitatea de a urmari bugetele si incadrarea bugetara a veniturilor si cheltuielilor
Posibilitatea de a urmari centre multiple de cost-profit
Utilizarea aplicatiei atat din reteaua locala cat si prin Internet
Respectarea legislatiei romanesti referitoare la modul de urmarire a datelor, precum si la modul de raportare in relatia cu institutiile statului
Urmarirea mijloacelor fixe
Existenta unui sistem tip BIS integrat sau integrarea cu un sistem tert tip BIS
Arhitectura programului este impartita pe subunitatile companiei
WinMENTOR ENTERPRISE® duce mai departe facilitatile de lucru oferite companiilor care au multiple puncte de lucru, multiple gestiuni, sucursale etc.
Cu privire la politica de securitate, fiecare operator are acces numai la subunitatea in care lucreaza (ex: subunitatea Timisoara, subunitatea Lugoj etc.). Mai departe, la nivelul subunitatii pot fi mai multe gestiuni (magazine, depozite s.a.), asupra carora se pot seta restrictii de acces, intocmai precum in WinMENTOR®.

Subunitatea este complet „izolata”, intocmai precum un satelit al programului WinMENTOR®. Se „vad” doar tranzactiile din cadrul acesteia, toate listele (stocuri, intrari, iesiri, creante, balante) au efect numai asupra subunitatii respective. Operatorii cu drepturi speciale sunt singurii care pot avea acces asupra intregii companii, indiferent de subunitate.
Comenzile de la clienti rezerva stocurile si determina necesare de aprovizionat (cat trebuie sa aprovizionez din fiecare articol, pentru a putea satisface cererile curente, tinand cont de stocul curent, precum si de marfa care este deja „in curs de aprovizionare”?). Dar, rezervarea are efect la nivel de subunitate! Astfel, la Timisoara se inregistreaza o comanda, care rezerva stocul, dar acelasi articol poate fi vandut linistit la Lugoj, unde este alta subunitate.
Exceptand modulul de baza – WinMENTOR®: contabilitate, gestiunea stocurilor, partenerilor si a trezoreriei, module suplimentare ale WinMENTOR® sunt:
- Retail/POS
- Casa de marcat
- Imobilizari
- Comercial
- Produse
- Expert
- Parc Auto
- Comenzi Online
- Satelit
- DOCIMPSERVER

Contactati-ne.
Consultantii nostrii te vor ajuta in cel mai scurt timp posibil. Contactati-ne prin e-mail sau telefonic.

Contactati-ne.
Consultantii nostrii te vor ajuta in cel mai scurt timp posibil. Contactati-ne prin e-mail sau telefonic.