SOLUȚII DE DIGITALIZARE
Implementare Sistem SFA
Rolul unei soluții SFA este să ofere departamentelor de vânzări mobilitate și automatizare în scopul accelerării și eficientizării proceselor de vânzare. Printr-o planificare centralizată a activităților, acces mobil la datele clienților, stocuri și tranzacții, agenții vor reuși să vândă mai mult și mai rapid.
AUTOMATIZAREA FORȚEI DE VÂNZĂRI/ SALES FORCE AUTOMATION (SFA)
Te vom ajuta să vinzi mai mult și mai rapid.
Valoarea afacerii printr-un sistem SFA
Crește valoarea afacerii tale și alege o soluție SFA modernă și avansată de automatizare a vânzărilor.
MANAGEMENTUL EFICIENTIZAT AL FORȚEI DE VÂNZARE
Ce este un sistem SFA?
Soft Net Consulting echipează companiile cu instrumente digitale care simplifică procesul de preluarea a comenzilor, a facturării și gestionarea activității vânzătorilor din teren. O soluție SFA ușurează procesul de preluare a comenzilor sau vânzarea direct din mașină și ajută forța de vânzare din teren oferindu-i fiecărui agent o imagine asupra vânzărilor / soldurilor pe fiecare client, dar și o situație în timp real asupra indicatorilor săi de performanță.
Care sunt beneficiile utilizării unui sistem SFA?
- Creșterea productivității agenților
- Reducerea costurilor operaționale
- Acces centralizat și mobil la date
- Preluarea în timp real a comenzilor
- Minimizarea erorilor umane
- Corelarea comenzilor cu soldul clienților
- Îmbunătățirea coordonării echipelor cu activitate de teren
- Simplificarea modului de colectare a datelor despre client
- Îmbunătățirea fluxului de numerar
SOLUȚIILE ASIS SFA DISPONIBILE CU SOFT NET CONSULTING
ASiS SFA – Soluție pentru Android și iOS
ASiSmobile este destinată accesului la operațiile specifice vânzătorilor din teren pe smartphone-uri sau tablete care au Android/iOS.
ASiS SFA – Manager
Nevoile managerilor de a avea informații în timp real de oriunde din lume s-au concretizat în soluția pentru telefoane mobile – ASiSmobile Manager.
ASiS SFA – Agent
ASiSagent poate face parte din soluția ASiS/ASismag oferită firmelor care realizează activități de distribuție și comerț.
EXPERIENȚĂ
Performanță
AFLĂ MAI MULTE
Întrebări adresate frecvent
O soluție SFA poate fi utilizată de orice companie care preia comenzi sau vinde produse prin agenți cu activitate de teren, indiferent de numărul acestora sau specificul produselor.
SFA-ul conectează agentul din teren cu sistemul de gestiune al companiei și îi permite acestuia să interogheze stocurile, să plaseze comenzi sau să vândă produse, să verifice soldul clientului având acces în timp real la toate datele necesare activități. Totodată, soluția permite alocarea de sarcini, colaborarea la nivel de echipă și oferă acces la rapoarte avansate asupra indicatorilor de performanță.
Vânzările reprezintă nucleul oricărei activități comerciale, iar o soluție SFA contribuie direct al accelerarea vânzărilor, identificarea unor oportunități de up-sell și cross-sell și creșterea eficienței agenților.
Nu neapărat, în portofoliul Soft Net Consulting există companii care au de la 5 la 50 agenți de vânzări, care vând direct de pe teren (van-sell) sau doar preiau comenzi. Nevoia de mobilitate și eficiența este la fel de importantă, indiferent de dimensiunea companiei sau domeniul de activitate.
La implementarea unei soluții pentru automatizarea forței de vânzări, Soft Net Consulting oferă servicii end-to-end: analiză de business, personalizare și configurare soluție, implementare propriu-zisă și dezvoltare de funcționalități customizate, integrare cu alte soluții/sisteme, training, mentenanță și suport post-implementare. Totodată, compania oferă echipamentele mobile necesare (telefoane, scannere, imprimante) și toate serviciile necesare bunei funcționării ale acestora.
CE OFERĂ O SOLUȚIE SFA?
Gestionarea clienților și a contactelor
Sistemul SFA oferă vânzătorilor o imagine completă și unificată a fiecărui client, astfel încât aceștia să aibă vizibilitate asupra fiecărei interacțiuni, vânzare sau încasare la nivelul fiecărui client. Vânzătorii pot folosi un sistem SFA pentru a înregistra informații specifice fiecărui client: tip de client, număr de locații de vânzare, persoane de contact sau chiar prezența concurenței în locație. Un aspect foarte important îl constituie posibilitatea de localizare a clienților pe hartă în scopul optimizării rutelor de vizitare, a rutelor de livrare dar și posibilitatea de analiză geografică a activităților de vânzări.
Managementul activității și oportunităților
Un soluție SFA ajută vânzătorii din teren să își organizeze mai bine activitatea zilnică oferindu-le lista clienților de vizitat în fiecare zi precum și stadiul de realizare a obiectivelor zilnice de vânzări. În cazul vânzătorilor care facturează direct din mașină, aceștia pot emite facturi direct din teren și pot să-și gestioneze stocul din mașini.
Valorificarea potențialului real al pieței
Soluția SFA permite analiza potențialului de vânzare pe fiecare client oferind informații cu privire procentul de produse vândute către client din lista de produse active la vânzare, permite aplicarea de politici de prețuri și promoții personalizate pentru valorificarea potențialului acestuia, păstrând marjele de adaos pozitive.
Asigurarea lichidităților necesare încasând la termenul agreat
Soluția SFA îți asigură controlul limitelor de credit și a termenelor de plată pe fiecare client atenționând sau chiar blocând preluarea de comenzi sau emiterea de facturi în cazul vânzării din mașină până la încasarea sumelor corespunzătoare limitelor de valoare sau termen.