Studiu de Caz - Mikro Kapital Luxemburg
“CAS CRM ne ajută să avem un management al conturilor clar, la nivelul întregii companii și să administrăm o echipă de vânzări distribuită în 10 țări. Acum avem control și trasabilitate a conturilor, evitând suprapunerea clienților. Este un instrument care poate face minuni dacă îi este acordat timpul și răbdarea necesare pentru înregistrarea tuturor detaliilor legate de clienți și tranzacții. Noi avem o colaborare fructuoasă cu Soft Net Consulting și planificăm să adăugăm mai multe funcționalități după ce echipa se va obișnui cu CRM-ul existent și va prinde încredere în acesta.”
Nicola P. S. Troilo, Chief Marketing Officer, Mikro Kapital Luxembourg
Profil Client
- Mikro Kapital www.mikrokapital.com
- Acoperind mai multe țări din Europa, Asia Centrală și APAC (Asia-Pacific), Mikro Kapital operează prin colectarea resurselor financiare și securizarea fondurilor investitorilor privați și instituționali prin acordarea de cupoane fixe, securitatea datoriilor mature fixe legate de riscurile micro-finanțărilor. Pe partea de împrumuturi, Mikro Kapital oferă micro credite, micro împrumuturi și acces la soluții economice pentru antreprenorii mici și micro.
- Angajați: 3,500
- Fondată în 2008 de către bancherul italian Vincenzo Trani
Datele proiectului
- CAS genesisWorld Premium
- 22 licențe; 5 Platinum Suite și 17 SmartDesign View.
Industria
Securizarea managementului fondurilor, securizarea datoriilor pentru investitorii profesionali sau instituționali. Microfinanțe, Micro împrumuturi și micro leasing pentru antreprenorii mici
Solicitări
- Dezvoltarea unei strategii bazate pe nevoile clientului
- Un instrument ușor de folosit pentru o echipă dispusă diferit din punct de vedere geografic
- Managementul conturilor și trasabilitate completă a oportunităților
- Să facă față la numărul de prospecți în continuă creștere
- Rapoarte detaliate cu privire la activități, la nivelul sediilor și agenților
Beneficii
- Management transparent al prospecților și clienților din toate țările în care activează echipa, evitând înregistrarea multiplă a acelorași indivizi sau entități legale
- Simplificarea și centralizarea operațiunilor de management, cu toți angajații folosind aceeași platformă CRM
- Evitarea suprapunerilor în alocarea prospecților sau clienților către agenți diferiți
- Suport pentru activități de marketing mai țintite și eficiente oferit prin segmentarea bazată pe locație, interese și servicii
- Integrarea cu Microsoft Outlook pentru o corelare mai ușoară a corespondenței pe e-mail cu fiecare client și identificarea rapidă a informațiilor necesare
- Obținerea unei imagini de ansamblu cuprinzătoare a activităților cu o urmărire ușoară a detaliilor prin verificarea activităților fiecărui punct de lucru, client, agent, interval, categorie, etc.
Avantajele CAS genesisWorld
- Un management al relațiilor cu clienții profesional
- Susține procesul de digitalizare al businessurilor și le crește eficiența
- Ușor de împărțit în arii geografice extinse și scalabil pentru o creștere viitoare
- Acces de pe web, dar și de pe mobil, soluții CRM pentru smartphone și tabletă
- Sprijin puternic pentru implementare și customizare, oferit prin parteneri
- Produs stabil pe piața europeană, câștigător a multiple premii
- Se supune GDPR și alte reguli de protecție de a datelor personale
- Produsele CAS sunt folosite cu succes de către mai mult de 30,000 de companii din întreaga lume