Studiu de Caz - Pinum

Pinum Doors & Windows, parte a Grupului Nusco, având o capacitate de producție de 100.000 de uși de interior pe an și 30.000 de ferestre pe an,

Utilizarea CAS genesisWorld a condus la o mai bună organizare a activității Pinum prin alinierea operațiunilor comerciale cu cele de producţie. Sistemul CRM ne ajută să gestionăm centralizat  solicitările clienţilor, să urmărim mai atent trecerea de la ofertă la contract şi să exportăm toate datele necesare către departamentul de producţie. Complementar, managementul companiei are acces la rapoarte relevante asupra vânzărilor, în funcţie de locaţie, agenţi și tipuri de produse.”

Balan Adrian, Director IT, Pinum

Cerințe inițiale

  • Digitalizarea operaţiunilor comerciale din cele 5 showroomuri
  • Centralizarea comenzilor de la clienţi
  • Planificarea echipelor care efectuează măsurătorile pe teren
  • Preluarea facilă a solicitarilor de suport şi a sesizărilor
  • Rapoarte detaliate asupra vânzărilor

“Preluăm lunar cca 100 de tichete de suport de la miile de clienţi care beneficiază de uşile şi ferestrele Pinum. Utilizarea CAS CRM ne-a permis să preluăm centralizat toate aceste solicitări şi să le tratăm într-un mod eficient, alocându-le către echipele responsabile şi răspunsul clientului în cel mai scurt timp.

Balan Adrian, Director IT, Pinum

Beneficii şi Avantaje

  • Preluarea centralizată a comenzilor atât din showroomuri cât şi primite pe e-mail sau din mediul online şi obținerea unei imagini de ansamblu asupra oportunităților de vânzare
  • Reducerea timpului de transformare a unei oferte într-un contract semnat prin acţiuni de follow-up
  • Eficientizarea activităţilor de măsurători pe teren şi montaj prin planificare centralizată în CAS genesisWorld, ceea ce a dus la evitarea suprapunerilor şi exploatarea mai bună a timpului
  • Reducerea timpului de soluţionare a tichetelor de suport prin preluarea centralizata şi alocarea către responsabili. Implicit, utilizarea modulului helpdesk din CAS CRM a dus şi la creşterea satisfacţiei clienţilor
  • Accesul managementului la rapoarte detaliate asupra activităţii comerciale şi a rezultatelor de vânzări, la nivel de locaţie, agenţi, tipuri de produse
  • Aliniere operaţională mai bună între departamentele Comercial şi Producție
  • Implementare rapida în regim de private hosting și livrare din centrul de date Orange pentru reducerea costurilor cu echipamentele IT

Datele proiectului

  • CAS genesisWorld Premium
  • Module: Vânzări, Contact Management, Document Management, HelpDesk, Rapoarte
  • 33 utilizatori

“Am derulat proiectul rapid, iar costurile de implemenatre au fost reduse semnificativ prin hostarea solutiei CAS CRM într-un centru de date local, ceea ce a eliminat necesitatea achiziției unor echipamente IT dedicate”.

Balan Adrian, Director IT, Pinum

Despre client

  • Pinum Doors & Windows,  parte a Grupului Nusco, având o capacitate de producție de 100.000 de uși de interior pe an și 30.000 de ferestre pe an, 
  • Angajați  +200
  • Activă pe piața din România încă din 1992
  • Bază de clienți: 70% din proiectele rezidențiale din București finisate sau în curs de finisare sunt echipate cu produse Pinum

De ce CAS genesisWorld?

  • Interfață ergonomică, usor de învățat si utilizat de către orice categorie de angajați
  • Functionalități avansate de contract management
  • Suport local pentru customizare și implementare
  • Soluție dsponbilă în regim de private hosting prin intermediul Orange Business Services

Solicită acum o demonstrație gratuită.