Progresăm în relația Soft Net Consulting cu retailerii independenți și tradiționali din Oltenia

Progresăm în relația Soft Net Consulting cu retailerii independenți și tradiționali din Oltenia

În septembrie am participat la Progresiv Râmnicu Vâlcea, o conferință dedicată retailerilor independenți și tradiționali zonali din comerțul modern românesc – aflat într-un proces de consolidare și creștere și care se luptă pentru a rămâne relevanți pe piață alături de marii retaileri străini.

 Soft Net Consulting a fost prezent atât cu un stand propriu – unde am prezentat soluțiile noastre informatice și aparatura fiscală, cât și cu un punct de vânzare în magazinul virtual – unde am simulat pentru firmele vizitatoare întregul proces de vânzare cu ajutorul unor carduri de testare prin care acestea s-au identificat în sistemul informatic.

Simularea procesului complet de vânzare într-un magazin virtual ce imită toate procesele din retailul clasic le-a permis vizitatorilor noștri să evalueze echipamentele hardware, aparatura fiscală și să înțeleagă mai bine felul cum funcționează soluțiile informatice integrate.

“A fost o experiență plăcută, ce ne-a permis să ne prezentăm soluțiile complete de gestiune a afacerilor – ce includ componentele de ERP, front-office și back-office – unui număr de peste 10 leaduri interesante, reprezentate de rețele locale de magazine din Râmnicu Vâlcea, Brașov, Dolj și Gorj, cu 10-50 de puncte de vânzare fiecare, lead-uri cu care se vor iniția discuții deschise aprofundate, cu potențial ridicat de concretizare, pentru a intra în etapa de analiză a proceselor de afaceri și ofertare”, ne-a declarat Alin Benea, sales manager Soft Net Consulting.

Pentru retailerii independenți, oferta integrată hardware și software propusă de Soft Net Consulting prezintă avantajul de a evita bătăile de cap presupuse nu numai de relația cu mai mulți furnizori diferiți de software și hardware, ci și de integrarea unor softuri diverse și greu de compatibilizat.

Soluția noastră completă acoperă relația cu forța de vânzări, distribuția, gestionarea depozitului și parcului auto propriu plus transferul datelor colectate din vânzări și distribuție direct în contabilitate.

Mulți dintre retailerii independenți sunt de asemenea producători și distribuitori de produse la nivel național care pot beneficia de sinergiile dintre un ERP, un CRM și o soluție dedicată de retail.

La tombola ce a avut loc în cadrul evenimentului și la care s-au înscris peste 40 de participanți interesați, Soft Net Consulting a oferit unui retailer un premiu în valoare de 1.000 de euro, constând dintr-un pachet complet de licențe pentru un magazin, ce cuprinde modulele: Punct de Vânzare, Manager Magazin, Inventariere și Terminal mobil.

Ocazie de socializare, networking și consolidare de relații

La începutul lunii octombrie am luat parte, în calitate de distribuitori de echipamente fiscale și conexe, precum și de furnizori de soluții software pentru retail, la ediția a XI-a a Târgului de Case de Marcat și Soluții Informatice de Gestiune organizat de Patronatul Comercianților și Servisanților de Case de Marcat, la Covasna.

Am fost invitați la acest eveniment de prezentare în calitatea noastră de parteneri ai Danubius Exim, unic importator în România al mărcii de case de marcat și imprimante fiscale Datecs, ce deține 67% din piața de case de marcat din România.

“Datorită bunei relații de afaceri dezvoltate, Soft Net Consulting a construit aplicația de urmărire a caselor de marcat Datecs la nivel național, soft în care toți distribuitorii de aparatură electronică fiscală ai Danubius Exim își introduc datele privind casele de marcat fiscalizate”,

ne-a precizat Alin Benea, sales manager Soft Net Consulting care, în perioada 2014-2016, a fost sales director Danubius Exim, păstrând în continuare o relație privilegiată cu owner-ul companiei.

Soft Net Consulting a avut ocazia de a-și prezenta soluția software de retail diverșilor importatori și distribuitori de echipamente fiscale, precum și de a purta discuții aplicate pentru încheierea unor posibile parteneriate de distribuție la nivel național a soluțiilor sale ERP, CRM și de retail cu diverși distribuitori de produse hardware fiscale destinate magazinelor care doresc să își extindă portofoliul de la echipamente la soluții informatice integrate.

Ne-am crescut astfel vizibilitatea în rândul celor peste 150 de importatori și distribuitori de echipamente fiscale prezenți la eveniment, ne-am consolidat buna relație de afaceri cu Danubius Exim și am manifestat deschidere față de posibilele oportunități de noi parteneriate relevate cu ocazia prezenței noastre la acest târg demonstrativ.

 

Call Now Button
Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide