Cuprins
Dacă utilizați Microsoft 365, CAS CRM vi se potrivește perfect
Microsoft 365 este, fără îndoială, cea mai utilizată suită de aplicații în mediul de afaceri, datorită în principal clientului de e-mail (Outlook) și platformei de colaborare (Teams). Pentru milioanele de utilizatori Microsoft, CAS Software a luat o decizie inspirată și a integrat sistemul CRM CAS genesisWorld cu două instrumente esențiale în munca de birou: Outlook și Teams. Acest lucru înseamnă că utilizatorii pot trimite un e-mail direct din CRM sau pot salva în CRM un atașament primit în Outlook. Util, nu?
Microsoft 365 nu mai are nevoie de prezentare. Este utilizat de milioane de companii la nivel global, iar în 2023 (nu am găsit date mai recente) avea nu mai puțin de 345 de milioane de utilizatori. O prezență bine definită în mediul de afaceri, unde Outlook și Teams au devenit aproape sinonime cu e-mailul și videoconferințele. România nu face excepție, suita Microsoft fiind la fel de răspândită atât în organizațiile private, cât și în cele publice, inclusiv în administrația locală și instituțiile educaționale.
Încă de acum câțiva ani, CAS Software a dezvoltat o serie de integrări cu aceste produse Microsoft: CAS genesisWorld Outlook Add-In și CAS genesisWorld Microsoft Teams Add-In. Aceste add-in-uri au o tradiție în CAS CRM, fiind însă îmbunătățite cu fiecare versiune nouă.
Pentru utilizarea acestora, trebuie îndeplinite două condiții: deținerea unor planuri/licențe pentru produsele Microsoft (Microsoft 365 sau componente individuale) și o licență de tip Authentication Server Active Directory Certificate Services (AD CS), o funcționalitate Windows Server pentru gestionarea certificatelor de acces.
Ambele AddIn-uri oferă o sincronizare bidirecțională între CRM și aplicațiile Microsoft, reducând timpul necesar pentru actualizarea datelor și îmbunătățind accesibilitatea informațiilor. Integrările sunt disponibile atât pentru versiunea PC, cât și pentru versiunile mobile ale serviciilor Microsoft.
CAS CRM și Outlook
CAS genesisWorld Add-In for Outlook conectează software-ul CRM cu clientul de e-mail preferat, îmbunătățind fluxul de lucru. Outlook Add-In permite accesul direct la toate datele importante de contact din CAS genesisWorld direct în clientul de e-mail.
Cu un cont Microsoft 365 Office, CAS genesisWorld Outlook Add-In este disponibil atât pentru Microsoft Windows, cât și pentru Mac. Add-in-ul oferă acces imediat la datele clienților în timp ce redactați e-mailuri, permițând căutarea rapidă a informațiilor relevante. De asemenea, e-mailurile noi pot fi arhivate cu ușurință în CAS genesisWorld.
Pot fi atașate diverse tipuri de conținut, de la linkuri și documente, la dosarele unui client, fără ca utilizatorul să fie nevoit să acceseze sistemul CRM pentru a căuta aceste informații. În plus, atașamentele unui e-mail din Outlook pot fi salvate ca înregistrare în CRM și atașate automat contului destinatarului.
Funcționalități:
- Transferul mesajelor şi a atașamentelor din Outlook în CAS genesisWorld, atât pentru versiunea desktop cât şi web
- Arhivarea corespondentei pentru o găsire facilă prin SmartSearch
- Transferul task-urilor şi întâlnirilor din Outlook în CAS CRM
- Acceptarea sau refuzarea unei întâlniri direct din Outlook şi transfer automat în agenda din CRM
- Crearea de contacte noi în CRM pe baza adreselor şi informațiilor transferate din Outlook
- Căutarea şi identificarea facilă a informațiilor care sunt corelate cu o adresă de e-mail
- Salvarea documentelor atașate unui email prin alocare direct contactului din CAS CRM

CAS CRM și Teams
CAS genesisWorld Microsoft Teams Add-In permite colaborarea mai eficientă prin integrarea sa perfectă. Nu doar că utilizatorii pot crea întâlniri în Teams, dar pot și partaja înregistrări de date, precum documente sau contacte, din CAS genesisWorld cu partenerii de chat selectați. Funcția SmartSearch ajută la găsirea rapidă a conținutului relevant din CRM, care poate fi deschis direct în chat. Ulterior, orice informațiae găsită astfel în sistemul CRM poate fi partajată prin fluxurile de colaborare din Teams.
Prin integrarea cu Microsoft Teams, utilizatorii pot planifica și începe întâlniri online și apeluri video direct din CAS genesisWorld. În plus, pentru echipe care lucrează de la distanță, funcția de vizualizare tip tablă integrată oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor sarcinilor și activităților, facilitând o planificare eficientă.
Pornirea apelurilor video sau a chat-urilor din fereastra CAS genesisWorld este de asemenea posibilă. Întâlnirile online, apelurile video și chat-urile sunt esențiale pentru colaborarea eficientă la distanță. Utilizând CAS genesisWorld, aceste funcționalități sunt accesibile direct din CRM, permițând inițierea apelurilor sau chat-urilor cu un singur click, iar utilizatorii nu mai trebuie să treacă de la o fereastră la alta.
Funcționalități:
- Creare de întâlniri Teams direct din CAS
- Partajare de înregistrări (documente, contacte) cu partenerii de discuție selectați
- SmartSearch – găsiți rapid conținutul din CRM în chat și deschideți-l direct.
- Planificare și inițiere de întâlniri online din CAS genesisWorld.
Alte integrări
Mulțumită tehnologiei proprietare OpenSync, CAS CRM poate fi integrat cu orice alta soluție de business, pentru un schimb facil de date și crearea unor funcționalități comune. CAS genesisWorld permite integrarea extensiilor și interfețelor cu aplicații terțe direct într-o singură interfață grafică. Toate informațiile și datele din diverse aplicații, cum ar fi Microsoft Office, soluții de arhivare și comunicare, precum și sisteme ERP (Microsoft Dynamics, ASIS ERP, SAP Business One), sunt conectate într-un mod coerent.

Dacă sunteți utilizatori ai soluțiilor Microsoft pentru comunicare și colaborare, profitați de existența acestor integrări și optați pentru CAS genesisWorld, pentru a simplifica și accelera adopția sistemului CRM în organizație.