DigitalForum Customer Centricity - Soft Net Consulting

4 motive întemeiate ca să participi la DigitalForum Customer Centricity 2022

La ediția din acest an a evenimentului DigitalForum Customer Centricity, de joi, 30 iunie 2022, ne concentrăm atenția pe viitor și pe construcția acestui viitor prin tehnologie, digitalizare, „customer centricity” și dezvoltare durabilă.

Organizațiile de schimbă în timp, oamenii se schimbă, relațiile de afaceri se schimbă. Unele companii reușesc să se dezvolte și să progreseze, altele rămân la metode „tradiționale” de lucru, care de cele mai multe ori nu se potrivesc cu economia actuală, foarte dinamică și rapid în schimbare. Orice manager responsabil, care se gândește la următorii pași și unde va fi compania sa mâine, se întreabă care sunt elementele cheie care influențează această evoluție?

Nu ghicim viitorul la DigitalForum Customer Centricity 2022, însă alături de câțiva participanți vizionari vom analiza:

  • Cât de mult contează ca oamenii din organizații / companii să învețe permanent lucruri noi și să se dezvolte profesional
  • De ce este nevoie de procese flexibile de business care să permită adaptarea rapidă la orice schimbare din piață
  • Cât contează un concept precum „customer centricity” pentru dezvoltarea unor relații solide pe termen lung
  • De ce utilizarea tehnologiei de ultimă generație și a Inteligenței Artificiale sunt necesare pentru creșterea calității serviciilor și a eficienței angajaților

Iată patru motive întemeiate să participi la DigitalForum Customer Centricity 2022, eveniment unde vei avea oportunitatea să-i urmărești pe:

  • Dr. Pero Mićić, expert în „future management”, autor și CEO al FutureManagementGroup AG,
  • Matthias Strolz, autor, antreprenor, Arhitect social și Activist civic,
  • Paul Johannes Baumgartner, Mindfluencer, Trainer la PJB Communication,
  • și pe Martin Hubschneider, antreprenor vizionar și CEO al CAS Software AG.

Poziționarea clientului în centrul strategiei de afaceri, gândirea flexibilă, inovația prin tehnologie și acțiunile orientate către viitor reprezintă cea mai bună cale pentru crearea de relații pe termen lung și dezvoltarea durabilă a oricărei companii. Aceasta este esența DigitalForum Customer Centricity 2022.

Te așteptăm alături de noi pe 30 iunie, unde vei primi o multitudine de idei noi despre cum poate deveni compania ta, în foarte scurt timp, un exemplu de eficiență în afaceri, prin metode digitale de lucru foarte simple, dar inovatoare.

Evenimentul nu are taxă de participare. Înregistrează-te chiar astăzi pentru a-ți confirma participarea.

Mulțumim și te așteptăm alături de noi și de CAS Software AG la DigitalForum Customer Centricity 2022.

Echipa Soft Net Consulting

SOFT NET CONSULTING are pentru al doilea an consecutiv recunoașterea de CAS GOLD PARTNER și rămâne singurul partener din România și din toată zona de Europa de Est care primește această distincție.

Cele mai noi articole

Solicită acum o demonstrație gratuită.

Abonare la newsletter.