Solutie WMS, CRM & ERP Distributie
SOLUȚII PENTRU INDUSTRIA DE DISTRIBUȚIE
Soluție unică pentru gestionarea activităților de distribuție
Distribuția este elementul cheie între producători și consumatori, iar orice tulburare a activității generează efecte nedorite la nivelul întregului ecosistem.
Tehnologia are un impact major în acest proces, iar companiile din domeniu au nevoie permanent de inovație pentru a rămâne competitive, pentru a-și crește eficiența și profitabilitatea și pentru a asigura continuitatea circulației mărfurilor.
Companiile de distribuție au nevoie de parteneri tehnologici capabili să le acopere toate cerințele, atât la nivel de front cât și de back-office și care să îi ajute ca produsele să fie comandate în cantități optime, vândute profitabil și livrate la timp.
Din acest motiv, Soft Net Consulting a integrat într-o soluție unică funcționalități de ERP, WMS și CRM pentru a gestiona unitar achizițiile, logistica, gestiunea financiară, depozitul, livrările etc. Tehnologia noastră simplifică și automatizează activitatea, este ușor de implementat și utilizat, și aduce o valoare adăugată reală și măsurabilă.
Soft Net Consulting oferă atât suportul de business (consultanță și analiză de procese), cât și tehnologic (sistem ERP care integrează nativ un WMS, CRM, EDI, integrare cu platforme de curierat) pentru a-ți optimiza activitățile de distribuție și a-ți crește profitabilitatea afacerii.
Funcționalități de bază ale modulului de distribuție
Soluțiile oferite de Soft Net Consulting pentru companiile de distribuție integrează multiple tehnologii și oferă funcționalități care acoperă toate aspectele activității, unele existând în versiunea standard, altele fiind customizate pe specificul fiecărui client.
- Gestiunea integrată a proceselor de business și corelarea aprovizionării cu stocurile existente, comenzile clienților și termenele de livrare. ASiS ERP permite generarea automată a comenzilor de aprovizionare, pe baza diverșilor parametri definiți în sistem.
- Integrare nativă ERP-WMS pentru gestionarea unitară a operațiunilor financiare și a stocurilor.
- Fluxuri eficiente de aprobare a comenzilor de livrare către clienți, în funcție de disponibilitatea stocurilor, istoricul și bonitatea acestora, volum și discount. Acestea pot fi automatizate sau validate de un responsabil.
- Notificări automate cu privire la solduri, grad de colectare, termene de plată etc. pentru reducerea timpului de încasare a facturilor și optimizarea fluxului de numerar
- Setarea de alerte în funcție de stocul minim și maxim pentru avertizarea utilizatorilor și lansarea comenzilor de aprovizionare în timp util.
- Unelte specifice pentru coordonarea, monitorizarea și motivarea agenților de vânzări, de la trasarea obiectivelor specifice, până la verificarea gradului de atingere a targetului.
- Integrarea nomenclatorului de articole cu baza de date de furnizori și asocierea codului fiecărui articol distribuit cu un anumit furnizor și cu detaliile aferente contractului încheiat cu acesta: cantitatea minimă de produse ce pot fi comandate, termenul de livrare.
- Funcționalități avansate de implementare a politicii de prețuri prin corelarea unor multiple seturi de date despre produse, clienți, contracte, sezonalitate, agenți etc.
- Organizarea completă a gestiunii stocurilor la nivel de depozit cu multiple facilități de preluare.
- Gestionarea comenzilor de livrare cu sau fără rezervare de stoc și setarea customizată a stărilor fiecărei comenzi (validare, picking, definitivare, facturare sau livrare).
- Trasabilitatea completă a produselor în funcție de specificații, coduri și multiple denumiri.
- Merchandising și posibilitatea culegerii de informații din teren despre produsele proprii sau ale concurenței.
- Integrarea cu platformele de curieri pentru automatizarea operațiunilor de preluare a livrărilor și extinderea opțiunilor de transport
- Opțiuni avansate de colectare, analiză dinamică și vizualizare a datelor pentru a oferi un suport managerial de calitate, prin intermediul soluției Power BI.
- Funcționalități de tip van Sales prin ASiSmobile pentru optimizarea modului de încărcare a mărfurilor în mijloacele de transport, optimizarea rutelor, monitorizare etc.
- Integrarea cu o gamă extinsă de echipamente dedicate: cititoare de coduri de bare, scanner mobile, imprimante mobile, de la Zebra sau alți producători.
- Electronic Data Interchange (EDI) pentru automatizarea schimbului de documente cu partenerii de tip Key Accounts, în funcție de nomenclatoare specifice, conturi proprii, conturi SAP etc.
- Generarea automată în sistemul informatic a cantităților de ambalaje aferente cantităților de produse comandate/vândute și transferul automat al ambalajelor pe lanțul de distribuție.
Beneficiile modulului pentru distribuție
Indiferent de tipul produselor distribuite, de acoperirea teritorială sau de existența unei flote auto proprii, soluțiile oferite de Soft Net Consulting te ajută să depășești provocările zilnice, să crești eficiența proceselor desfășurate și să ai o vizibilitate mai bună asupra activității, dar totodată să dezvolți relații durabile și profitabile cu partenerii de afaceri, clienți sau furnizori.
- Ai control asupra afacerii și urmărești fluxurile de marfă de la comandă până la încasarea contravalorii
- Corelezi în timp real achizițiile cu stocurile și vânzările și eviți sau limitezi situațiile de out of stock
- Beneficiezi de un sistem integrat ERP-WMS pentru o administrare cât mai coerentă a resurselor
- Îmbunătățești relațiile cu clienții prin respectarea tuturor promisiunilor de vânzare
- Planifici livrările într-un mod proactiv și identifici facil cele mai bune opțiuni de transport
- Depășești mai ușor fluctuațiile la nivel de cerere și aprovizionare
- Simplifici modul de interacțiune cu partenerii mari de afaceri (Key Accounts) prin automatizarea schimbului de date și documente
- Optimizezi fluxul de numerar prin utilizarea unui sistem proactiv de colectare bazat pe multiple notificări și alerte
- Administrezi centralizat comenzile de la clienți, indiferent de canalul sau forma în care acestea sunt plasate: website, email, EDI, telefonic, fax
- Atingi un nivel ridicat de flexibilitate în politica comercială prin posibilitatea derulării rapide de campanii promoționale, aplicarea de discounturi pe criterii cât mai diverse
- Reduci riscul financiar prin limitarea creditării clienților cu istoric negativ de plată
- Implementezi o politică protectivă de prețuri și eviți să vinzi sub marja de profit dorită
- Optimizezi circulația stocurilor și reduci sumele de bani blocate în stocuri
- Te aliniezi cerințelor și normelor marilor companii și devii un partener de afaceri respectat
Tehnologie
Soluțiile Soft Net Consulting pentru distribuție integrează multiple tehnologii, iar clienții au libertatea alegerii celor mai potrivite produse. În funcție de natura proiectului și de specificul activității, beneficiarii proiectelor pot implementa sisteme ERP (ASiS), CRM (CAS genesisWorld sau SmartWe), TMS, SFA, WMS sau BI (SNC Power BI).
Toate aceste soluții funcționează integrat și oferă funcționalități complete.
Implementare
Ai libertate de implementare a soluțiilor Soft Net Consulting pentru domeniul distribuție în orice scenariu te avantajează: pe propriul server, pe o infrastructură IT în cloud pe care să o administrezi singur, pe o infrastructură IT în cloud administrată de echipa Soft Net Consulting etc.
În acest ultim caz, toate aspectele tehnice (instalare mașini virtuale, configurări, securitate, back-up etc.) sunt în sarcina noastră, pentru ca tu să îți concentrezi atenția exclusiv asupra afacerii. Poți utiliza soluția oferită de Soft Net Consulting chiar și în situația în care nu ai resurse IT interne (oameni și echipamente) și nu dorești să investești în acestea.
Vrei să aibă și compania ta aceste abilități? Este timpul să treci la un sistem inteligent de gestiune a activității de distribuție.
Această discuţie nu generează nicio obligativitate comercială.