ASIS ERP

ERP este un acronim pentru Enterprise Resource Planning. Pentru a putea furniza o definitie corecta a unui sistem ERP, ganditi-va mai intai la toate procesele care sunt esentiale pentru a conduce o afacere, incluzand contabilitatea, resursele umane, managementul relatiilor cu clientii (CRM) si multe altele. Un software ERP integreaza toate aceste functii intr-un sistem complet pentru eficientizarea proceselor si a informatiilor la nivelul intregii organizatii.

Forta sistemului ASIS ERP este data de integrarea nativa cu ASIS SFA, ASIS WMS si ASIS Retail/HoReCa, configurabilitatea pana la nivel de camp din machete si, nu in ultimul rand, tehnologia WEB.

ASIS beneficiaza de puterea si securitatea oferite de un motor de baze de date stabil (Microsoft SQL Server) si de portabilitatea asigurata de componenta 100% RIA (Rich Internet Applications).

sigla-asis-erp_negru_outline

Avantajele tehnologiei ASIS:

  • icon

    Accesibilitatea datelor indiferent de locatie (oricand, oriunde exista o conexiune la Internet);

  • icon

    Modulele aplicatiei pot rula in orice browser de Internet, pastrandu-si totodata functionalitatile de aplicatii desktop traditionale;

  • icon

    Este accesibila de pe desktop, laptop, smartphone sau tableta operate cu Windows, Mac (pentru managerii care acceseaza rapoartele cu iPhone), Linux, iOs sau Android;

  • icon

    Baza de date comuna permite o prelucrare unica a documentelor, iar urmarirea si accesarea lor poate fi facuta in timp real;

  • icon

    Ergonomie in operarea datelor;

  • icon

    Costuri mai reduse pentru utilizatorii finali privind licentierea, implementarea programului (instalarea, configurarea) si asistenta tehnica aferenta intretinerii lui;

  • icon

    Economie de timp de implementare datorita faptului ca nu este necesara instalarea separata a aplicatiei pe fiecare calculator pe care va rula. Nu necesita instalarea pe calculatoarele utilizatorilor, ci doar pe server;

  • icon

    Orice functionalitate a aplicatiei poate fi dusa si ca functionaliate a aplicatiei  ASiS Mobile;

Configurabilitate – Dezvoltari specifice orientate spre client

  • icon

    Sistemul este unul deschis si permite configurarea oricaror cerinte solicitate de client;

  • icon

    Platforma proprie asigura o viteza mare de dezvoltare pe specificul clientului datorita flexibilitatii solutiei;

  • icon

    Configurarea aplicatiei este accesibila oricarui utilizator, in functie de drepturile alocate;

  • icon

    Toate machetele, formularele si documentele clientului (facturi, chitante, receptii, bonuri de consum, rapoarte de productie, contracte, comenzi de aprovizionare) pot fi configurate in functie de dorintele utilizatorilor, pe baza unor sabloane extrase din fisiere Word sau Excel;

  • icon

    Pot fi setate nivele de acces la baza de date unica de pe server, diferentiate pe aplicatii si module, pe baza de parola, care permit doar consultarea anumitor documente si rapoarte (in cazul nivelelor scazute de acces) sau inclusiv operarea de modificari asupra lor (in cazul nivelelor de acces superioare);

  • icon

    Personalizarea sistemului se realizeaza prin crearea de campuri specifice noi in machetele de introducere a datelor sau/si prin implementarea de fluxuri de lucru specific;

  • icon

    Filtrarea, ordonarea, sortarea si accesarea informatiilor in machetele ASiS  se realizeaza dupa absolut orice criteriu dorit de utilizator. Majoritatea campurilor fac legatura la o macheta de detaliere a informatiilor despre client;

  • icon

    Rapoartele ASiS sunt realizate in format Web, dar pot fi exportate in formate multiple (Excel, PDF, CSV, HTML) si trimise ulterior prin e-mail.

asisria-2

Reguli customizabile in functie de cerintele clientilor

  • icon

    ASiS  permite, de exemplu, modificarea formulelor de calcul pentru necesarul de aprovizionare in functie de pretul de cost sau pretul de vanzare;

  • icon

    ASiS  ofera posibilitatea initierii de noi proceduri de validare a datelor si emitere a documentelor pentru clienti, precum: soldul maxim pe un anumit beneficiar in momentul facturarii, adaosul minim pe un produs sau un grup de produse, blocarea facturarii pentru un anumit client care a depasit scadenta de achitare a facturilor precedente sau a iesit din perioada de gratie acordata de firma, limite de credit furnizor.

Recomandarea noastra pentru un sistem ERP este ASIS deoarece este o solutie modulara si integrata, alcatuita din 13 aplicatii si peste 40 de module ce permit configurarea impreuna cu utilizatorii din cadrul firmei client a unei solutii specifice activitatii fiecaruia dintre ei.

Module (aplicatii) disponibile sunt:

  • icon

    Contabilitate si gestiune

  • icon

    Personal si salarizare

  • icon

    Mijloace fixe

  • icon

    Punct de vanzare

  • icon

    Managementul productiei

  • icon

    PostCalcul

  • icon

    Urmarire contracte

  • icon

    Service auto

  • icon

    Urmarire abonati

asisria laptop

Beneficiile ASiS ERP

  • icon

    Solutia informatica abordeaza global informatia la nivelul intregii firme;

  • icon

    Tehnologia BI proprietar bazata pe depozite de date de tip OLAP si Data Mining, oferind accesul la un Tablou de bord foarte dinamic;

  • icon

    Viteza ridicata de accesare si filtrare a datelor datorita faptului ca cererea de date se lanseaza pe server doar dupa ce utilizatorul a tastat complet numele articolului cautat.

Automatizarea fortei de vanzari – prin aplicatia ASiS Agent

Agentii de vanzari si distributie au acces la informatii privind soldurile clientilor, stocurile disponibile pe diferite produse, comenzile lansate de fiecare client, pot prelua si gestiona comenzi, pot face rezervari din diferite gestiuni, pot stabili trasee de livrare, pot emite facturi in format electronic sau lista facturi pe imprimante dotate cu WiFi pentru formularele pretiparite sau pe imprimante matriceale dotate cu Bluetooth.

Pozitia pe teren a agentului poate fi urmarita de manageri prin GPS, cu conditia ca acestia sa fie dotati cu un telefon inteligent cu GPS conectat la Internet.

Trasabilitatea agentilor este asigurata prin amprenta de GPS transmisa de telefonul utilizatorului si care poate fi asociata cu data si ora de operare a documentelor (comenzi, facturi) si locatia magazinului pentru care s-au operat acele documente. Practic, managerul poate verifica daca agentul era prezent in locatia clientului atunci cand a preluat o comanda sau doar a declarat ca era pe teren, dar de fapt a preluat comanda la telefon, din sediul firmei.

asisria-mobil

Pontaje automate pentru salariatii in acord:

Pentru clientii care lucreaza cu salarii in acord pot fi generate automat pontajele fie prin terminale mobile, in functie de timpul lucrat la diverse comenzi la fiecare punct de lucru, fie prin pontaj la prima logare sau cu scanarea cardului de acces.

De asemenea, exista si posibilitatea atasarii unei poze a posesorului la scanarea cu card si verificarea prin sondaj a faptului ca posesorul este cel ce si-a validat personal cardul.

Pentru comenzile de transport, aprovizionare si livrare:

  • icon

    Exista posibilitatea legarii fiecarei comenzi mari de livrare de una sau mai multe comenzi de transport, iar facturarea se poate face separat pe fiecare TIR si comanda de transport in parte;

  • icon

    Cu ajutorul centralizatoarelor de aprovizionare si transport, comenzile de livrare pot fi grupate pe rute sau pe masini, cu urmarirea livrarii transportului din momentul plecarii marfii din firma;

  • icon

    Obtinerea pontajului din FAZ pe mijloace de transport;

  • icon

    Managementul si logistica comenzilor clientilor permite rezervarile automate din depozit;

  • icon

    Jurnalul comenzilor de livrare permite generarea de rezervari pentru activitatile de picking de marfa si setarea starii comenzilor (in pregatire, gata de livrare, buna de facturat sau facturata).

Pentru firmele cu puncte de lucru multiple:

  • icon

    Aplicatiile ASiS  inlesnesc indeosebi activitatea companiilor cu mai multe puncte de lucru dispersate geografic in locatii diferite din intreaga tara

  • icon

    Utilizatorii lor se conecteaza la baza de date unica ASiS de la orice punct de lucru si opereaza prin ASiS  direct pe serverul de la sediul central, modificarile operate reflectandu-se imediat, in timp real, asupra bazei unice de date;

  • icon

    Orice utilizator din orice locatie va avea acces la aceeasi informatie.

Pentru firmele ce comercializeaza prin showroom:

Asistentul de vanzari poate prelua online comenzi de pe terminale mobile (telefon, tableta), poate verifica stocurile disponibile ale produselor in toate magazinele din reteaua firmei pentru a decide daca produsele se vor livra direct din acel magazin sau daca trebuie sa rezerve marfa din alte magazine, cu notificarea transferului si cu termen de valabilitate a rezervarii.

In acest fel, nu se pierd comenzile si clientii, chiar daca marfa nu este disponibila in acel moment in showroom.

Pentru firmele ce presteaza servicii in regim de abonament:

La contractele de prestari servicii de tip abonament, se pot seta o singura data elementele de facturare si apoi se factureaza repetitiv si periodic la aceeasi data din luna.

Pentru firmele de productie:

  • icon

    Modulul de management al productiei permite definirea unei tehnologii – cu alocarea de resurse, matele si operatiuni pe fiecare loc de munca, angajat sau utilaj;

  • icon

    Planificarea productiei pe calendar cu ajutorul graficului GANTT le permite managerilor sa vizualizeze zilnic la ce comenzi a lucrat fiecare echipa, in ce interval orar si cat timp ocupa o anumita comanda anumite resurse (oameni, utilaje);

  • icon

    Antecalculatiile pe produse si grupe de produse ajuta la fundamentarea lansarii comenzilor din stadiul de comanda interna pana in cea de comanda de livrare, cu efect automat in centralizatoarele de aprovizionare cu materii prime;

  • icon

    Productia comandata raportata la cea predata poate fi urmarita atat la capetele de flux (intrari materii prime, iesiri produse finite), cat si la nivel de operatie sau faza intermediara, prin ASiS Mobile, cu scanarea produselor la finalizarea unei operatiuni sau faze.

Pentru firmele din constructii:

Modulul de devize constructii permite urmarirea de la distanta a stadiilor de realizare a lucrarilor de constructie (cat s-a finalizat din ceea ce trebuia facut conform proiectului).

De asemenea, clientii pot factura prin situatii de lucrari insotite de poze doveditoare de pe santier.

Pentru firmele din HoReCa:

Pe componenta de HoReCa a fost dezvoltat un modul specific restaurantelor, ce dispune de o interfata complexa de vizualizare a tuturor meselor din local, permite preluarea de comenzi de la fiecare masa si emiterea de note de consum, bonuri de casa si facturi pe fiecare consumator individual sau pe fiecare masa.

Modulul dedicat rezervarilor hoteliere tine o evidenta clara a numarului de camere libere si rezervate, preia rezervarile in timp real de pe site-urile specializate si permite definirea grafica a structurii hoteliere pe nivele si camere. Se tine cont de caracteristici precum numarul de paturi, single/double etc.

Datorita beneficiilor mari pe care le aduce implementarea unui astfel de sistem, fiind o aplicatie flexibila, putem concluziona ca este o componenta vitala in functionalitatea profitabila a oricarei companii.

Portal ClientiSolicita PrezentareFacebook

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor Detalii

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor

Inchide