Studiu de Caz - Sodexo

logo sodexo client soft net studiu de caz

Divizia de servicii externalizate de curățenie, mentenanță și întreținere a grupului Sodexo a implementat soluția informatică ASiS, prin intermediul Soft Net Consulting.

Compania  a decis modernizarea sistemului de gestiunea financiar-contabilă pentru a avea acces mai facil la rapoarte manageriale şi a oferi utilizatorilor un mod de lucru mai simplu.

Profil Client

Prin divizia On-site Services, Sodexo dezvoltă, implementeazăadministrează și furnizează soluții personalizate, adaptate specificului fiecărui client. Clienţii Sodexo activează în cele mai diverse domenii de activitate care au nevoie de servicii pentru curăţenie, recepţie, securitate, întreţinere terenuri şi clădiri, gestionarea deşeurilor etc, atât în clădiri de birouri cât şi în spaţii de producţie.

Pentru gestiunea operaţiunilor financiar specifice, compania  utiliza o aplicaţie contabilă dezvoltată pe o tehnologie mai veche. Aceasta însă nu mai făcea faţă cerinţelor actuale, fiind depăşită atât că interfaţa, cât şi ca funcţionalităţi, cu precădere la nivelul consolidării datelor şi obţinerii rapoartelor manageriale. În contextul dezvoltării activităţii şi creşterii numărul de clienţi, compania a decis implementarea unui sistem ERP integrat.

Alegerea soluţiei

Pentru susținerea dezvoltării afacerii şi asigurarea unui nivel superior de control asupra activității, Lancetti Transport a decis în 2019 implementarea unui sistem informatic modern, care să asigure:

sodexo soft net parteneriat studiu de caz

Derulare proiect

Proiectul a inclus sediul central din Timișoara și opt puncte de lucru în țară şi a constat în implemenatarea modulelor Gestiune, Financiar – Contabilitate, Mijloace Fixe, Salarizare şi Comercial.

Cerinţele de încadrare în buget şi timpul scurt pentru “go live” au condus la o implementare graduala. În prima etapă, Sodexo a implementat modulele necesare asigurării funcționalitățile critice pentru gestiunea financiar-contabilă și a raportării către grup. Ulterior compania urmând să analizeze opţiunile de extindere a sistemului informatic şi să adauge alte module şi funcționalități în funcţie de priorități.

Avantaje si beneficii

Prin utilizarea ASiS ERPSodexo a obţinut un plus de control asupra activităţii diviziei On-Site Services şi a modernizat operaţiunile financiar contabile. Înregistrările sunt mai coerente, iar datele mai usor de consolidat.

Tehnologia superioară pe care este dezvoltat sistemul ASiS ERP şi ergonomia oferită contribuie creşterea gradului de adopţie. Interfața rapidă și intuitivă de tip portal web este prietenoasă cu utilizatorii şi se ajustează automat în funcție de dispozitivul mobil sau desktop folosit pentru accesare. Totodată, sistemul facilitează trecerea la lucrul mobil şi de la distanţă.

Prin utilizarea ASiS, managementul are acces rapid la rapoarte de activitate, pe baza datelor consolidate în sistemul ERP. Anterior, obţinerea acestor informaţii era foarte dificilă şi presupunea prelucrarea în Excel şi consum de timp. Prin utilizarea ASiS ERP, acuratețea analizelor a fost mult îmbunătățită, iar experții Soft Net Consulting au creat seturi de rapoarte predefinite, în care datele sunt încărcate automat. Raportarea în cadrul grupului a fost îmbunătăţită semnificativ.

Beneficii:

sodexo soft net client studiu de caz

Solicită acum o demonstrație gratuită.

Leave this field blank

Prin trimiterea formularului rezultă că sunteți de acord cu Politica de Prelucrare a Datelor Personale.

Abonare la newsletter.

Leave this field blank

Prin trimiterea formularului rezultă că sunteți de acord cu Politica de Prelucrare a Datelor Personale.