Care sunt beneficiile?
Investește în relațiile cu clienții pentru a crește vânzările și pentru a crea o bază de dezvoltare pe termen lung.
Valoarea afacerii printr-un program CRM
Sistemele sau programele CRM oferă o perspectivă de 360 de grade asupra clienților și automatizează activitatea angajaților din Vânzări, Marketing și Suport. Datele clienților sunt accesate centralizat, indiferent de locație, iar întreaga echipă acționează la unison.
VALOAREA ADĂUGATĂ A UNUI PROGRAM CRM
VÂNZĂRI
Sistemul CRM documentează, disciplinează și optimizează procesele de vânzări ale companiei. Toate datele despre clienți sunt gestionate centralizat, astfel încât să poți urmări prompt și eficient șansele de finalizare ale unei vânzări. Permite coordonarea și controlul echipei, precum și automatizarea sarcinilor de rutină. CRM-ul te ajută să te concentrezi asupra oportunităților și clienților și nu asupra datelor, fluxurilor de lucru și înregistrărilor.
MARKETING
Funcționalitățile de segmentare și automatizarea ale operațiunilor specifice fac din CRM sistemul ideal pentru departamentele de Marketing. Datele despre clienți sunt stocate centralizat și analizate inteligent pentru a obține perspective unice asupra nevoilor acestora. Prin integrarea cu social media și uneltele de email-marketing, sistemul CRM garantează succesul campaniilor de informare și promovare.
SERVICII SUPORT
O abordare profesională a interacțiunilor post-vânzare este esențială pentru obținerea unui nivel superior de satisfacție al clienților. Indiferent dacă vorbim de solicitări de service, mentenanță, reclamații etc., sistemul CRM pune ordine în această activitate și oferă transparență asupra cazurilor, pentru o intervenție promptă și în timp util. Astfel, asistarea competentă a clientului devine o stare de fapt pentru întreaga organizație.
DIGITALIZEAZĂ-ȚI AFACEREA CU O SOLUȚIE CRM PENTRU:
- Accelerarea vânzărilor
- Optimizarea marketingului
- Îmbunătățirea serviciilor
SOLUȚIILE CRM DISPONIBILE CU SOFT NET CONSULTING
CAS genesisWorld
CAS genesisWorld este un sistem CRM standard, care îți oferă cel mai bun suport pentru managementul clienților, prospecților, angajaților, furnizorilor și partenerilor de afaceri. Extrem de flexibil și modular, acesta se adaptează la specificul oricărei organizații și crește odată cu aceasta. Integrează cele mai noi tehnologii, inclusiv Inteligența Artificială, și oferă una dintre cele mai moderne și prietenoase interfețe de utilizator. CAS genesisWorld este dezvoltat de compania germană CAS Software AG.
SmartWe
SmartWe este un sistem CRM în cloud, inteligent și auto-configurabil, livrat pe bază de abonament și găzduit în Germania conform cu toate normele de securitate a datelor și în conformitate cu GDPR. SmartWe este atât de ușor de configurat și de utilizat încât îl poți avea funcțional în doar 10 minute de la încheierea abonamentului. Integrează funcționalități inteligente și descoperă tot ce îți este necesar pentru gestiunea relațiilor cu clienții tăi.
EXPERIENȚĂ
Performanță
AFLĂ MAI MULTE
Întrebări adresate frecvent
Functionalitățile unui program CRM
- Gestiunea completă a proceselor de vânzări, de la preluarea și calificarea lead-urilor și până la încheierea unui contract
- Marketing automation pentru executarea eficientă a campaniilor de marketing
- Funcționalități inteligente pentru căutarea informațiilor și documentelor
- Helpdesk și portal self service pentru clienți
- Georeferențiere și vizualizare pe hartă a locațiilor clienților
- Integrare cu alte unelte de colaborare precum Office 365 și Teams
- Mobilitate extremă cu accesarea înregistrărilor de oriunde și de pe orice dispozitiv (inclusiv wearables)
- Lucru colaborativ cu facilități pentru delegarea de task-uri și responsabilități
- Facilități de project management
- Suport intuitiv pentru fluxuri de lucru
- Serviciu de notificare și acțiuni automate
- Tablouri de bord și rapoarte complexe asupra activității
Beneficiile utilizării unui program CRM
PENTRU VÂNZĂRI
- Exploatarea mai bună a oportunităților
- Scăderea ciclului de vânzare
- Automatizarea operațională
- Disciplinarea echipei prin crearea unor procese bine structurate
- Creșterea productivității individuale
- Coordonarea facilă în echipă
- Integrarea rapidă în activitatea de zi cu zi
PENTRU MARKETING
- Automatizarea operațională prin integrare cu alte platforme
- Comunicarea facilă cu alte departamente
- Simplificarea segmentării bazei de clienți
- Vizibilitate asupra pieței și a publicului țintă
- Un control mai bun asupra conturilor de social media
PENTRU MANAGEMENT
- Simplificarea comunicării cu echipa și a alocării de sarcini
- Acces la rapoarte și analize asupra activității
- Suport decizional în timp real
- Un control mai bun asupra echipei și a obiectivelor alocate