Sistem CRM pentru Saloane de Infrumusetare
Clienții tăi trebuie să arate bine? La fel și afacerea ta!
Oamenii sunt tot mai atenți la regimul lor de viață și la modul în care arată. Este un lucru bun pentru afacerea ta și îți dai toată silința să le satisfaci exigențele, pentru că în domeniul tău de activitate recomandările clienților contează cel mai mult.
Ești sigur însă că ești cu adevărat rentabil și nu pierzi clienți sau oportunități de a atrage alții?
Cunoști nivelul de încărcare, câte programări ai pe zi și care este rata de profitabilitate?
Știi meserie, lumea te apreciază, dar ca să îți poți dezvolta afacerea ai nevoie de tehnologie, pentru a putea ține pasul cu vremurile și mai ales cu concurența.
Hai să vorbim puțin despre cum te putem ajuta noi ca afacerea ta să fie mai profitabilă și să o gestionezi eficient, cu un efort mai mic.
Provocări cu care te confrunți în prezent
- Să atragi clienți noi este dificil în orice business, însă în domeniul tău oamenii sunt mai conservatori – ca să îi convingi trebuie să te promovezi online și să lansezi oferte speciale.
- Clienții vechi sunt garanția că, orice s-ar întâmpla, afacerea ta va supraviețui – trebuie să îi păstrezi și să îi fidelizezi.
- Angajații sunt capitalul cel mai important – trebuie să îi motivezi și recompensezi, însă în funcție de efort.
- Nu vrei să ai clienți nemulțumiți pentru că programările s-au suprapus, dar nici ca anagajații tăi să stea degeaba.
- Clienții tăi vor servicii personalizate și ca angajații să le țină minte preferințele fără a fi nevoiți să le repete de fiecare dată.
- Concurența este mare în domeniul centrelor de înfrumusețare, iar noutățile se succed cu repeziciune – ai nevoie să știi care sunt clienții profitabili; la ce metode de fidelizare răspund cel mai bine; cine sunt cei mai eficienți angajați etc.
Cum te ajută tehnologia?
CAS CRM este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții care răspunde la toate provocările de mai sus.
Este un produs 100% german – cu eficacitate și fiabilitate validate de mii de clienți din întreaga lume –, dar pe care l-am localizat complet și adaptat nevoilor specifice companiilor românești mici și medii. CAS CRM este unealta de care ai nevoie că să ai un centru de înfrumusețare care funcționează „nemțește“, organizat și eficient.
Iată ce oferă:
- Sistem complet de evidență a tuturor datelor clienților într-o bază de date unică, accesibilă de la distanță de pe orice tip de dispozitiv;
- Simplitate în utilizare – nu sunt necesare cunoștințe tehnice sau manevre elaborate pentru a introduce/accesa date, obține rapoarte etc.;
- Accesibilitate extinsă – sistemul poate fi accesat de la distanță, prin aplicația mobilă dedicată (pentru Android și iOS) sau prin browser web (de pe desktop, laptop sau tabletă);
- Funcționalități avansate de agendă și registru programări, integrate cu centrala telefonică și/sau cu numerele de telefonie mobilă;
- Sistem de notificare automată prin email sau SMS pentru stabilirea de programări, schimbări în orarul de funcționare etc.;
- Posibilitatea creării de fișe detaliate ale clienților, în care să fie consemnate solicitările specifice, discount-urile acordate etc.;
- Funcționalități avansate de căutare după criterii diverse;
- Integrare nativă cu Microsoft Outlook și cu aplicațiile financiar-contabile;
- Posibilitatea integrării cu contul/pagina de social media a centrului pentru a facilita urmărirea interacțiunilor online;
- Sistem de chestionare pentru evaluarea calității interacțiunilor, a noilor servicii lansate, a nivelului de satisfacție a clienților etc. (Datele pot fi preluate și înregistrate automat prin utilizarea de formulare online.)
- Generarea de rapoarte la cerere pe diverse criterii – profitabilitate clienți, vechime, număr de servicii accesate, frecvență, bonusuri acordate etc.
- Garanția securității datelor – nu orice angajat are acces la orice categorie de date despre clienți, ci doar pe bază de drepturi alocate.
Ce câștigi cu Soft Net Consulting și CAS CRM?
- Control extins asupra afacerii tale, fără să fie nevoie să petreci mai mult timp în birou;
- Mobilitate și libertate de mișcare – știi oricând și oriunde te-ai afla care este nivelul de încărcare, ai vizibilitate completă asupra programărilor și asupra modului cum sunt alocate;
- Clienți mai mulțumiți pentru că nu trebuie să stea să aștepte și primesc serviciile pe care și le doresc, respectând condițiile specifice impuse de pandemie;
- Garanția că angajații nu stau degeaba, dar nici nu sunt supraîncărcați, și că sunt recompensați în funcție de efortul real depus;
- Posibilitatea de a atrage noi clienți și de a îmbunătăți relația cu cei existenți comunicând pe orice canal (email, social media, SMS, telefon) și prin oferte promoționale și de fidelizare (bonusuri, discount-uri etc.).