Sistem ERP & CRM Furnizori de Utilitati
SOLUȚII PENTRU INDUSTRIA FURNIZORILOR DE UTILITĂȚI
Ține-ți clientul mulțumit și îl vei păstra pe termen nelimitat
O dată cu liberalizarea pieței, clientul final nu mai este un simplu consumator cu o adresă de facturare, ci un beneficiar de servicii, care vrea transparența costurilor, ofertă variată și flexibilitate.
Și tu, ca furnizor de servicii de utilități, trebuie să încerci să îi răspunzi cât mai prompt și eficient cerințelor pentru că, acum, clientul are opțiuni multiple, iar diferența nu o mai face doar prețul, ci mai ales calitatea serviciilor de suport livrate și modul în care comunici cu el.
Concurența nu bate pasul pe loc și pretențiile cresc odată cu diversificarea ofertei, iar tehnologia te poate ajuta. Nu doar să ai clienți fideli, ci și să câștigi alții noi.
Hai să vorbim puțin despre cum te putem sprijini noi pentru ca acest obiectiv să devină realitate, iar clientul – un avocat care pledează în favoarea ta.
Provocări cu care te confrunți în prezent
- Clienții vor opțiuni multiple: de abonament, de înregistrare a consumurilor, de plată, de gestionare a serviciilor, de comunicare etc. și mai ales de oferte personalizate.
- Clienții vor să știe de ce cresc prețurile și, dacă creșterea nu este compensată de o îmbunătățire vizibilă a calității serviciilor, sunt înclinați să renunțe pentru o ofertă cu un preț mai mic de la un furnizor care le explică transparent structura costurilor.
- Clienții vor să fie anunțați de apropierea termenelor de plată, dar nu le place să fie agasați cu notificări atunci când întârzie.
- Clienții își doresc să poată comunica cu un interlocutor uman, care să le cunoască datele și solicitările și care să fie capabil să livreze răspunsuri prompte și rezolvări reale la problemele întâmpinate.
- Ca să atragi clienți noi, trebuie să îi iei de la concurență, iar asta înseamnă să ai răspunsuri mai bune la toate cerințele de mai sus.
Cum te ajută tehnologia?
CAS CRM este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții care răspunde la toate provocările de mai sus. Este un produs 100% german – cu eficacitate și fiabilitate validate de mii de clienți din întreaga lume, dar pe care l-am localizat complet și adaptat nevoilor companiilor românești mici și medii, precum și cerințelor din domeniul furnizorilor de utilități. CAS CRM este unealta de care ai nevoie ca să poți funcționa „nemțește“ – organizat și eficient – și să ai clienți mulțumiți pe termen lung.
Iată ce oferă:
- Evidența centralizată a tuturor datelor clienților, într-o bază de date unică, în care se regăsesc de la tipul de abonament, la valoarea facturii, istoricul plăților etc.
- Integrare completă cu aplicațiile de Call Center/Contact Center, facturare, colectare restanțe etc., astfel încât orice agent care preia o solicitare să poată livra răspunsuri prompte.
- Posibilități multiple de comunicare și informare a clientului, pe mai multe canale.
- Instrumente de căutare, filtrare și segmentare a bazei de clienți, în funcție de diverse criterii pentru realizarea de analize și/sau campanii pesonalizate.
- Integrare cu sistemele de trimitere automată de notificări (SMS, email etc.), utilă în cazul emiterii de facturi, depășirii anumitor termene, apariției unor disfuncționalități etc.
- Integrare cu portalurile de self-service prin care clienții își pot înregistra consumurile, gestiona serviciile din ofertă etc.
- Sistem de sondaje pentru evaluarea calității serviciilor, a interacțiunilor cu angajații, a nivelului de satisfacție a clienților etc. (Datele pot fi preluate și înregistrate automat prin utilizarea de formulare online.)
- Generarea, la cerere și/sau periodic, de rapoarte pe diverse criterii și categorii de clienți (tip de abonament, valoare factură, consum etc.).
- Acces permanent la date, de pe orice tip de echipament, de la distanță (prin aplicația mobilă dedicată pentru Android și iOS sau prin browser web de pe desktop, laptop sau tabletă).
- Garanția securitătii datelor – nu orice angajat are acces la orice categorie de date despre clienți, ci doar pe bază de drepturi alocate.
Ce câștigi cu Soft Net Consulting și CAS CRM?
- Gestiunea centralizată a relației cu clienții, la toate nivelurile de interacțiune și pe toate canalele de comunicare.
- Eliminarea datelor redundante și/sau greșite prin utilizarea unei unice surse de informații validate.
- Posibilitatea creării de oferte personalizate (pe cerințele clientului, tipare de consum etc.) și de campanii pe categorii de abonați sau de generare de lead-uri.
- Răspunsuri prompte la solicitările clientului, atât din partea agenților din Call/Contact Center, cât și a angajaților din teren, care pot accesa de la distanță solicitările și datele aferente problemelor semnalate de clienți și pot închide intervențiile rapid.
- Transparență și vizibilitate prin comunicarea permanentă cu clientul, pe mai multe canale, într-un mod unitar.