SOLUȚII DE DIGITALIZARE

Implementare Program CRM

Care sunt beneficiile?

Investește în relațiile cu clienții pentru a crește vânzările și pentru a crea o bază de dezvoltare pe termen lung.

Valoarea afacerii printr-un program CRM

Sistemele sau programele CRM oferă o perspectivă de 360 de grade asupra clienților și automatizează activitatea angajaților din Vânzări, Marketing și Suport. Datele clienților sunt accesate centralizat, indiferent de locație, iar întreaga echipă acționează la unison.

VALOAREA ADĂUGATĂ A UNUI PROGRAM CRM

VÂNZĂRI

Sistemul CRM documentează, disciplinează și optimizează procesele de vânzări ale companiei. Toate datele despre clienți sunt gestionate centralizat, astfel încât să poți urmări prompt și eficient șansele de finalizare ale unei vânzări. Permite coordonarea și controlul echipei, precum și automatizarea sarcinilor de rutină. CRM-ul te ajută să te concentrezi asupra oportunităților și clienților și nu asupra datelor, fluxurilor de lucru și înregistrărilor.

MARKETING

Funcționalitățile de segmentare și automatizarea ale operațiunilor specifice fac din CRM sistemul ideal pentru departamentele de Marketing. Datele despre clienți sunt stocate centralizat și analizate inteligent pentru a obține perspective unice asupra nevoilor acestora. Prin integrarea cu social media și uneltele de email-marketing, sistemul CRM garantează succesul campaniilor de informare și promovare.

SERVICII SUPORT

O abordare profesională a interacțiunilor post-vânzare este esențială pentru obținerea unui nivel superior de satisfacție al clienților. Indiferent dacă vorbim de solicitări de service, mentenanță, reclamații etc., sistemul CRM pune ordine în această activitate și oferă transparență asupra cazurilor, pentru o intervenție promptă și în timp util. Astfel, asistarea competentă a clientului devine o stare de fapt pentru întreaga organizație.

DIGITALIZEAZĂ-ȚI AFACEREA CU O SOLUȚIE CRM PENTRU:

SOLUȚIILE CRM DISPONIBILE CU SOFT NET CONSULTING

programe crm

CAS genesisWorld

CAS genesisWorld este un sistem CRM standard, care îți oferă cel mai bun suport pentru managementul clienților, prospecților, angajaților, furnizorilor și partenerilor de afaceri. Extrem de flexibil și modular, acesta se adaptează la specificul oricărei organizații și crește odată cu aceasta. Integrează cele mai noi tehnologii, inclusiv Inteligența Artificială, și oferă una dintre cele mai moderne și prietenoase interfețe de utilizator. CAS genesisWorld este dezvoltat de compania germană CAS Software AG.

sisteme crm

SmartWe

SmartWe este un sistem CRM în cloud, inteligent și auto-configurabil, livrat pe bază de abonament și găzduit în Germania conform cu toate normele de securitate a datelor și în conformitate cu GDPR. SmartWe este atât de ușor de configurat și de utilizat încât îl poți avea funcțional în doar 10 minute de la încheierea abonamentului. Integrează funcționalități inteligente și descoperă tot ce îți este necesar pentru gestiunea relațiilor cu clienții tăi.

EXPERIENȚĂ

Performanță

clienți multumiți
0 +
ani de experiență
0 +

AFLĂ MAI MULTE

Întrebări adresate frecvent

Un sistem CRM te ajută să îți crești vânzările, atât prin accelerarea proceselor de generare lead-uri/ ofertare/ contractare, să automatizezi o bună parte din acțiunile de marketing și să îmbunătățești relațiile cu clienții prin servicii de suport prompte și eficiente. De asemenea, un CRM oferă acces la o bază de date centralizată și accesibilă din orice locație pentru o echipă care colaborează și acționează unitar.
Există două tipuri de sisteme CRM. Cele tradiționale care implică achiziția unei licențe și implementarea personalizată a sistemului pe cerințele beneficiarului, și cele în cloud, care implică achiziția unui abonament (cost lunar/utilizator) și utilizarea unor funcționalități standard sau avansate. Prima categorie are un cost mai greu de aproximat, deoarece este asemenea unei case care se construiește de la zero pentru că pune accent pe ceea ce vrei, iar a doua categorie are în general un cost fix. SmartWe pornește de la 9,90 euro/lună/utilizator.
Deoarece angajații care utilizează un sistem CRM câștigă timp mulțumită automatizării sarcinilor, accesul facil la informații și lucrul de oriunde, îți permit să ai o amortizare rapidă. Timpul câștigat înseamnă mai multe apeluri, mai mulți clienți contactați, mai multe oferte trimise, mai multe vânzări, ceea ce este ușor de măsurat și transformat în bani.
relatii clienti solutie software program crm softnetconsutling solutii de. business

Functionalitățile unui program CRM

Beneficiile utilizării unui program CRM

PENTRU VÂNZĂRI

PENTRU MARKETING

PENTRU MANAGEMENT

Solicită acum o demonstrație gratuită.