Implementare software
Implementare
Identificand elementele care stau la baza unei implementari de succes, Soft Net Consulting a adus un plus de valoare in cele 600+ de implementari pe care le-a realizat, contribuind astfel la cresterea competitivitatii clientilor sai.
Serviciu de implementare
Care sunt elementele care stau la baza unei implementari de succes?
Metodologia de implementare, experienta consultantilor, precum si solutiile informatice.
Identificand elementele care stau la baza unei implementari de succes, Soft Net Consulting a adus un plus de valoare in cele 600+ de implementari pe care le-a realizat, contribuind astfel la cresterea competitivitatii clientilor sai.
Pentru compania noastra, procesul de implementare incepe inca de la prima intalnire cu clientul. Acel prim contact este de o importanta sporita, deoarece atunci incepem sa analizam activitatea desfasurata de compania clientului nostru. In cadrul unei asemenea intalniri stabilim:
- Care sunt asteptarile clientului;
- Care sunt nevoile cu care se confrunta business-ul clientului nostru.
Plecand de la aceste puncte initiale, putem alege solutia informatica de tip ERP, CRM, WMS sau BI pe care noi o consideram ca fiind cea mai potrivita pentru activitatea companiei in cauza, si realizam o prezentare tehnica a acesteia.
Continuam cu o analiza de caz, etapa in care urmarim sa surprindem in detaliu 5 aspecte importante:
Care este structura organizatorica si decizionala?
Care este activitatea de baza si care sunt activitatile specifice ale companiei analizate?
In ce fel sunt structurate centrele de profit/cost?
Care sunt standardele, codificarile si legaturile functionale, algoritmii si metodele de lucru specific?
In ce stadiu se afla infrastructura hardware si software (echipamente, software, retea, regim local, Intranet, Internet, interconectare)?
Dupa incheierea etapei de analiza, consideram ca membrii echipei noastre de implementare au inteles structura organizatorica a beneficiarului, modul de lucru al acestuia precum si nevoile reale, premise pentru o oferta realista.
In urma acestei etape, echipa noastra definitiveaza:
- modul in care se va configura sistemul informatic
- modificarile necesare sistemului informatic (dezvoltari specifice)
- oferta financiara
- graficul de timp a urmatoarelor etape
Etapele procesului de implementare
- Constructie plan de proiect (versiune cadru);
- Intalnire pentru initierea proiectului;
- Actualizare plan de proiect conform planificarii;
- Interviuri Analiza Functionala;
- Redactare “Document Cerinte Functionale” pentru ariile analizate;
- Raport Stare Proiect;
- Creare specificatii functionale;
- Dezvoltare si testare functionalitati si rapoarte solicitate;
Testare sistem; - Pregatire template migrare date;
- Creare proceduri de lucru;
- Revizuire si inchidere Faza Constructie Sistem;
- Raport Stare Proiect;
- Instalare Sistem (Server + Instalare statii de lucru);
- Instruire Utilizatori Finali pentru aria proiectului;
- Testare sistem si revizuire rezultate testare;
- Migrare date statice si dinamice;
- Revizuire si inchidere Faza Livrare Sistem;
- Raport Stare Proiect;
- Asistenta utilizatori in primele zile de operare;
- Asistenta utilizatori prima inchidere de luna;
- Revizuire si inchidere Faza Operare Live.
Elementele care se evalueaza la finalul implementarii:
- aplicatiile contractate sunt instalate pe toate statiile de lucru
- sistemul este utilizabil in parametrii stabiliti in etapa de analiza
- insusirea programului de catre toti utilizatorii
Metodologia de implementare poate fi aplicata cu succes si ulterior in timp, in momentul in care intervin cerinte noi sau exista o reorganizare in activitatea beneficiarilor, creand astfel baza unui parteneriat de lunga durata.
Datorita Metodologiei de implementare, in 4-9 luni se poate finaliza un sistem complex, integrat, de conducere a firmei. In acest interval este asigurata documentarea, controlul rezultatelor partiale si gestionarea cheltuielilor.