În primele zile ale lunii octombrie am participat la GoTech World 2019 în calitate de parteneri gold ai companiei germane CAS Software AG, în cadrul unui stand comun în care am beneficiat de un spațiu futurist de expunere și interacțiune, alături de parteneri din România ai firmei CAS CRM (parte a CAS Software AG), producătorul softului german de top de tip CRM pentru IMM-uri. Un element atractiv de design pentru vizitatori a fost copacul cu ramuri în care atârnau tablete și telefoane active în diverse machete de lucru pe varianta CAS Mobile.
CAS Software AG participă în mod regulat la acest târg considerat o adevărată casă a economiei digitale unde sunt expuse și prezentate tehnologiile software de ultimă oră – pe care ecosistemul românesc de afaceri ar trebui să le adopte într-un ritm cât mai rapid pentru a se dezvolta cu ajutorul digitalizării.
10.000 de vizitatori, 116 expozanți, 136 speakeri, 7 scene tematice și 2.500 soluții software au defilat și s-au promovat în zilele acestui eveniment corporate. Pentru Soft Net Consulting a fost prima participare la acest eveniment.
În ultimul an suntem cel mai dinamic și activ partener pentru CAS CRM din România și singurul din vestul țării care derulează campanii promoționale pentru atragerea de noi clienți. Recent, Soft Net Consulting a semnat un contract de implementare a software-ului CAS CRM cu Casa Auto Iași, cel mai mare complex auto din Moldova și dealerul cu cele mai multe mărci reprezentate în România.
“Ne-au vizitat la stand atât potențiali clienți pentru oferta noastră integrată software și hardware, cât și producători de aplicații care caută parteneriate ce ar putea contribui în viitor la completarea portofoliului nostru de softuri. Am avut peste 40 de discuții, în special cu vizitatori din zona corporate, am ascultat atent care sunt provocările lor de marketing, vânzări și relații cu clienții și am adunat lead-uri personale pe care le-am adăugat în portalul CAS CRM ca oportunități rezultate în urma expoziției și pe care le vom monitoriza și urmări în perioada imediat următoare”,
ne-a declarat Ștefan Pitrop, sales manager Soft Net Consulting.
Printre speakerii la eveniment – grupați pe șapte scene tematice – s-a numărat și Mircea Prelipceanu, un român care a ajuns head of international sales la CAS Software AG. Intervenția sa pe scena IT OPS dedicată soluțiilor de business s-a concentrat pe o temă provocatoare: “CRM Agenda 2020 – Viitorul începe astăzi”. În esență, mesajele domnului Prelipceanu au fost următoarele:
Firmele și utilizatorii dispun astăzi de un volum imens de date, dar nu prea știu ce să facă în mod eficient cu ele. Un CRM dedicat este esențial pentru reducerea complexității interacțiunilor și gestionarea supraîncărcării informaționale. Simplificarea comunicării digitale cu clientul – care rămâne în centrul preocupărilor oricărei afaceri de succes – presupune o abordare modernă, de social relationship management, care integrează legături ale afacerilor cu social media.
Inteligența artificială va implica în viitorul apropiat roboții software în analiza vocii și tonului interacțiunilor cu prospecții care, dincolo de conținutul dialogurilor purtate, va ajuta vânzătorii la estimarea șanselor de succes ale unei noi relații de business.
Trăim cu toții într-un CRM global și ne străduim să ajungem din perspectivă emoțională la clienții noștri, să îi inspirăm și să îi transformăm în fani ai brandurilor noastre. Construirea de relații pe termen lung cu clienții este singura abordare viabilă a viitorului.
CAS CRM face parte din această revoluție digitală.