Asistenți Inteligenți în CAS CRM
Crește capacitatea echipei tale de vânzări cu puterea Inteligenței Artificiale
CAS genesisWorld este primul sistem CRM care integrează nativ asistenți digitali bazati pe Inteligență Artificială. Tehnologia patentată AIA® (Augmented Intelligence Assistants) ajută utilizatorii individuali să-și desfășoare mai eficient activitățile de relații cu clienții și să câștige timp.
Funcționalități
Cum ajută Asistenții Inteligenți
Căutare proactivă a informațiilor
În funcție de activitatea desfășurată, utilizatorii primesc informații corelate despre clienți și tranzacții, atât din surse interne, cât și externe.
Organizarea agendei
Asistentul inteligent corelează programul și identifică intervalul optim pentru desfășurarea unei întâlniri, fizice sau virtuale
Recomandări de acțiuni cu privire la clienți
Pe baza datelor despre un client, asistentul virtual propune, în mod autonom, desfășurarea unor acțiuni, de la stabilirea unei întâlniri la follow-up și oferirea unui discount.
Smart Actions
Sistemul permite automatizarea inteligentă a unor diverse sarcini repetitive: înregistrare de date, expediere de notificări, follow-up, etc.
Asistenții Inteligenți Augmentați nu vizează înlocuirea angajaților umani, ci îi ajută să-și desfășoare mai eficient activitatea, oferindu-le informații și suport digital.
Prin explorarea detaliată a relațiilor cu clienții dintr-o perspectivă completă de 360°, ai posibilitatea de a atrage și menține clienții și potențialii clienți într-un mod durabil în timpul comunicării. Ai la dispoziție imediat funcționalități integrate bazate pe inteligență artificială și asistenți de inteligență avansată (AIA®) fără costuri suplimentare.
Facilități
Asistent de pornire
Orientare rapidă, care te ajută să economisești timp chiar de la început - în special pentru integrarea inspirată a noilor angajați.
Scanner de carduri CAS
Captează noile contacte de afaceri din mers direct în soluția CRM + AIA® folosind scanerul de carduri CAS integrat.
Căutare Picasso
În utilizarea zilnică, căutarea Picasso bazată pe inteligență artificială sugerează utilizatorilor rezultate de căutare care se bazează pe comportamentul individual de căutare, făcând rezultatele din CRM din ce în ce mai precise în raport cu clienții și proiectele.
Asistent de oportunități de vânzări (Opportunity Wizard)
Simplifică și accelerează gestionarea clienților potențiali în vânzări.
Asistent de campanie prin e-mail
Sprijină crearea și trimiterea de e-mailuri seriale personalizate pentru a oferi clienților informații și mai bine direcționate.
Asistent de relații
Permite măsurarea satisfacției clienților pe baza „principiului evantaiului”.
Asistenții Inteligenți Augmentați în practică
Beneficiile în practică: Toate fluxurile de lucru și procesele din vânzări, marketing, service, asistență și managementul proiectelor și ale produselor sunt automatizate și accelerate în mod transparent.
Asistenții inteligenți, întăresc baza pentru luarea deciziilor pentru toți utilizatorii și îi ghidează eficient prin pașii individuali ai diferitelor procese. De exemplu, expertul pentru relațiile cu clienții vă oferă o imagine de ansamblu unică a calității relațiilor dvs. și ilustrează dintr-o privire modificările specifice clientului pe baza valorilor de referință.
“Opportunity Wizard” este un asistent inteligent în CAS genesisWorld care ajută utilizatorii să creeze și să execute un proces de vânzare, sugerându-le pașii și acțiunile necesare. Asistentul propune etapele:
- Selecție lead-uri și date de contact.
- Creare mesaje.
- Definirea ofertei comerciale.
- Planificare acțiuni.
- Închiderea tranzacției.
Iar pentru fiecare dintre acestea, oferă acces imediat la toate înregistrările aferente și datele necesare. Lucrând cu suportul tehnologiei AIA, utilizatorii lucrează organizat, câștigă timp și obțin rezultate mai bune.
Ce beneficii aduc Asistenții Virtuali echipei tale de vânzări
- Organizare mai eficientă a muncii.
- Câștig de timp și viteză mare de reacție.
- Creșterea ratei de atingere a targetului.
- Focus pe relația directă cu clienții.
- Acomodare mai rapidă a noilor angajați.
- Proactivitate.
Avantaje
VERSATILITATE ȘI ADAPTABILITATE
PRODUCĂTOR CONSACRAT ȘI PREMIAT
SECURITATEA DATELOR PE DISPOZITIVE MOBILE
POTRIVIT PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII
TEHNOLOGIE
INOVATIVĂ
REȚEA DE PARTENERI
CERTIFICATĂ
Soft Net Consulting este partener Gold al CAS Software AG, compania germană care a dezvoltat sistemul CRM CAS genesisWord. Avem toate competențele pentru implementarea și personalizarea sistemului CRM CAS conform cerințelor oricărei organizații din România. Au ales să lucreze cu noi la implementarea sistemelor CRM companii precum Mikro Kapital, Autonom, Pinum, etc.