Funcționalități

De ce să implementezi un asistent virtual

Eficiența operațională crescută

Chatbot-urile AI pot prelua sarcini repetitive și de rutină, eliberând astfel resurse umane pentru sarcini mai valoroase și complexe. Acestea pot răspunde rapid la întrebările clienților și pot oferi asistență non-stop, contribuind la reducerea timpului de așteptare și îmbunătățind satisfacția clienților.

Simplificarea modului de operare

Chatboții AI pot colecta și analiza datele din conversațiile cu clienții. Acest lucru oferă companiei o înțelegere mai bună a nevoilor și preferințelor clienților. Datele colectate pot fi utilizate pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor, precum și pentru luarea de decizii informate în ceea ce privește strategia de afaceri.

Economii semnificative de costuri

Implementarea unui chatbot AI poate reduce costurile operaționale, deoarece companiile nu mai trebuie să aloce resurse umane pentru sarcini de suport sau interacțiuni cu clienții. În plus, chatboții pot gestiona simultan un număr mare de conversații, ceea ce duce la economii de timp și bani.

Creșterea satisfacției clienților

Chatboții AI pot oferi răspunsuri imediate și precise la întrebările clienților. Acestea pot personaliza experiența clienților și pot oferi recomandări sau informații relevante. Prin intermediul chatboților, clienții pot obține asistență în timp real, 24/7, ceea ce duce la o mai mare satisfacție și fidelizare a clienților.

Ce activități poate derula un asistent virtual

Acces la contul clientului

Prin integrarea cu sistemele CRM, chatboții pot permite clienților să acceseze informațiile despre conturile lor, să verifice soldul sau să actualizeze datele de contact.

Depunere de sesizări și cereri

Chatbotul poate prelua procesul de depunere a unei cereri, asistând utilizatorul și informându-l asupra pașilor necesari. Permite încărcarea documentelor justificative, în cele mai diverse formate, confirmarea validității acestora și emiterea unui număr de înregistrare.

Plăți și facturare

Chatboții pot facilita procesul de plată pentru clienți, oferindu-le opțiunea de a efectua plăți și de a verifica facturile în timp real, accesând date din ERP.

Obținere de documente online

Prin accesarea datelor din ERP, chatboții pot oferi clienților documente importante, cum ar fi facturile sau contractele, într-un mod rapid și convenabil.

Acces la informații

Chatboții pot furniza informații actualizate despre stocurile de produse, statusul comenzilor sau disponibilitatea produselor, extrase din sistemele operaționale.

Suport pentru angajați

În interiorul companiilor, chatboții pot ajuta angajații cu întrebări legate de HR, gestionarea concediilor sau accesul la informațiile din ERP necesare pentru sarcinile lor zilnice.

Cu ce sisteme se pot integra

Datorită platformei Druid pe care sunt construiți, asistenții virtuali oferiți de Soft Net Consulting se pot integra cu majoritatea soluțiilor de business existente pe piață. Prin intermediul API-urilor dedicate (REST/SOAP), asistenții virtuali pot schimba date bidirecțional cu sistemele ERP, CRM, WMS, fără a fi nevoie de echipe tehnice și resurse pentru dezvoltări IT. 

Asistenții virtuali pot opera eficient în orice mediu, de la un portal public pentru interacțiune cu cetățenii, până la platforme  de comerț online.

Avantajele platformei Druid

Soft Net Consulting și Druid au început în 2023 un parteneriat strategic pentru dezvoltarea în comun a unor chatboti inteligenți. DRUID este o platformă no-code de Inteligență Artificială Conversațională care permite partenerilor să proiecteze și să implementeze chatboți pentru utilizare internă sau externă cu interacțiuni omnicanal și automatizarea proceselor de afaceri. Cu ajutorul unui motor NLP/NLU proprietar care înțelege cu adevărat limbajul uman, analiză avansată, evaluare și instrumente UI no-code, DRUID furnizează soluții conversaționale (chatboti) pentru orice domeniu de activitate, permițând noi moduri de lucru și interacțiune.

Platforma Druid folosește tehnologii de vârf oferite de partenerii tehnologici din zona cloud și inteligență artificiala (Azure, Microsoft Cognitive Services, Bot Framework), iar chatbotii dezvoltați pe această platformă pot fi integrați practic în orice mediu: website, social media, intranet, aplicații de business.

Inteligența artificială conversațională a devenit din ce în ce mai importantă în ultimii ani datorită capacității sale de a îmbunătăți orice afacere, impactând:

Disponibilitatea: IA conversațională poate fi folosită pentru a oferi servicii clienților 24/7 prin chatbot și asistenți virtuali, care pot ajuta companiile să gestioneze un volum mare de întrebări și cereri de asistență ale clienților.

Personalizarea: algoritmii AI conversaționali pot ajuta companiile să personalizeze experiența clienților utilizând procesarea limbajului natural (NLP) pentru a înțelege intenția din spatele interogărilor clienților și pentru a oferi recomandări relevante.

Eficiența: Chatbot-urile pot automatiza sarcinile de rutină și repetitive, eliberând angajații să se concentreze pe o muncă mai complexă și mai importantă, crescând eficiența și productivitatea.

Accesibilitatea: Inteligența artificială conversațională poate fi utilizată pentru a crea interfețe accesibile pentru persoanele cu dizabilități sau pentru cei care nu pot folosi interfețele tradiționale din cauza analfabetismului sau a competențelor tehnologice limitate.

Luarea deciziilor: poate fi folosit și pentru a colecta și analiza date de la clienți și angajați în timp real, oferind informații care pot informa luarea deciziilor și pot conduce la succesul afacerii.

Cine beneficiază de tehnologia Inteligenței Artificiale Conversaționale Druid

Companii de producție

Implementarea platformei Druid AI Conversațională într-o companie din industria de producție poate ajuta la gestionarea comenzilor și stocurilor, optimizarea producției, reducerea costurilor operaționale, creșterea satisfacției clienților, monitorizarea și raportarea incidentelor, și asistență tehnică pentru clienți și angajați.

Companii de retail

Industria de retail beneficiază de o experiență interactivă cu clienții, permite personalizarea ofertelor și a sugestiilor de produse, actualizări live ale comenzilor, urmărirea livrărilor, plățile, returnările și multe altele.

Companii din industria de distribuție

Într-o companie din industria de distribuție Implementarea Inteligenței Artificiale Conversaționale poate aduce numeroase beneficii cum ar fi: gestionarea comenzilor și livrărilor, procesarea comenzilor prin intermediul vocii, monitorizarea stocurilor și a lanțului de aprovizionare, experiența clienților îmbunătățită, asistență automată pentru clienți.

Companii cu activitate de tip call-center

Companiile care operează centre de apel pot implementa platforma Druid AI Conversațională pentru a eficientiza procesele de gestionare a apelurilor și pentru a oferi asistență automată pentru clienților.

Solicită acum o demonstrație gratuită.

Leave this field blank

Prin trimiterea formularului rezultă că sunteți de acord cu Politica de Prelucrare a Datelor Personale.

Abonare la newsletter.

Leave this field blank

Prin trimiterea formularului rezultă că sunteți de acord cu Politica de Prelucrare a Datelor Personale.