PROGRAM CRM
CAS genesisWorld
Diferențiatori
CAS genesisWorld este prima soluție la nivel global care oferă CRM integrat cu Asistenti Virtuali Inteligenți
- Funcționalități avansate pentru vânzări, marketing si service. Oferă o perspectivă la 360 de grade asupra clienților
- Suport pentru gestiunea oricărui tip de relații: clienti, parteneri de afaceri, angajați, membri ai asociațiilor profesionale și cluburi sportive etc
- Mobilitate extrema. Soluția este disponibilă pe orice tip de dispozitiv mobil, inclusiv ceasuri inteligente.
- Interfaţă super personalizabilă în functie de utilizator, rolul său în organizatie sau specificul activității.
- Asistenţi cu Inteligenţă Artificială pentru automatizarea sarcinilor zilnice și creșterea productivității
- Integrare cu cele mai cunoscute soluții de colaborare si marketing, precum Office 365 si Mailchimp
Descarcă e-book ”SISTEMELE CRM. CE SUNT ȘI DE CE SĂ LE FOLOSEȘTI ?”
Rating de top în satisfactia clientilor
Proiectat pentru lucru hibrid și libertate digitala, sistemul CRM CAS genesisWorld a primit un scor de 1.73 (1 reprezentând Foarte Bine, iar 5 Nesatisfăcător) în ediţia 2021 a studiului Trovarit AG “Soluții CRM in utilizare practică”. CAS CRM s-a plasat peste media competitorilor la majoritatea aspectelor, excelând la flexibilitate şi personalizare, adaptare la SMB, project management, mobilitate etc.

Cea mai ergonomica solutie de CRM din Romania

Pentru că succesul unui proiect CRM stă în utilizare, alege cea mai ergonomică soluție, pe care angajații tăi o vor îndrăgi de la primul contact.
- Toţi angajaţii şi toate departamentele vor lucra centralizat cu un singur sistem
- Gestionezi inteligent întreg ciclul relaţiei cu un client, de la primul contact şi calificarea ca lead, până la semnarea contractului şi oferirea serviciilor de suport
- Experienţa de utilizare este aceeaşi indiferent dacă este pe laptop, tableta sau mobil
- Datele şi înregistrările clienţilor rămân permanent în companie şi sunt accesate securizat şi în conformitate cu GDPR
- Utilizatorii au la dispoziţie un ajutor important în activitatea zilnică şi atingerea obiectivelor personale
- Managerii pot coordona şi controla mai eficient echipele, chiar şi când lucrează de la distanţă
- Utilizatorii îşi pot personaliza sistemul şi modul de lucru după cum consideră necesar
Referințe internaționale
Peste 400.000 clienti multumiti

Cine este CAS Software AG?
46 mil. EUR
Cifra de afaceri a Grupului CAS în 2021
470+
Angajaţii Grupului CAS*
200
Partenerii de vânzări şi implementare
25%
Investiţie în inovaţie - procent cifra de afaceri
520.000
Utilizatori CAS CRM
40
Piețe pe care este prezentă soluție
CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți
Imagine de ansamblu asupra funcţiilor
Cum pot fi inspirați emotional și in mod durabil clienții și potențialii clienti în lumea noastră digitalizată? Soluții individuale, serviciile de primă clasă și comunicarea personali- zată sunt cheile succesului pentru companiile care au focus pe clienți. CAS genesisWorld este asistentul dumneavoas- tră digital, special conceput pentru a vă sprijinii cu funcții inteligente și procese automate pe tot parcursul gestionă- rii relațiilor și management al informației, care vă ajută in consolidarea loialitatii clienților dumneavoastră.
CAS genesisWorld oferă flexibilitatea necesară care contribuie la succesul companiei dumneavoastră asigurând luarea de decizii proactive, totul în combinație cu module de bază indispensabile, module individuale și numeroase posibilități de interconectare cu alte sisteme existente in fiecare companie. Structura modulară vă oferă de aseme- nea, oportunitatea de a personaliza CRM-ul pentru nevoile specifice companiei dumneavoastră, inspirând astfel expe- riențele clienților și generând relații de afaceri durabile

CAS genesisWorld pentru activitatea zilnică

Cheia unei comunicări de succes cu clienții și partenerii de afaceri este un dosar al contactelor central și actualizat, cu o vizualizare la 360° a tuturor informațiilor necesare. Cu CAS genesisWorld puteți obține rapid și centralizat toate informațiile de care aveți nevoie despre un contact. Acest lucru crește eficiența companiei și a echipelor dumneavoastră de lucru, asigurând experiențe impresionante ale clienților, datorită interacțiunilor personalizate și orientate către client, atât online cât și offline Întâlnirile de afaceri, sarcinile sau proiectele de grup sunt transparente iar organizarea lor interdepartamentală este foarte ușoară. Procesele automatizate și sarcinile repetate asigură angajații dumneavoastră se se poată concentra pe ceea ce este important – clienții.
- Any-Relationship-Management (xRM): Modelarea oricărui tip de relație, cum ar fi relațiile cu clienții, sau cu furnizorii, cu partenerii de afaceri, cu angajații etc., ușor de configurat si simplu de folosit.
- Contactele pot fi înregistrate ca persoană individuală, companie / organizație sau ca persoană de contact a unei companii sau organizații incluzând fotografia persoanelor sau logo-ul companiei.
- Contactele pot fi captate foarte rapid, inteligent și simplu direct din semnătura de e-mail, pagini web sau orice document si text, folosind simplu copy paste și valori implicite predefinite.
- Adresele se pot exporta si importa in format vCard.
- Creați noi contacte fotografiind o carte de vizită cu telefonul mobil. Datorită recunoașterii OCR, cartea de vizită este analizată, interpretată și apoi stocată în CAS geneesisWorld ca un contact.
- Verificarea contactelor duble
- Calificarea contactelor: aceasta constă în verificarea, corectarea și adaugarea de informatii lipsă prin compararea contactelor din sistem cu baze de date online ale furnizorilor de servicii de adrese. În plus, poate ajuta la actualizarea și îmbunătățirea datelor despre companii folosind informații din bilanțurile contabile.
- Verificarea consistenței contactelor: sistemul verifică automat daca datele de contact introduse sunt consistente, de exemplu, Codul postal cu Orasul/Regiunea, sau codul IBAN cu Numele bancii.
- Completarea automată a informaţiilor despre adrese pe baza codului poştal, de ex. completarea automată a oraşului, a județului si a regiunii după introducerea codului poştal. Informatie disponibila pentru peste 40 de ţări europene.
- Opțiunea transferului de istoric a contactului de la compania A la compania B, daca persoana îşi schimba locul de munca.
- Persoana de contact cu multiple roluri in diferite firme. Mai multe identități diferite ale acesasi persoane de contact, pot fi create și alocate la companii diferite.
- Clasificarea contactelor: opţiuni de clasificare personalizată an contactelor, de exemplu client tip A / B / C potenţial client, partener de afaceri, furnizor, sau orice altă clasificare dorită.
- Drepturi de acces și editare cu trei opțiuni (publice, sensibile pentru utilizatori, privat) pentru a asigura protecția datelor.
- Ierarhie organizationala. Vizualizare grafica a structurilor si ierarhiei unei corporatii / grup de firme / firme / subfirme.
- Setarea metodei preferate de contactare precum e-mail, SMS, telefon sau poştă convenţională pentru corespondenţă.
- Căutare şi filtrare detaliată a contactelor în funcţie de orice criterii.
- Gruparea contactelor in liste de marketing pentru a fi folosite in campanii.
- Georeferenţierea şi vizualizarea contactelor direct pe hărţi încorporate din OpenStreetMap. Vizualizarea grafică a contactelor selectate sub formă de hărţi termografice (heatmaps).
- Integrarea datelor de contact din reţelele de socializare, inclusiv Facebook, Xing, LinkedIn, Twitter şi bloguri, respectând cele mai noi legi de protecţie a datelor.
- Sincronizare unidirecţională şi bidirecţională a contactelor cu Microsoft Exchange.
- Gestionarea documentelor în orice format precum PDF, imagine, fişiere Microsoft Office sau CAD.
- Atribuirea documentelor în categorii, precum ofertă, proces-verbal sau raport.
- Deschiderea fişierelor în modul de scriere pentru editarea documentelor sau în modul protejat împotriva redactării, doar pentru citire.
- Blocare document
- Salvarea versiunilor anterioare ale documentelor si detaliere de observaţii.
- Şabloane personalizate în designul companiei: scrisori, faxuri şi emailuri pentru comunicările rapide.
- Compunerea şi trimiterea scrisorilor, faxurilor şi e-mailurilor personalizate cu câmpuri variabile, date din sistem, şi ataşamente. Documentele pot fi trimise pe e-mail direct din sistem fara a fi nevoie de alte operatii.
- Import de imagini
- Interfaţă flexibilă pentru a crea şi edita documentele direct în Microsoft Office. documene
- Arhivare: stocarea centralizată a oricăror documente în arhiva sistemului.
- Legarea documentelor (atasarea) cu orice alte seturi de date, de exemplu, o adresă sau o întâlnire.
- Task-uri / Sarcini: gestionează toate sarcinile în curs sau finalizate, clasificate ca sarcini unice sau de echipă.
- Vedere generală listă: afișarea sarcinilor în formă de listă personalizabilă cu orice ordine de sortare, cum ar fi cuvinte cheie, prioritate sau termen limită.
- Atribuirea & Delegarea responsabilităţilor: nreați sarcini pentru alți angajați și definiți o persoană responsabilă cu procesarea sarcinii create.
- Serviciul de notificări: notificarea sarcinilor nou create sau la primirea unei sarcini delegate.
- Priorități și clasificare prin culori: Puteți utiliza un sistem de prioritati A, B sau C care include si o evidențiere a culorilor pentru clasificare vizuală mai rapidă a priorităților.
- Editarea duratei și a stării: Planificarea duratei de executie a unei sarcini în valoare estimată, țintă și reală, precum și afișarea stării procesării ca si bara de progres și în procente.
- Planificarea sarcinilor: planificarea unei sarcini utilizând sarcinile follow-up.
- Funcţia alerte: Alertă automată la termenul limită al sarcinii.
- Mutarea sarcinilor: Mutarea automată a sarcinii dacă aceasta nu este finalizată.
- Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile: Sincronizare unidirecţională si bidirecţională cu dispozitive mobile.
- Client E-mail intern: utilizarea opţională a clientului de e-mail integrat în CAS genesisWorld.
- Mode online / offline: accesul online şi offline la emailurile din CAS genesisWorld email client.
- Integrare cu client e-mail extern
- Client CRM direct in Outlook: informații importante din CAS genesisWorld sunt disponibile direct in Microsoft Outlook fara a fi nevoie de a deschide CRM-ul intr-o fereastra separata.
- xRM mail: creați și personalizați e-mailuri ținând cont de informații relevante din diverse surse, de exemplu, evenimente, oportunități de vânzare, apeluri telefonice sau chestionare.
- Criptare S/MIME: Citiți, trimiteți și arhivați e-mailuri in forma criptata S/MIME end-to-end.
- Trimitere de e-mailuri direct din contact: trimiterea directă de e-mailuri direct din datele de contact a unei companii / persoane.
- Legături logice: legarea automată a e-mailurilor cu adresele asociate și tipurile suplimentare de înregistrare de date
- Trimiterea și arhivarea campaniilor de e-mail: campanii de e-mail cu trimitere directă sau programata automat pentru alt moment in viitor, inclusiv arhivarea automată a campaniilor de e-mail trimise cu legaturi logice catre clienti.
- Stare trimitere: afişarea stării progresului în momentul trimiterii mesajelor email.
- Reguli pentru e-mailuri: stabilirea regulilor pentru mutarea sau arhivarea automată în dosarele predefinite.
- Arhivare: arhivați e-mailuri individuale direct în dosarul de client si puteti utiliza șabloane de arhivare pentru a seta automat legăturile logice (cu o oportunitate de vanzare, sau proiect de exemplu) și independent de clientul de e-mail sau hardware-ul folosit, de exemplu, tablet-PC-urile, sau telefoane mobile.
- Formă de adresare & semnaturi: se pot folosi forme de adresare predefinite pentru comunicarea individuală cu clientii și setări globale sau individuale pentru semnaturi.
- Asistent Out-of-office: definirea mesajelor pentru perioada în care nu sunteţi la birou cu ajutorul unui asistent automat.
- Verificarea automată a ortografiei.
Telefoane
- Documentarea conţinutului unui apel telefonic – apleuri primite / efectuate.
- Recunoaşterea apelantului: Identificarea apelurilor primite şi afişarea automata a datelor de contact si istoricul clientului, alternativ se poate deschide doar jurnalului de apeluri (CTI).
- Salvarea tuturor apelurilor: crearea jurnalelor de apeluri și a listelor de apeluri, efectuate, primite, programate, pierdute.
- Actualizarea automată a datelor: Actualizarea automată a datelor cheie precum informatii despre partea apelantă, și parametrii apelului – data / ora de început încheierea şi durata apelului (CTI).
- Apeluri telefonice programate: Programarea apelurilor telefonice ca o înregistrare de date dedicată vizualizarea în calendarul dumneavoastră.
- Apelare rapidă direct din ecranul de adrese printr-un simplu click.
- Sisteme telefonice acceptate: Toate sistemele telefonice care acceptă TAPI, și in plus Skype for Business și Swyx.
Calendar
- Creare întâlniri: creați cu ușurință întâlniri direct în calendar și includeți automat participanții relevanți.
- Calendar personal: calendar personal cu planificare publică, confidenţială sau personală.
- Calendar de echipă: afișați mai mulți utilizatori într-un singur calendar pentru a oferi o imagine de ansamblu rapidă a intervalelor de timp liber.
- Calendar resurse: afişarea resurselor in calendar precum sălile de conferinţe, autovehiculele companiei sau echipamentele necesare in multiple situaţii.
- Vizualizare calendar partajat: vizualizarea calendarelor altor utilizatori.
- Drepturi de acces: permiterea drepturilor speciale de vizualizare în perioade libere sau blocate.
- Vizualizare zi / săptămână / lună: afişare întâlniri pe zile, săptămâni sau luni.
- Zile de sărbătoare legală: afişarea şi planificarea zilelor de sărbătoare legală
Întâlniri
- Întâlniri private și confidențiale: puteți marca întâlnirile ca private sau confidențiale. Cele private pot fi vizualizate doar de către participanții directi la întâlnire iar cele confidențiale pot fi vizualizate numai de utilizatorii autorizați.
- Întâlniri publice: marcaţi întâlnirile ca publice, accesibile de către toţi colegii.
- Acces la întâlnirile terţilor: vizualizarea întâlnirilor terţilor unde nu sunteţi participant. Acest lucru necesită atribuirea drepturilor corespunzătoare.
- Evenimente zi-completă: selectează opţiunea “eveniment zi-completă” la întâlniri programate pentru întreaga zi.
- Întâlniri “în afara biroului”: marcaţi întâlnirile ca fiind “în afara biroului”
- Întâlniri cu format iCalendar: invitarea participanților externi la o întâlnire, precum şi captarea răspunsul la invitaţiile externe.
- Delegarea întâlnirilor: crearea de întâlniri pentru terţi.
- Întâlniri fără suprapuneri: afișând disponibilitatea utilizatorilor sau a resurselor, de exemplu, săli de întâlnire sau mașini la piscină, este mult mai ușor să planificați întâlniri fără suprapuneri.
- Întâlniri recurente: creați întâlniri recurente pe bază zilnică, săptămânală, lunară sau anuală.
- Reprogramare: mutaţi întâlnirile programate uşor cu “drag and drop”.
- Reprogramare automată: reprogramarea automată a întâlnirilor recurente în cazul în care cad în weekendsau zilele de sărbătoare legală.
- Serviciul de notificări: notificare la scurt timp înainte de expirarea programării întâlnirilor recurente cu privire la crearea de noi programări, sau atunci când întâlnirile sunt şterse sau modificări ale celor existente.
- Funcţia alerte: alerte personalizabile pentru situații relevante.
- Legaturi logice in sistem: programări legături logice cu toate înregistrările relevante de date din sistem precum documente, adrese sau proiecte.
- Sincronizarea datelor cu soluţii Microsoft: sincronizarea întâlnirilor cu Microsoft Exchange / Microsoft Outlook.
- Sincronizarea datelor cu dispositive mobile: sincronizare uni / bidirecţională cu dispozitive mobile – telefoane mobile, tablete.
- Dosarul clientului: vedere structurată şi cronologică a întregului istoric legate de un client, precum toată comunicarea arhivată – emailuri, telefoane, vizite, documente sau oportunităţi de vânzare.
- Tabloul de bord: vă oferă o vizualizare optimizată si rapida a stării curente și al detaliilor cheie ale clienților.
- Meniu Radial: acces rapid la diferite acțiuni pentru înregistrările de date, prin meniul radial.
- Legături logice cu sens semantic: atribuirea legăturilor logice dintre înregistrările de date bazate pe valori definite precum legăturile dintre clienţi, concurenţi şi contactele cheie din cadrul unei oportunitati de vanzare.
- Afișare selectivă a informației și legături logice: opțiuni complete de filtrare pentru afișarea selectivă a datelor referitoare la un client, de exemplu, oportunități deschise.
- Configurație specifică utilizatorului: utilizatorii au acces numai la datele care le sunt relevante.
- Funcționalitate completă offline: acces la datele CRM și funcțiile CRM în modul offline.
- Conexiune la sisteme ERP: Integrați flexibil sistemele ERP pentru a sincroniza facturi, produse, prețuri . Acest lucru contribuie la asigurarea transparenței depline în cadrul oportunitatilor de vanzare, oferte- lor, facturilor sau starea plaților
- Căutarea Picasso: asistenții inteligenți care folosesc algoritmi IA îți oferă informații rapid și sugestii pentru activitățile tale actuale.
- CAS SmartSearch: căutare în timp real, inteligentă cu listă personalizată şi hit list, sortată în funcţie de relevanţă.
- Căutare globală: căutați activ în toate tipurile de înregistrări de date, de exemplu, adrese, documente, întâlniri sau e-mailuri arhivate.
- Căutare fonetică: căutare simplificată de contacte bazată pe asemănări fonetice, de exemplu caut “Ion”, iar sistemul va oferii, de asemenea, si rezultate posibile pentru “Ionescu” sau “Ionuț”, dar si “Jorn” sau “Yannis”.
- Căutare în dosarul clientului: căutarea intrărilor din dosarul clientului pentru anumite cuvinte specifice, de exemplu, în câmpul “Subiect” din toată informatia din dosar.
- Opțiuni de căutare și filtrare ținând cont de legăturile logice: Puteți efectua o căutare detaliată, incluzând toate atributele dorite ale unei înregistrări de date și orice informații legate suplimentar, de exemplu, toți clienții cu oportunități deschise care nu au fost neglijati in ultima perioadă
- Căutari complexe: Interogări complexe de căutare prin condiții de filtrare, cu paranteze, “și / sau” condiții și “mai mari / mai mici de / egale cu” condiții.
- Căutarea Picasso: asistenții inteligenți care folosesc algoritmi IA îți oferă informații rapid și sugestii pentru activitățile tale actuale.
- CAS SmartSearch: căutare în timp real, inteligentă cu listă personalizată şi hit list, sortată în funcţie de relevanţă.
- Căutare globală: căutați activ în toate tipurile de înregistrări de date, de exemplu, adrese, documente, întâlniri sau e-mailuri arhivate.
- Căutare fonetică: căutare simplificată de contacte bazată pe asemănări fonetice, de exemplu caut “Ion”, iar sistemul va oferii, de asemenea, si rezultate posibile pentru “Ionescu” sau “Ionuț”, dar si “Jorn” sau “Yannis”.
- Căutare în dosarul clientului: căutarea intrărilor din dosarul clientului pentru anumite cuvinte specifice, de exemplu, în câmpul “Subiect” din toată informatia din dosar.
- Opțiuni de căutare și filtrare ținând cont de legăturile logice: Puteți efectua o căutare detaliată, incluzând toate atributele dorite ale unei înregistrări de date și orice informații legate suplimentar, de exemplu, toți clienții cu oportunități deschise care nu au fost neglijati in ultima perioadă
- Căutari complexe: Interogări complexe de căutare prin condiții de filtrare, cu paranteze, “și / sau” condiții și “mai mari / mai mici de / egale cu” condiții.
- Definirea vizualizării tablourilor de bord de la nivelul companiei pentru a oferi o vedere generală a tuturor datelor relevante.
- Tabloul de bord pentru clienţi sau proiecte: vedere de ansamblu specifică clienţilor a datelor definite care includ cifre din vânzări, plângeri şi produse vândute.
- Şabloane de rapoarte predefinite: accesul la şabloane de rapoarte în format PDF pentru prezentarea oricărei selecţii de date.
- Definirea personalizată de şabloane de rapoarte: definirea de şabloane suplimentare de rapoarte pentru prezentarea unei vederi de ansamblu a datelor.
- Gruparea interactivă a datelor în liste.
- Exportul analizelor de date: există o serie de opțiuni disponibile in sistem pentru a exporta rezultatele analizelor datelor pentru o editare ulterioară sau pentru a analiza datele în alte sisteme precum Microsoft Access sau Business Intelligence Tools.
- Export de date în format (CSV) pentru editarea ulterioară în alte aplicaţii.
- Trimitere automata de rapoarte pe e-mail: rapoartele pot fi generate si trimise automat la o dată / interval dorit, către un alt utilizator al sistemului sau către clienţi.
- Arhivare: rapoartele pot fi arhivate si legate logic la dosarele de client pentru a fi interogate oricand pentru comparaţie.
- Integrare cu Crystal Reports.
- Informaţii despre companie: prezentarea structurii comapniei cum ar fi divizii, subdivizii, arbore organizaţional.
- Tabloul de notificări şi forumuri de discuţii: schimb de informații la diverse niveluri: nivel de companie, departamental, de grup sau specific pe anumite proiecte.
- Angajati și competențe: căutați angajați cu competențe sau abilități specifice.
- Galerie de imagini cu angajaţii: afișați o galerie de imagini a angajaților cu detalii despre abilitățile și competențele lor.
- Definirea proceselor și a fluxurilor de lucru interne: afișarea proceselor de lucru pentru o gestionare rapidă, cum ar fi crearea automată a unei sarcini atunci când trimiteți o solicitare de asistență la departamentul IT.
- Pagina de start personală: definirea unei pagini personale de start cu module personale precum „Taskurile mele de astăzi”, sau „Buletin de ştiri interne“, favorite personale, sau notificări.
- Agenda telefonică a companiei: agenda telefonică a angajaţilor cu funcţii de căutare şi acces direct la pagina personală a angajaţilor.
- Planificări la nivelul companiei şi a departamentului: accesul la calendarele partajate ale altor departamente sau ale întregii companii.
- Liste cu zilele de naştere cu notificare activă pe pagina de start.
- Bază de date cu informaţii: fișiere structurate de documente și informații cheie, inclusiv opțiuni ușoare de căutare și acces.
- Organigramă: vedere generală a ierarhiei corporaţiei cu posibilitatea de contactare directă a persoanelor din organigramă.
- Flux administrare concedii: cereri de concediu, aprobarea de către superiorul ierarhic aferent, administrarea cererilor si detaliilor de concediu.
- Calendar şi liste concedii: vedere generală a concediilor luate, aprobate, refuzate şi programate.
- Managementul absenţelor: managementul perioadelor de absenţă, cu vedere generală şi opţiuni de evaluare.
- Formulare online: acces la formularele companiei, de ex. sugestii de îmbunătăţirea proceselor intrerne, şi posibilitatea de a crea formulare online noi şi personalizate utilizând un designer integrat.
- Checklists: liste integrate și personalizabile pentru planificare și pregătire de activitati, de exemplu, pentru târguri comerciale sau călătorii de afaceri.
- Calendar: calendar personal cu avertisment în caz de suprapuneri cu alte întalniri planificate.
- Calendar de echipă: acces la calendarele partajate ale altor angajaţi şi grupuri.
- Calendar resurse și managementul resurselor: acces la calendarele partajate de planificare a resurselor și managementul resurselor companiei precum sălile de conferinţă sau autovehiculele companiei.
- Vedere de ansamblu a proiectelor: pagina de start a proiectului cu informaţii legate logic – angajaţi, întalniri, documente şi sarcini.
- Managementul contactelor: gestionarea companiilor, persoanelor de contact şi contactelor individuale.
- Managementul documentelor: completarea şi publicarea structurată a tuturor tipurilor de documente.
- Dosar general: consolidarea documentelor cheie legate de un proiect într-un singur dosar.
- Managementul sarcinilor: gestionarea propriilor sarcini şi delegarea de sarcini către alte persoane.
- Notificări automate: primiți notificări automate despre modificări importante, cum ar fi “Întâlnire nouă” sau “Sarcină delegată”.
Indiferent unde și ce lucrezi, cu ajutorul CAS genesisWorld, ai un birou digital care te însoțește oriunde te afli. Soluția completă CRM/XRM pentru companiile medii și mari oferă acces rapid asupra tuturor informațiilor importante ale clienților și cuprinde toate elementele pe care le așteptați de la o soluție CRM/ XRM: procese digitale, procese de lucru automatizate, apropierea unică față de client, dar și colaborarea fără probleme în echipă. O singură soluție pentru toate rolurile din organizație:
CAS genesisWorld pentru management
CAS genesisWorld pentru vânzari
CAS genesisWorld pentru marketing
CAS genesisWorld pentru project management
CAS genesisWorld pentru helpdesk

Personalizarea CAS genesisWorld pentru pe nevoile dvs.
Indiferent de cerințele speciale ale companiei dumnea- voastră – CAS genesisWorld se poate adapta flexibil la acestea. Utilizatorii, managerii CRM sau administratorii pot adapta orice proces al companiei în CAS genesisWorld fo losind uneltele de lucru oferite de sistem și fara a solicita nici un fel de asistenţă către consultanţi externi, creând astfel costuri suplimentare inutile.
Încearcă gratuit soluția noastră CRM
Încercați soluțiile noastre și obțineți o perspectivă asupra performanței produselor actuale CRM. Oferim date demo în aplicațiile noastre pentru a vă oferi o experiență mai bună a funcțiilor și a numeroaselor opțiuni oferite de software-ul nostru.