Secretariat Virtual în ASiS ERP – Cea mai bună soluție pentru a scăpa de hârtii
O imagine comună a firmelor românești este cea a birourilor pline de hârtii. Printăm pe coli A4 și plimbăm mii de documente anual, fără să ne dăm seama că hârtia
O imagine comună a firmelor românești este cea a birourilor pline de hârtii. Printăm pe coli A4 și plimbăm mii de documente anual, fără să ne dăm seama că hârtia
Digitalizarea fluxurilor de lucru într-o companie implică transformarea proceselor tradiționale, manuale, în procese automatizate și optimizate prin utilizarea tehnologiei.
Stilul modern de business, combină munca remote cu prezența fizică la sediu și cere forței de muncă să fie conectată și eficientă oriunde și oricând. Astăzi angajații nu mai depind
Suntem atât de prinși cu activitatea zilnică, încât riscul de a uita anumite informații este ridicat. Sistemul ERP ASIS are o rezolvare a acestei probleme prin integrarea în interfața de
Analiza centrelor de profit și pierdere (P&L) este esențială pentru o companie deoarece oferă o înțelegere detaliată a performanței financiare și a viabilității afacerii
Să profităm de tehnologie pentru a automatiza sau optimiza operațiunile și suportul decizional, înlocuind metodele tradiționale de lucru (agende, tabele Excel) cu aplicații inteligente care cresc eficiența, accesibilitatea și flexibilitatea.
Sistemul de raportare și monitorizare RO e-Transport se aplică încă din 2023, însă în ultimii ani a suferit numeroase modificări, care au creat confuzie în rândul transportatorilor. Din ianuarie 2025,
Digitalizarea activității pare să fie singura direcție viabilă. Există deja numeroase companii care au făcut acest pas și au investit în soluții moderne care permit gestionarea inteligentă atât pe circuitul
Finalul lunii septembrie ne-a adus recunoașterea pentru al treilea an consecutiv ca partener GOLD al CAS Software. Rămânem singurul partener GOLD atât din România, cât și din Europa de Est,
Asistenții virtuali și chatboții au fost adoptați de aproape toate industriile ca prim punct de contact. Sunt preferați de clienți pentru că oferă suport 24/7 instant, într-o epocă în care