CAS Partner Conference Torino 2024. Am reconfirmat statul de Gold Partenr și am aflat noutățile versiunii CAS CRM x16

Cuprins

Finalul lunii septembrie ne-a adus recunoașterea pentru al treilea an consecutiv ca partener GOLD al CAS Software. Rămânem singurul partener GOLD atât din România, cât și din Europa de Est, acest rezultat fiind urmarea unor investiții constante în divizia de CRM și servicii asociate. În acest context, am participat pe 26-27 septembrie la CAS Partner Conference în Torino, Italia, alături de managementul CAS Software și de alți parteneri de top din Europa.

Dincolo de premierea celor mai activi parteneri, conferința are ca obiectiv comunicarea celor mai recente inovații tehnologice și de business pe care CAS Software le propune mediului de afaceri. Noutățile au vizat atât soluțiile CAS genesisWorld (lansarea versiunii x16), cât și SmartWe și comunitatea We.Network, un ecosistem de business unic creat de CAS Software, după modelul rețelelor sociale actuale.

Ce aduce nou CAS genesisWorld x16

Anual, CAS lansează noi versiuni ale soluțiilor CRM, în care integrează pe de o parte rezultatele Laboratorului de Cercetare din Karlsruhe, iar pe de altă parte feedback-ul primit din partea unui consiliu consultativ, din care fac parte mai mulți parteneri. Disponibilă comercial din septembrie, versiunea x16 aduce câteva noutăți semnificative:

Business Process Automation (BPA): CAS genesisWorld va include funcționalități BPA, utilizatorii având posibilitatea modelării unor fluxuri specifice prin drag-and-drop, în baza unui meniu extins de comenzi/acțiuni. Practic, pot fi create fluxuri cu multiple reguli și acțiuni pentru diverse scenarii: distribuirea de tichete sau lead-uri pe baza unor criterii specifice, alertarea unor utilizatori la schimbarea unor înregistrări din baza de date, monitorizarea unor înregistrări și escaladarea unei acțiuni către un responsabil la atingerea unei anumite valori etc. Fluxurile vor fi create direct de utilizatori, acceptă structuri arborescente și pot genera automat informări, alerte sau chiar acțiuni. Aplicația va integra o serie de șabloane pentru a face mai facilă crearea acestor fluxuri automate de lucru. În licențierea de bază, aceste funcționalități vor fi limitate la un număr de fluxuri, utilizarea nelimitată fiind disponibilă în licențierea Premium.

– Picasso Augmented Artificial Assistants (PAIA): Reprezintă o serie de asistenți inteligenți care pot procesa automat informații în cadrul fluxurilor de lucru. Este vorba de funcționalități specifice uneltelor GenAI, sistemele CAS CRM integrându-se cu ChatGPT sau Mistral (o platformă LLM dezvoltată în Franța). Acești asistenți vor sumariza înregistrări de date, informații din emailuri, vor face traduceri de text sau vor iniția automat acțiuni în funcție de evoluția unei scrieri, scor, oportunități etc.

– Funcționalități de social CRM: Prin integrarea cu We.Network (o rețea socială privată dezvoltată de CAS Software), utilizatorii CAS genesisWorld pot crea comunități și campanii de comunicare/colaborare mult mai elaborate și eficiente. Platforma We.Network este acum disponibilă și în limba engleză și, prin integrarea cu sistemul CAS CRM, permite crearea unei rețele sociale private restrânse pentru clienții unei companii, membrii unei asociații profesionale sau ecosisteme de business, membrii unor rețele de distribuție etc. Este disponibilă o diversitate de mijloace și canale de comunicare și colaborare, însă într-un mediu securizat și controlat, fără temeri legate de confidențialitate sau utilizarea abuzivă a datelor, ca în cazul rețelelor sociale publice.

– Integrare avansată cu aplicații terțe: Pentru proiectele în care CAS CRM este integrat cu alte aplicații de business (ERP fiind cel mai frecvent scenariu, dar și platforme de email marketing, spre exemplu), sunt disponibile o serie de “webhooks” care permit activarea automată a unor acțiuni sau fluxuri de lucru în aplicațiile terțe.

– Integrare mai bună cu Microsoft Teams: Având în vedere că Teams este, de departe, cea mai utilizată platformă de colaborare, avantajele acestei integrări se răsfrâng asupra unui număr mare de companii. Practic, utilizatorii comuni pot crea întâlniri Teams direct din CAS, pot partaja date și contacte, pot face căutări în CAS CRM direct din chat etc.

– Extinderea utilizării elementelor de tip SmartTag: Acestea sunt etichete digitale similare cu funcția de #Hashtag din platformele social media și pot fi adăugate oricărei informații din sistem. Pot menționa interesul clientului pentru un anumit produs, participarea la un eveniment, abonarea la un newsletter, o situație etc. Pe baza SmartTag-urilor, utilizatorul poate face filtrări, căutări foarte rapide și selecții de date. Începând cu x16, SmartTag-urile pot fi utilizate și în asistentul de creare a campaniilor de email, ceea ce deschide numeroase oportunități de selecție.

– Acțiuni recurente: Noua versiune oferă posibilitatea creării de acțiuni sau întâlniri repetitive atât din aplicația mobilă, cât și din clientul web/desktop.

Verificarea automată a duplicatelor: La crearea sau modificarea unei înregistrări, cum ar fi un contact, duplicatele sunt afișate automat și, dacă este necesar, sunt îmbinate. Datele corelate și SmartTag-urile pot fi transferate.

Pe termen lung, CAS acordă o atenție mare interfețelor web și mobile, care vor deveni tot mai bogate funcțional, precum și îmbunătățirii experienței de utilizare prin adăugarea de noi vizualizări, alerte și notificări. Obiectivul major este îmbunătățirea experienței de utilizare prin elemente de AI și web design.

Acestea sunt doar câteva dintre noutățile aduse de versiunea CAS genesisWorld x16. Vă invităm să o testați pentru a avea o impresie de primă mână. Soluția este disponibilă atât pentru implementări noi, cât și pentru upgrade, acțiune pe care vă recomandăm să o faceți dacă în prezent rulați o versiune anterioară, care în timp va rămâne fără actualizări.

Cele mai noi articole

Solicită acum o demonstrație gratuită.

Abonare la newsletter.