Ghid complet pentru conformitatea cu RO e-Transport: Monitorizarea și raportarea transporturilor de bunuri cu risc fiscal ridicat în 2024

Ghid complet pentru conformitatea cu RO e-Transport: Monitorizarea și raportarea transporturilor de bunuri cu risc fiscal ridicat în 2024

Sistemul de raportare și monitorizare RO e-Transport se aplică încă din 2023, însă în ultimii ani a suferit numeroase modificări, care au creat confuzie în rândul transportatorilor. Din ianuarie 2025, toate firmele, inclusiv operatorii economici autorizați (AEO), vor putea primi sancțiuni pentru nealinierea la acest sistem, care este o componentă esențială în procesul de digitalizare fiscală și control fiscal, pentru combaterea fraudei și a evaziunii în România.

Ghid complet pentru conformitatea cu RO e-Transport: Monitorizarea și raportarea transporturilor de bunuri cu risc fiscal ridicat în 2024 Citeste mai mult »

CAS Partner Conference Torino 2024. Am reconfirmat statul de Gold Partenr și am aflat noutățile versiunii CAS CRM x16

CAS Partner Conference Torino 2024. Am reconfirmat statul de Gold Partenr și am aflat noutățile versiunii CAS CRM x16

Finalul lunii septembrie ne-a adus recunoașterea pentru al treilea an consecutiv ca partener GOLD al CAS Software. Rămânem singurul partener GOLD atât din România, cât și din Europa de Est, acest rezultat fiind urmarea unor investiții constante în divizia de CRM și servicii asociate.

CAS Partner Conference Torino 2024. Am reconfirmat statul de Gold Partenr și am aflat noutățile versiunii CAS CRM x16 Citeste mai mult »

5 moduri inteligente de a utiliza asistenții virtuali în compania ta

5 moduri inteligente de a utiliza asistenții virtuali în compania ta

Asistenții virtuali și chatboții au fost adoptați de aproape toate industriile ca prim punct de contact. Sunt preferați de clienți pentru că oferă suport 24/7 instant, într-o epocă în care aplicațiile de mesagerie și rețelele sociale au înlocuit e-mailurile și apelurile telefonice. Chatboții susțin conversații în limbaj natural (text sau audio) cu clienții, le înțeleg intențiile și oferă răspunsuri pe baza politicilor/datelor organizațiilor, reducând costurile și îmbunătățind performanța.

5 moduri inteligente de a utiliza asistenții virtuali în compania ta Citeste mai mult »

8 măsuri concrete pentru digitalizarea companiilor din industria energiei regenerabile

Industria energiei regenerabile din România a luat avânt în ultimii ani, impulsionată de noile ținte europene, stabilite prin programul RePowerEU, pentru accelerarea tranziției către o energie curată, până în 2030. Țara noastră ar trebui să își tripleze capacitatea de energie regenerabilă din prezent, pentru a se alinia planului RePower, potrivit unui studiu realizat de Deloitte pentru RWEA și RPIA, „Codul de bune practici pentru energia regenerabilă în România” (2023).

8 măsuri concrete pentru digitalizarea companiilor din industria energiei regenerabile Citeste mai mult »

Poți fi sustenabil și să reduci costurile în același timp? Da, prin digitalizare

Poți fi sustenabil și să reduci costurile în același timp? Da, prin digitalizare

Sustenabilitatea este un subiect de mare actualitate. Pe de o parte, pentru că Directiva privind Raportarea de Sustenabilitate a Companiilor (CSRD) va cere, în viitorul apropiat, ca mai toate companiile să raporteze impactul operațiunilor și proceselor de producție asupra mediului, pe de altă parte, pentru că problemele legate de mediu si poluare devin tot mai apăsătoare.

Poți fi sustenabil și să reduci costurile în același timp? Da, prin digitalizare Citeste mai mult »

Cum să customizezi e-Factura pe cerințele partenerilor de afaceri

Cum să customizezi e-Factura pe cerințele partenerilor de afaceri

Sistemul ASIS ERP a fost integrat cu e-Factura încă din 2022, când transmiterea facturilor către SPV ANAF era opțională. Pe baza metodologiei ANAF și a participării la discuțiile dintre autorități și dezvoltatorii software, ASIS ERP acoperă cerințele e-Factura și permite tuturor clienților transmiterea facilă a facturilor, manual sau automat, cu alertarea asupra erorilor, programarea timpului de transmitere, descărcare și arhivare etc.

Cum să customizezi e-Factura pe cerințele partenerilor de afaceri Citeste mai mult »

creșterea eficienței agricole prin digitalizare

Creșterea eficienței agricole prin digitalizare

Singura soluție pentru a face față schimbărilor bruste din piață, de la creșteri de prețuri la indisponibilitatea unor inputuri agricole, este creșterea eficienței agricole prin digitalizare. Transformarea digitală în agricultură poate accelera și îmbunătăți diverse aspecte – de la colectarea datelor din teren până la livrarea produselor pe piață. Aceasta ajută fermierii să utilizeze date geografice pentru a crește randamentul și a automatiza sarcinile manuale, precum recoltarea, semănatul, utilizarea utilajelor, reducerea costurilor etc

Creșterea eficienței agricole prin digitalizare Citeste mai mult »

Power BI: cum să câștigi timp și să iei decizii mai rapide

Power BI: cum să câștigi timp și să iei decizii mai rapide

Cu o cotă de piață de 15,9%, PowerBi este una dintre cele mai răspândite soluții de „Self -Service Business Intelligence”. Permite utilizatorilor fără cunoștințe tehnice (antreprenori, manageri, membri ai echipelor de financiar – contabilitate, marketing sau vânzări) să filtreze, sorteze, analizeze și vizualizeze date în mod independent, fără a se baza pe experți IT sau analiști de date.

Power BI: cum să câștigi timp și să iei decizii mai rapide Citeste mai mult »

Document Management în CRM sau cum să lucrezi unitar și inteligent

Document Management în CRM sau cum să lucrezi unitar și inteligent

Sistemele moderne CRM, precum CAS genesisWorld, au evoluat din simple instrumente de gestionare a contactelor în platforme robuste care integrează diverse funcții esențiale pentru afaceri. Astfel, CAS genesisWorld integrează funcționalități avansate de document management, inclusiv integrarea cu Microsoft Word, Outlook și Teams pentru crearea și partajarea facilă a acestora.

Document Management în CRM sau cum să lucrezi unitar și inteligent Citeste mai mult »

Asis Tour Planner – soluția pentru optimizarea rutelor și raportare automată catre RO e-Transport

ASiS Tour Planner – soluția pentru optimizarea rutelor și raportare automată catre RO e-Transport

Pentru ca mărfurile să ajungă la destinații, companiile de producție și distribuție investesc sume considerabile în soluții de transport. Fie prin intermediul propriilor flote, fie prin furnizori de servicii de transport (prin contracte recurente sau prin bursa de transport), este important ca această activitate să fie optimizată, atât la nivel de rute, cât și de costuri.

ASiS Tour Planner – soluția pentru optimizarea rutelor și raportare automată catre RO e-Transport Citeste mai mult »

Gestionarea inteligentă a e-mailurilor cu un asistent virtual

Gestionarea inteligentă a E-Mailurilor cu un asistent virtual

e-mailul vine și cu o serie de provocări, precum suprasaturarea și gestionarea dificilă a mesajelor, care pot inunda la propriu Inboxul. Corespondența digitală prea intensă sau fără relevanță pentru o organizație înseamnă o mare pierdere de timp și de resurse, în special pentru operațiunile extinse ale departamentelor de resurse umane sau relații cu clienții.

Gestionarea inteligentă a E-Mailurilor cu un asistent virtual Citeste mai mult »

Proiectele câștigătoare la Digitalizare IMM au termen de 10 zile pentru depunerea documentelor actualizate

Proiectele câștigătoare la Digitalizare IMM au termen de 10 zile pentru depunerea documentelor actualizate

Pentru demararea efectiva a procesului de contractare, după primirea si acceptarea deciziei de finanțare aceste companii trebuie sa pregătească si sa trimită către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) o serie de documente suplimentare.

Proiectele câștigătoare la Digitalizare IMM au termen de 10 zile pentru depunerea documentelor actualizate Citeste mai mult »

5 pachete de digitalizare cu care mergi la sigur în programele cu fonduri europene

5 pachete de digitalizare cu care mergi la sigur în programele cu fonduri europene 

Cheia succesului în programul Digitalizare IMM este contractarea unui pachet de soluții care să asigure atingerea cât mai multor puncte de intensitate digitală. Dacă optezi doar pentru implementări punctuale, riști să nu respecți criteriile asumate la depunerea proiectului, ceea ce îți poate crea o mulțime de neplăceri.

5 pachete de digitalizare cu care mergi la sigur în programele cu fonduri europene  Citeste mai mult »

asistentilor virtuali erp crm

5 scenarii utile asupra integrării asistenților virtuali cu Sistemele ERP și CRM

Asistenții virtuali s-au impus în strategiile de interacțiune cu clienții și automatizarea afacerilor. Ne-am adaptat acestei tendințe prin parteneriatul cu Druid AI, lider în dezvoltarea inteligenței artificiale conversaționale din România. Profitând de posibilitățile platformei no-code Druid AI, am lansat o linie de business ce permite integrarea asistenților virtuali în operațiunile interne și externe ale clienților. La Soft Net Consulting, pentru a optimiza beneficiile asistenților, integrarea acestora cu sisteme operaționale precum ASiS ERP și CAS CRM este esențială.

5 scenarii utile asupra integrării asistenților virtuali cu Sistemele ERP și CRM Citeste mai mult »

business intelligence

Business Intelligence: Cum obții un cockpit de management pentru afacerea ta? 

Business Intelligence (BI) funcționează ca un „cockpit de management,” ajutând managerii să transforme datele brute în insight-uri valoroase pentru luarea de decizii informate. Soft Net Consulting oferă soluții și consultanță BI, permitând organizațiilor să analizeze în timp real date din diverse surse și departamente, pentru o optimizare comprehensivă și o reacție proactivă la schimbările de piață. Aceste instrumente sunt esențiale în toate departamentele unei companii, furnizând analize strategice, operaționale și de risc, și facilitând dezvoltarea de strategii bine fundamentate și gestionarea eficientă a riscurilor.

Business Intelligence: Cum obții un cockpit de management pentru afacerea ta?  Citeste mai mult »

10 lucruri de știut la implementarea unui sistem informatic

10 lucruri pe care trebuie să le știi la implementarea unui sistem informatic

Cuprins Felicitări! Ai decis că este timpul să implementezi un sistem informatic de tip ERP sau CRM, ai ales soluția potrivită pentru compania ta și aștepți cu nerăbdare să începi. Toți colegii se întreabă, însă, care sunt următorii pași și ce au de făcut la această implementare ERP. Lași totul pe seama partenerului IT sau

10 lucruri pe care trebuie să le știi la implementarea unui sistem informatic Citeste mai mult »

16 avanataje ale unui sistem CRM in vanzari

16 avantaje ale unui sistem CRM pentru departamentul de vânzări

Adrian Cioroianu a fost invitat la wevinarul despre CRM organizat de Soft Net Consulting. Prezentarea sa a adus în discuție experiența sa în lucrul cu sistemele CRM în companiile în care a activat, sintetizând principalele avantaje în favoarea utilizării acestei soluții. Mai jos, veți găsi 16 avantaje ale unui CRM grupate pe două paliere: pentru echipele de vânzări și pentru managerii acestora.

16 avantaje ale unui sistem CRM pentru departamentul de vânzări Citeste mai mult »

Solicită acum o demonstrație gratuită.